Škoda Auto Yönetim Kurulu Başkanı Klaus Zellmer

®
Çok Okunanlar

Kartepe’de Nefesler Tutuldu….

ICRYPEX ana sponsorluğundaki 2024 Oyman Atabay sezonunun ikinci tırmanma randevusu olan Kartepe Tırmanma Yarışı, Kocaeli Otomobil Spor Kulübü (KOSK) tarafından...

Varil başına 83.67 dolarlık kapanış fiyatına göre %0.42 arttı.

Petrol fiyatları, Petrol İhraç Eden Ülkeler Örgütü (OPEC) ve OPEC+ olarak bilinen müttefiklerinin üretim kesintilerine devam edeceği beklentileriyle Cuma...

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Otokoç Otomotiv Finans ve Mali İşler Lideri Dr. M. Önder Kutman

Otokoç Otomotiv, nitelikli yatırımcılara yönelik 2024 yılı içindeki ilk tahvil ihracını gerçekleştirdi. Tahvil ihraç tutarı 2,3 milyar TL, 2...

Škoda Auto Yönetim Kurulu Başkanı Klaus Zellmer, ” Müşterilerimiz Octavia’dan haklı olarak çok şey bekliyor ve bu yenileme en çok satan modelimizi bir üst seviyeye taşıyor. Tamamen yeniden tasarlanmış bir bilgi-eğlence sistemi, yeni güvenlik sistemleri, artan sürdürülebilir malzeme kullanımı ve daha güçlü farlar gibi yenilikler, onu günlük kaşifler için daha da uygun hale getiriyor. En yeni Octavia’mızın sürücülerini ve yolcularını şaşırtacağından ve memnun edeceğinden eminim, en popüler otomobilimiz olarak yerini teyit ediyor.”

Škoda Auto Satış ve Pazarlama Yönetim Kurulu Üyesi Martin Jahn, ” Octavia, Škoda markasının bel kemiğidir. Dört modern nesil ve 7,15 milyondan fazla birim satıldıktan sonra, yükseltilmiş Octavia bu başarı öyküsünü sürdürecek. Rafine bir önden görünüm, yeni yardım sistemleri ve ilk kez 13 inçlik merkezi ekran da dahil olmak üzere son teknoloji bilgi-eğlence ile güncellenmiş en çok satanımız, Avrupa’nın en başarılı modellerinden biri olarak konumunu korumaya hazırlanıyor. Çok yönlülüğü, çekici tasarımı ve paranın karşılığını mükemmel değeriyle günlük kaşifleri etkilemeye devam edeceğine inanıyorum.”

Markanın ikonik modeline yeni ivme
Modern Octavia’nın dördüncü nesli, yenilenen bir amaç duygusuyla bir sonraki üretim aşamasına giriyor. Yenileme, yenilenen ön ve arka tamponlara ve güncellenmiş bir Škoda ızgarasına sahip yeni, yükseltilmiş bir tasarım içeriyor. Ayrıca yeni, ikinci nesil LED Matris huzmeli farlar, animasyonlu göstergelere sahip revize edilmiş LED arka lambalar ve bir dizi yeni alaşım jant tasarımı. Yeni seri yapısı, dört donanım seviyesinden (SE Technology, SE L, SportLine ve vRS) ve iç mekan için dokuz Tasarım Seçeneğinden oluşuyor.

Koltuklar, gösterge paneli ve kapı panelleri için yeni ve sürdürülebilir malzemelere ek olarak, seçilen model varyantlarında artık 10 inçlik bir Dijital Ekran standart olarak geliyor. Dördüncü nesil Octavia’nın lansmanında tanıtılan tanıdık 10 inçlik Sanal Kokpit hala sunulmaya devam ediyor. Octavia’da ilk kez bir seçenek olarak 13 inçlik bir bilgi‑eğlence ekranı mevcut. AI tabanlı ChatGPT chatbot, standart olarak Laura sesli asistanına entegre edilecek.

Son Haberler

Mercedes-Benz’den Mayıs’a özel fırsatlar…

Mercedes-Benz Otomobil kampanyaları... Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, yeni otomobil alımlarında geçerli finansman seçeneklerini Mayıs ayına özel ve daha avantajlı olacak şekilde...

Diğer Haberler