Free Porn manotobet takbet betcart betboro megapari mahbet betforward 1xbet Cialis Cialis Fiyat

Renault MAİS İletişimi WhatsApp’a Taşıyor

®
Çok Okunanlar

Ford Trucks, Tek Silindirliden Sonra Çok Silindirli Hidrojen

Ford Trucks, Tek Silindirliden Sonra Çok Silindirli Hidrojen Motorunun Ateşlemesini Gerçekleştirdi  Karbon nötr hedefine istikrarlı bir şekilde ilerleyen Ford Trucks,...

İnci GS Yuasa, akü ihracatında lider oldu

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından her yıl gerçekleştirilen ve firmaların ihracat performanslarına göre sıralandığı “Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı Araştırması...

Petrol fiyatları, Pazartesi günü yükseldi

Petrol fiyatları, yaz aylarında petrol talebinin artacağı beklentilerinin etkisiyle Pazartesi günü yükseldi. Uluslararası gösterge Brent ham petrolü, yerel saatle...

Güvenli Sürüş İçin Continental’den Tavsiyeler

Kurban Bayramı’nda sevdiklerimizi ziyaret etmek veya tatil yapmak amacıyla yola çıkıyoruz. Seyahat öncesi araç ve lastik bakımı ihmal edildiğinde;...

Renault MAİS, teknoloji ve inovasyon alanındaki yatırımlarına devam ediyor. Müşteri memnuniyetini bir üst seviyeye taşımak için hizmetlerini dijitalleştiren Renault MAİS, otomotiv sektöründe bir ilki gerçekleştirerek müşterileri ile WhatsApp üzerinden iletişime geçiyor.

Müşteriler, Renault Diyalog’un 444 66 22 numarasına WhatsApp uygulaması üzerinden mesaj göndererek yardım ve bilgi alabiliyor.

Renault MAİS, WhatsApp için özel hazırlanmış görsel içerik, kısa ses kayıtları ve birebir canlı yardım gibi birçok yeniliğin yanı sıra kişiye özel indirimler ve sürprizlerle de müşterilerine çok yönlü bir hizmet sunuyor.

Renault MAİS, OYAK’ın müşteri memnuniyeti vizyonu doğrultusunda temellerini 2,5 yıl önce attığı dijital dönüşüme büyük önem veriyor. Bu doğrultuda müşterilerine Diyalog platformu ile sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel, kolay ve benzersiz bir deneyim sunuyor. Diyalog İletişim Hattı, kaza ve arıza gibi durumlarda anlık müdahale hizmeti sunan Renault Yardım, tüm başvuru ve taleplerin değerlendirildiği Şikayet Yönetim Ekibi, kalite ve memnuniyet kontrol aramalarının yapıldığı Renault Dinliyor’un yanı sıra Sosyal Medya ve Dijital Kanallar ekibi ile kesintisiz hizmet veriyor.

Son Haberler

Araç Kiralama Yaparken Sigorta Gerekli Mi?

Yeni yerler keşfederken, seyahat ederken ve şehir içi günlük kullanımda araç kiralama birçok kolaylığı beraberinde getiriyor. Uygun ve esnek...

Diğer Haberler