Aksigorta, müşteri odaklılık ve dijitalleşme stratejisi doğrultusunda müşterilerine daha hızlı hizmet verebilmek ve onların hayatlarını kolaylaştırabilmek adına Nakliyat Sertifikası Programı’nı geliştirdi. Nakliyat Sigortası’na ihtiyaç duyan müşteriler, Aksigorta Nakliyat Sertifikası Programı için özel olarak hazırlanan portal üzerinden diledikleri zaman, sadece bir dakikada içinde oluşturuyor.
https://nakliyatsertifika.aksigorta.com.tr/ portalı üzerinden tüm bilgilerini sisteme eksiksiz olarak giren Aksigorta müşterileri, hızlı ve doğru şekilde sertifikalarını hazırlayabiliyor. Ayrıca Aksigorta müşterileri, sertifika üretimi sırasında herhangi bir sorun ile karşılaşırsa ilgili acente, şube ve bölge müdürlüklerinden destek alabiliyor.
Nakliyat Sertifika Programı’ndan önce, her bir sevkiyat için düzenlenen poliçelerin yetki hiyerarşisinden geçtiğini ya da manuel sertifika hazırlandığını belirten Aksigorta Teknik Genel Müdür Yardımcısı Rauf Orkun Gücük, “İthalat ve ihracat başta olmak üzere, büyük çaplı sevkiyatlara her seferinde poliçe kesmek uzun bir onay süreci ve beraberinde yoğun bir mesai gerektiriyordu. Ayrıca zamanında üretilemeyen poliçeler müşteriye cezai yaptırım riski içeriyordu. Sertifika platformu ile teminatlar yetki hiyerarşisine takılmadan teminat altına alınabilecek. Yine bu platform sayesinde manuel düzenlenen sertifikalar sistem üzerinden düzenlenecek, mevcut düzende karşılaşılan hata yapma riski azalacak ve olası sıkıntıların önüne geçilecek” dedi.