Free Porn manotobet takbet betcart betboro megapari mahbet betforward 1xbet Cialis Cialis Fiyat

Hyundai Avrupa’da Rekor Pazar Payına Ulaştı

®
Çok Okunanlar

Ford Trucks, Tek Silindirliden Sonra Çok Silindirli Hidrojen

Ford Trucks, Tek Silindirliden Sonra Çok Silindirli Hidrojen Motorunun Ateşlemesini Gerçekleştirdi  Karbon nötr hedefine istikrarlı bir şekilde ilerleyen Ford Trucks,...

IVECO Araç alacaklara ödeme kolaylığı

2.500.000 TL’YE VARAN %0 FAİZLİ KREDİ KAMPANYASI VE PEK ÇOK AVANTAJ HAZİRAN AYINDA IVECO YETKİLİ SATICILARINDA… IVECO’nun en iddialı ve...

“Son 1 ayda ortalama yüzde 3-5’e varan düşüşler görülüyor”

Trink sat! & arabam.com Oto Ekspertiz Genel Müdür Yardımcısı Halil Ali Şenay da ikinci el ilanlarındaki araç fiyatlarına bakıldığında...

MAN ‘AslanEğitimleri’ ile çalışanlarının beceri ve yetkinlikleri

MAN ‘Aslan Eğitimleri’ ile çalışanlarının beceri ve yetkinliklerini geliştiriyor MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., müşterilerine en iyi hizmeti sunabilmek amacıyla...

Hyundai, belirsizliğin damgasını vurduğu 2022 yılında Avrupa’daki konumunu güçlendirmeye devam etti. Son zamanlarda geliştirdiği yeni teknolojiler ve güçlü ürün gamıyla tüm dikkatleri üzerine çeken Hyundai, başarılı satış sonuçlarıyla da sektör genelindeki ortalamasını yükseltti. Hyundai, 2022 yılında Avrupa’da 518.566 adet satarak yüzde 4,6’lık bir pazar payına ulaşmayı başardı. Bu rakamın 126 bin adetini ise EV modeller oluşturdu. Satışlarının yüzde 21’i EV modeller olan Hyundai, grup olarak Avrupa’da 200 binden fazla tamamen elektrikli (BEV) araç satmış oldu. Bu arada, IONIQ 5 ve IONIQ 6’nın global satışları ise 100 bin adet seviyesine ulaştı.

Hyundai’nin 2022 global satışları da yıllık yüzde 1,4 artışla 3,94 milyon adede ulaştı. Buna ek olarak, Almanya, İspanya, İtalya, Fransa ve Birleşik Krallık’taki rekor performanslarla da pazar payları büyümeye devam etti. Hyundai, asıl önemli yükselişini ise İspanya’da gösterdi ve yüzde 7,3 gibi rekor bir pazar payına ulaştı. Bu rakam 59.503 adet yeni trafiğe çıkan Hyundai modelleriyle gelmiş oldu. İngiltere pazarı da Hyundai için önemli bir başarı anlamına geliyor. Hyundai, yüzde 5’lik bir pazar payı alarak toplam 80.419 adet sattı. Bu satış adeti, Birleşik Krallık’taki bugüne kadarki en yüksek pazar payı olarak tarihe geçiyor.

Hyundai, Türkiye’de de satışlarını ve pazar payını artırdı.

Hyundai, tüm dünyada satış adetlerini ve marka değerini artırken, ülkemizde de yükselişi sürdürüyor. Hyundai Assan, 2022 yılında 208 binden fazla araç üreterek bir önceki yıla göre yüzde 28 artış gösterdi. İhracat rakamları ise 2022 yılında 176.664 adet olarak gerçekleşti.

İzmit’te üretilen araçların yüzde 85’ini yine 40’tan fazla ülkeye ihraç eden Hyundai, geçtiğimiz yıla göre ihracat gelirini de yüzde 25 artırarak 2 milyar euro seviyesine çıkardı.

Türkiye’nin en çok sevilen markalarından biri olarak, 1997 yılından bu yana kesintisiz olarak üretime devam eden Hyundai Assan, geçtiğimiz 25 yılda 2.6 milyon adet üretip bunun 2 milyondan fazlasını da ihraç etti.

2023 global satış hedefi 7.5 milyon adet.

Hyundai Motor Company, 2023’te grup satışlarını yüzde 10 üzerinde artırarak toplamda 7.5 milyon adetlik satış adetine ulaşmayı hedefliyor. Hyundai’nin en önemli büyüme stratejisi ise 2030 yılına kadar 17 adet elektrikli modeli tanıtıp, yıllık 1.8 milyon adet elektrikli araç satışına ulaşmak.

Son Haberler

Araç Kiralama Yaparken Sigorta Gerekli Mi?

Yeni yerler keşfederken, seyahat ederken ve şehir içi günlük kullanımda araç kiralama birçok kolaylığı beraberinde getiriyor. Uygun ve esnek...

Diğer Haberler