Sanal Garaj Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Deneyimini Değiştiriyor

®
Çok Okunanlar

Continental’den bayram tatili için İstanbul’a yakın rotalar

Continental, Kurban Bayramı tatilini pandemi sebebiyle İstanbul’da geçirecekler için İstanbul’a yakın günübirlik veya birkaç günlüğüne keyifli vakit geçirilebilecek güzel...

Bölüm-2: İçten Patlamalı Motor mu, Buhar mı, Elektrik mi?

Yüzyılın başında içten patlamalı motorun buharlı makineye veya elektrik motoruna tercih edilip edilmeyeceği konusunda hiçbir açıklık yoktu. Her üç...

Doblo, Pratico ve Fiorino’da Sıfır Faiz…!

Fiat Professional ailesinin Tofaş’ta üretilen üyeleri Doblo, Fiorino ve Pratico, Aralık ayında 60 bin TL için 12 ay vadeli...

SUV tutkunları için fırsatlar devam ediyor

Kia, bahar aylarını cazip fırsatlar sunduğu kampanyalarla karşılıyor. Kia; Stonic, Rio, XCeed ve Ceed modellerini 200 bin TL’ye 12...

Gerçek ile dijitalin harmanlanması, tüketicilerin otomobil satın alma şeklini değiştiriyor. PSA Retail’in Deneyim Mağazalarında; Peugeot, Citroën ve DS araçları için sanal 3D modeller yer alıyor. PSA Retail, müşterileriyle duygusal bir bağ yaratmak için gereken detaylar ve gerçekçilikle birlikte bütün ürün yelpazesini dijital olarak sergileyebiliyor. Alışveriş yapanlar, aracın içini ve dışını gerçek zamanlı olarak deneyimleyebiliyor ve yapılandırabiliyor.

Dassault Systèmes, PSA otomotiv dağıtım grubu PSA Retail’e geleneksel otomotiv perakende alanında değişim sağlayan ve tüketicilerin interaktif ve kişiselleştirilmiş bir karar verebilmesine olanak tanıyan bir çözüm sundu. Bu dijital mağaza otomotiv bayisi deneyimiyle müşterinin otomobil satın alma deneyimi farklılaşıyor.

PSA Retail, Dassault Systèmes’in “Virtual Garage” adlı endüstri çözümü deneyimini kullandı ve çözümün üst düzey dijital görselleştirme yeteneğini fiziksel satış sürecine dahil ettiPSA Retail’in Paris’teki yeni “Deneyim Mağazası”, Peugeot, Citroën ve DS araçları her marka için yalnızca 150 metrekarelik alanlarda dijital olarak sergilemek için satış noktası yapılandırıcıları içeriyor. Fransa’nın lider ve Avrupa’nın ikinci en büyük otomotiv distribütörü olan PSA Retail, 30 deneyim Mağazasıyla bu yeni perakende formatını 2020 yılına kadar Avrupa’da yaygınlaştırmayı planlıyor.

Deneyim Mağazasında sanal 3D modellerin üst düzey görüntülerini kullanan PSA Retail, müşterileriyle duygusal bir bağ yaratmak için gereken detaylar ve gerçekçilikle birlikte bütün ürün yelpazesini dijital olarak sergileyebiliyor. Alışveriş yapanlar, aracın içini ve dışını özelleştirmek için farklı değişkenlerden sahne ortamlarına, ışık koşullarına ve efektlerine kadar pek çok seçim yaparak istedikleri aracı gerçek zamanlı olarak deneyimleyebiliyor ve yapılandırabiliyor.

Yapılandırıcılar, herhangi bir 3D görselleştirme uzmanlığı gerektirmeden, ürün seçeneklerini ve ayrıntılı özelliklerini sergilemek için değerli bir satış aracı işlevi görüyor.

Dassault Systèmes Ulaşım ve Mobilite Endüstrisi Başkan Yardımcısı Olivier Sappin, şunları söyledi: “Otomotiv bayileri, dijital jenerasyona hitap etmek için giderek artan sayıda seçenek ve aksesuar sunmak ve özellikle Paris gibi büyük şehirlerde bunu küçük ve pahalı perakende satış yerlerinde yapmak zorunda kalıyor,şeklinde konuştu. Fiziksel bir otomobilin olmadığı ya da bir otomobile dokunmadan etkileşime girdiğiniz bir satış yeri düşünün. 3DEXPERIENCE evrenleri, tüketicileri gelecekteki otomobillerine fiziksel bir bayide dolaşmanın yaklaştırabileceğinden daha fazla yaklaştırıyor.

Diğer Haberler

MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş

MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş, otomotiv sektörüne dair 2024 yılı değerlendirmelerini ve 2025 beklentilerini anlattı. Çağdaş, yılın ilk çeyreğinde öne çekilmiş bir taleple karşılaştıklarını, yerel...

Japon otomobil üreticileri Honda ve Nissan birleşmeyi değerlendiriyor

Nissan'ın yüzde 24,5'lik hissesine sahip olan Mitsubishi de mutabakat zaptını imzalarken, yeni oluşturulacak gruba katılmayı ocak ayı sonuna kadar değerlendirecek. Şirketler, Haziran 2025'e kadar birleşme...

VIDEO: YETX AMFİBİK ARAÇ İLE SUDA VE KARADA ÖZEL TEST SÜRÜŞÜ….

Ankara - Gölbaşı / Mogan Gölü Yetx Test Sürüşü ayrıntıları ve yorumlarımız kısa bir zaman içerisinde sitemizde detayları ile beraber yeni sayımız dergimizde yayında olacaktır......

Yeni Transporter İncelemesi: Özellikleri ve Fiyatları

Hem ticari hem de bireysel kullanımda sürücülerin beklentilerini karşılamak için geliştirilmiş yeni Transporter üstün özelliklere sahip bir araçtır. Volkswagen’in yenilikçi anlayışını yansıtan bu model;...

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...