İlk Yarıda Pazarın Lideri Belli Oldu…!

®
Çok Okunanlar

Volkswagen Caddy’de yıl sonuna özel indirim fırsatları

Sınıfının en çok sahip olmak istenen modeli Volkswagen Caddy, yıl sonuna özel indirim fırsatıyla satışa sunuluyor. Kampanya kapsamında Caddy...

Yiğit Akü Akü İhracat Başarısında Yine Zirvede

Yiğit Akü, Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçı firması listesinde 158. sırada yerini alarak, Akü sektöründe ve ihracat başarısında yine zirvede.”  Yiğit...

PETRONAS OtoAsistanım’la Kazandırmaya Devam ediyor

Özel servislerin hizmet kalitesini artırmak amacıyla PETRONAS Türkiye tarafından kullanıma sunulan OtoAsistanım Dijital Platformu, yeni kampanyası ile özel servislere...

Dacia Jogger 2023 ‘Buy It’ Ödülü Sahibi…

Dacia Jogger, tanınmış web sitesi ve YouTube kanalının yenilikçi yedi koltuklu otomobili çok beğenilen 2023 'Buy It' Ödülü aldı. Carwow'un...

Renault Grubu, 2017 yılının ilk yarısında pazar payını 0,7 puan artırarak toplam pazardan yüzde 18,7 pay elde etti.  

Renault, 2017 yılı ilk 6 ay sonunda toplam pazar liderliğini koruyor. 

17 yıldır binek araç lideri Renault, yüzde 15,9 pay ile 2017 ilk yarıda binek otomobil pazarında da liderliğini sürdürüyor.  

Megane Sedan ve Clio HB Türkiye’nin en çok tercih edilen ilk üç modeli arasında yer alıyor 

Dacia markası toplam pazardan elde ettiği yüzde 5 pay ile 6. marka konumunda yer alıyor.  

Dacia ilk Türkiye’nin lider 4×4 markası konumunda. 

Duster C SUV, Lodgy ise C4 segment lideri 

DR_Berk Çağdaş
Dr. Berk Çağdaş

Geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 8,6 daralan toplam pazarda Renault Grubu (Renault+Dacia), 75 bin 130 satış adedi ile pazar payını yüzde 0,7 oranında artırarak yüzde 18,7 paya ulaştı.  

Renault yılın ilk yarısında 54 bin 947 satış adedi ve toplam pazardan elde ettiği yüzde 13,7 pay ile toplam pazar liderliğini koruyor. 

Renault markası, gerçekleştirdiği 48 bin 779 adet satış ve binek otomobil pazarından aldığı yüzde 15,9 pay ile binek otomobil pazarında da liderliğini sürdürdü. 

Megane Sedan ve Clio modelleri Türkiye’nin en çok tercih edilen ilk üç modeli arasında yerini alıyor. Megane Sedan 16 bin 750 satış rakamı ile 2. sırada ve Clio HB 13 bin 978 adet ile 3. sırada yer alıyor.  

Oyak Grubu Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş:17 yıllık binek otomobil liderliğimizin yanı sıra 2017 yılının ilk yarısını toplam pazar lideri olarak tamamladık. Türkiye’nin en çok tercih edilen ilk üç modelinin ikisi Renault markasına ait. Bu başarılı sonuçlardan duyduğumuz mutluluğun yanı sıra ülkemizin en çok tercih edilen modellerinin yerli olmasından da ayrıca gurur duyuyoruz. İhracatın lokomotif sektöründe yerli üretim yapan bir marka olarak, Megane Sedan ve Clio Ailesi ile pazarda yerlilik oranının yükseltilmesine yaptığımız katkıdan ayrıca memnunuz. Renault olarak 33 bin 586 adet ile yerli otomobil satışlarında liderliğimizi de yılın ilk yarısında koruduk. Pazar bu yıl öngördüğümüz trendde ilerliyor. 2017 yılını 870-890 bin bandında tamamlayacağımızı öngörüyoruz.“ şeklinde değerlendirdi. 

Dacia, marka sıralamasında 6. sırada

Dacia markası daralan toplam pazardan elde ettiği 5 pay ve kaydettiği 20 bin 183 satış adedi ile 6. marka konumunda yer alıyor.

 Dacia ilk 6 ayda Türkiye’nin lider 4×4 markası durumunda. Dacia markasının beğenilen modeli Duster, C SUV segment lideri iken Lodgy, C4 segment lideri olarak yer alıyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...