London Escorts sunderland escorts 1v1.lol unblocked yohoho 76 https://www.symbaloo.com/mix/yohoho?lang=EN yohoho https://www.symbaloo.com/mix/agariounblockedpvp https://yohoho-io.app/ https://www.symbaloo.com/mix/agariounblockedschool1?lang=EN

Nissan elektrikli güç-aktarma sistemleri

®
Çok Okunanlar

4 çeker sistemli sürüş deneyiminin tadını çıkardı

JAECOO, J-CLUB ile Türkiye’deki Off-Road Trendine Öncülük Ediyor! Çinli sofistike off-road SUV markası JAECOO Türkiye pazarına giriş yaptığı yaklaşık 2...

PEUGEOT, 14-20 Ekim 2024 tarihleri Paris Otomobil Fuarı’nda

PEUGEOT, 14-20 Ekim 2024 tarihleri arasında gerçekleşecek Paris Otomobil Fuarı’nda, 12 farklı elektrikli araç modeli ile Avrupalı markalar arasında...

“Otokar Atlas Servis Günleri”

Otokar’ın satış sonrası hizmetlerde sunduğu "Otokar Atlas Servis Günleri" kampanyası başlıyor. 1 Ekim - 31 Ekim tarihleri arasında Atlas...

Nissan 200.000TL’ye kadar nakit alım desteği

Nissan Türkiye gelişmiş güvenlik teknolojilerini (GSR2) içeren yeni modellerinde fiyat avantajları sunuyor. 200.000TL’ye kadar nakit alım desteğine ek olarak 12...

Nissan “X-in-1” adı altında elektrikli güç-aktarma sistemleri geliştirmeye yönelik yeni yaklaşımını açıkladı. Marka, yaklaşım kapsamında EV ve e-POWER güç-aktarma sistemlerine ait temel bileşenleri paylaşacak ve modüler hale getirecek. Böylece 2026 yılına kadar geliştirme ve üretim maliyetlerinde 2019 yılına kıyasla %30’luk bir düşüş sağlayacak.

Nissan, X-in-1 yaklaşımıyla EV ve e-POWER araçlarının rekabet gücünü daha da artırmayı hedefliyor. Nissan, EV’lerde kullanılması planlanan motoru, invertörü ve redüktörü modüler hale getiren 3’ü 1 arada bir güç-aktarma sistemi prototipini geliştirdi. Ayrıca jeneratör ve yükselticiyi de modüler hale getiren 5’i 1 arada prototipin ise e-POWER araçlarda kullanılması planlanıyor.

3’ü 1 arada, 5’i 1 arada ve diğer olası versiyonları da kapsayan X-in-1 yaklaşımı, EV ve e-POWER temel bileşenlerinin aynı hatta üretilmesini sağlamak için geliştirildi.

Nissan, 2010 yılında Nissanbir EV olan Nissan LEAF’i toplu olarak pazarlayan ilk otomobil üreticisi oldu.Nissan ayrıca elektrikliye geçiş teknolojilerini sürekli olarak geliştirmek için dünyanın dört bir yanındaki EV müşterilerinin beklentilerini dikkate alıyor, yakından takip ediyor. Marka, 2016 yılında %100 motorlu bir aktarma sistemi olduğu için bir EV ile aynı sürüş keyfini sağlayan EV teknolojisini kullanan benzersiz e-POWER elektrikli güç-aktarma sistemini pazara sundu.

Elektrikli güç-aktarma sistemleri geliştirmeye yönelik X-in-1 yaklaşımı aşağıdaki avantajları sağlıyor:

  • Temel bileşenlerin paylaşılması ve modüler hale getirilmesi, üretim verimliliğini arttırıyor ve güç-aktarma sistemleri maliyetini 2019 yılına kıyasla yaklaşık %30 azaltıyor.Nissan, 2026 yılına kadar e-POWER ile içten yanmalı motorlu araçlarla aynı fiyat seviyesine ulaşmayı hedefliyor
  • Ünitenin boyut ve ağırlığının azaltılması, sürüş performansını iyileştiriyor ve gürültü ile titreşimi en aza indiriyor
  • Yeni gelişmiş motor, ağır nadir toprak elementlerinkullanımıyla mıknatıs ağırlığını %1veya daha azına indiriyor
  • Temel bileşenlerin ve kontrol teknolojisinin ortak kullanımı, Nissan EV’lere özgü sürüş deneyimi yaşatıyor

Aktarma Organları ve EV Mühendisliği Geliştirmeden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı ToshihiroHirai yapmış olduğu değerlendirmede: “Elektrikli sistemler geliştirme ve üretme konusundaon yıldan uzun süreli deneyime sahibiz. Söz konusu uzmanlığımızdan ve bilgi birikimimizden en iyi şekildeyararlanıyoruz.Elektrikli aktarma organları geliştirme alanındaki yeniliklerimiz sayesinde, müşteriler için yeni değer yaratmaya ve %100 motorlu araçları (EV’ler ve e-POWER) mümkün olduğunca yaygın bir şekilde sunmaya devam edeceğiz.” dedi.

Şirket, uzun vadeli Nissan Ambition 2030 vizyonu kapsamında, 2030 mali yılına kadar ürün gamını 19’u elektrikli olmak üzere 27 yeni elektrikli modelle geliştirmeyi hedefliyor.Nissan, her pazara en uygun modelleri en uygun zamanda sunarak elektrikli araçlarının değerini geniş müşteri kitlelerine ulaştırmayı hedefliyor.

Diğer Haberler