Škoda Auto Yönetim Kurulu Başkanı Klaus Zellmer

®
Çok Okunanlar

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Aytemiz’den Halkbank Paraf Kart ile 200 TL kazan

Aytemiz’den ParafPara kazandıran kampanya başladı. Kampanya kapsamında 16 Mayıs - 30 Haziran 2024 tarihleri arasında Paraf üyesi Aytemiz istasyonlarında...

T10X’te 800 bin TL’ye sıfır faiz için son gün 20 Mayıs

Togg’un sınırlı sayıda T10X için başlattığı 800 bin TL krediye %0 faiz ve 12 ay vade veya %1,99 faiz...

Mercedes-Benz Motor-Velocipede, geleceğe ilerliyor

Mercedes-Benz Classic, ilk defa 1894’te üretilen Benz Motor-Velocipede’i 2024'te tekrar yollara çıkarıyor. İlk seri üretim araç olan Motor-Velocipede, 1,5 beygir...

Škoda Auto Yönetim Kurulu Başkanı Klaus Zellmer, ” Müşterilerimiz Octavia’dan haklı olarak çok şey bekliyor ve bu yenileme en çok satan modelimizi bir üst seviyeye taşıyor. Tamamen yeniden tasarlanmış bir bilgi-eğlence sistemi, yeni güvenlik sistemleri, artan sürdürülebilir malzeme kullanımı ve daha güçlü farlar gibi yenilikler, onu günlük kaşifler için daha da uygun hale getiriyor. En yeni Octavia’mızın sürücülerini ve yolcularını şaşırtacağından ve memnun edeceğinden eminim, en popüler otomobilimiz olarak yerini teyit ediyor.”

Škoda Auto Satış ve Pazarlama Yönetim Kurulu Üyesi Martin Jahn, ” Octavia, Škoda markasının bel kemiğidir. Dört modern nesil ve 7,15 milyondan fazla birim satıldıktan sonra, yükseltilmiş Octavia bu başarı öyküsünü sürdürecek. Rafine bir önden görünüm, yeni yardım sistemleri ve ilk kez 13 inçlik merkezi ekran da dahil olmak üzere son teknoloji bilgi-eğlence ile güncellenmiş en çok satanımız, Avrupa’nın en başarılı modellerinden biri olarak konumunu korumaya hazırlanıyor. Çok yönlülüğü, çekici tasarımı ve paranın karşılığını mükemmel değeriyle günlük kaşifleri etkilemeye devam edeceğine inanıyorum.”

Markanın ikonik modeline yeni ivme
Modern Octavia’nın dördüncü nesli, yenilenen bir amaç duygusuyla bir sonraki üretim aşamasına giriyor. Yenileme, yenilenen ön ve arka tamponlara ve güncellenmiş bir Škoda ızgarasına sahip yeni, yükseltilmiş bir tasarım içeriyor. Ayrıca yeni, ikinci nesil LED Matris huzmeli farlar, animasyonlu göstergelere sahip revize edilmiş LED arka lambalar ve bir dizi yeni alaşım jant tasarımı. Yeni seri yapısı, dört donanım seviyesinden (SE Technology, SE L, SportLine ve vRS) ve iç mekan için dokuz Tasarım Seçeneğinden oluşuyor.

Koltuklar, gösterge paneli ve kapı panelleri için yeni ve sürdürülebilir malzemelere ek olarak, seçilen model varyantlarında artık 10 inçlik bir Dijital Ekran standart olarak geliyor. Dördüncü nesil Octavia’nın lansmanında tanıtılan tanıdık 10 inçlik Sanal Kokpit hala sunulmaya devam ediyor. Octavia’da ilk kez bir seçenek olarak 13 inçlik bir bilgi‑eğlence ekranı mevcut. AI tabanlı ChatGPT chatbot, standart olarak Laura sesli asistanına entegre edilecek.

Son Haberler

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Diğer Haberler