London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Ferrari, yeni Berlinetta Spider modeli 296 GTS’yi tanıttı

®
Çok Okunanlar

Mutlu Akü’den bayram yolculuğu uyarıları…

Mutlu Akü, bayram tatili için uzun yola çıkacak sürücülerin aracın kontrollerini yaptırması ve yol boyunca dikkatli olunması gerektiği yönünde...

Otomotiv Sanayi,Uluslararası Otomotiv Mühendisliği Konferansı

Otomotiv Sanayi,Uluslararası Otomotiv Mühendisliği Konferansı - IAEC 2023’te Yeşil ve Dijital Geleceği Masaya Yatırdı! Otomotiv mühendisliği alanında en yeni teknolojilerin...

Sponsor firmalar öncelikle kendi ülkelerindeki yayınları korumalılar…

Automobile Magazine, yayınımız adına yalnızca yazıyorum. "Sponsor firmalar öncelikle kendi ülkelerindeki yayınları korumalılar, korumak durumundadırlar..." Bunu şu sebeple söylüyorum; ve...

WRC 2020, yarın Monte Carlo’da başlıyor…

FIA Dünya Ralli Şampiyonası (WRC) 2020, yarın Monte Carlo'da başlıyor. Red Bull'dan yapılan açıklamaya göre, 16 etap üzerinden gerçekleştirilecek...

Ferrari, iki kişilik, orta-arkadan motorlu modeli Berlinetta Spider’ın son evrimi “296 GTS”i tanıttı. Daha önce 296 GTB’de de kullanılan V6 hibrit güç-aktarma sisteminin yer aldığı 296 GTS’nin, kendi başına 663 beygir güç üreten 3.0 litrelik V6 motoru, elektrikli motorla birlikte, 830 beygir gücü ve 740 Nm tork üretiyor ve 0’dan 100 km/sa hızlanmasını yalnızca 2.9 saniyede tamamlıyor.

296 GTS’nin ismi, yeni motorun Maranello açısından önemini vurgulamak için, motor hacmi (2992 cc), silindir sayısı (6) ve Ferrari geleneğindeki GTS (Gran Turismo Spider) kısaltmasından oluşuyor.

296 GTS, RHT (Açılabilir Hard Top) tavanı sayesinde sürüş heyecanına ekstra bir boyut katarken, şarj edilebilir hibrit sistemiyle de sürüş keyfini en üst düzeye çıkarıyor.

Ferrari, Berlinetta Spider’ın son evrimi olan 296 GTS’in tanıtımını gerçekleştirdi. Orta-arkadan motorlu 296 GTS, sürüş keyfini yeniden tanımlayarak 296 GTB modelini tamamlıyor ve hem limitlerde hem de günlük kullanımda safkan Ferrari sürüşünü yaşatıyor. 296 GTS’nin ismi, yeni motorun Maranello için önemini vurgulamak için, motor hacmi (2992 cc), silindir sayısı (6) ve Ferrari geleneğindeki GTS (Gran Turismo Spider) kısaltmasından oluşuyor. 296 GTS’nin motoru, aynı zamanda başarılar ve yeniliklerle dolu 75 yıllık köklü geçmişe sahip Ferrari’nin tarihindeki “yeni V6 çağını” da müjdeliyor.

296 GTS, “Şahlanan At” logosunu taşıyan, yol tipi bir Spider’da kullanılan ilk 6 silindirli motor olan ve 296 GTB’deki gibi 122 kW (167 cv) elektromotorla desteklenen yeni 663 HP’lik 120° V6 ile donatılıyor. Daha önce hayal edilemeyen performans seviyeleri yaşatan V6 motor, elektrikli motorla birlikte 830 HP’lik toplam güç kullanıma sunuyor. MGU-K (Motor Jeneratör Ünitesi, Kinetik) adı verilen elektromotor Formula 1’den uyarlanıyor. Elektromotor ve içten yanmalı motor, 830 HP toplam sistem gücü üretmek üzere birleştirmek veya elektromotorun tek başına çalışmasını sağlamak üzere birbirinden ayıran Geçiş Yönetim Aktüatörü (TMA) aracılığıyla iletişim kuruyor. Elektrikli sistem 7,45 kWsa kapasiteli yüksek voltajlı batarya ve bir invertör tarafından besleniyor.

296 GTS’nin şarj edilebilir hibrit (PHEV) sistemi, pedal tepki sürelerini sıfıra indiriyor ve tamamen elektrikli modda (eDrive) 25 km’lik menzil sağlıyor. Otomobilin sportif görünümüyle birleşen kompakt boyutları ve yenilikçi dinamik kontrol sistemlerinin yanı sıra büyük bir özenle ele alınan aerodinamik özellikleri, çevik ve sürücünün komutlarına anında cevap veren sürüş karakterini beraberinde getiriyor. 296 GTS’nin modern ve dikkat çeken tasarımı, sadelik ve işlevselliğin mükemmel birlikteliğini yansıtan bir diğer model olan 1963 250 LM’ye gönderme de yapıyor.  İşlevsel tasarımının yanında yolculara konfor da sağlayan RHT (Açılabilir Hard Top) tavan ise şık ve sportif tasarımıyla öne çıkıyor. RHT (Açılabilir Hard Top) tavan sisteminin hafif yapısı, kullanıcısına 45 km/s hıza kadar sadece 14 saniyede açma veya kapama olanağı sunuyor. Otomobilin gövdesi ile tavan arasındaki ayrım çizgisi B direğinin üzerine yer alıyor. Böylelikle açılabilir tavan, motorun ön tarafına iki bölüme ayrılarak katlanıyor ve motor bölmesinin termal dağılım özellikleri ve tasarım dengesi de korunuyor. Bu aynı zamanda tasarımcıların motor kapağının arka kısmına yeni V6 motorun açıkça görülebildiği bir pencere yerleştirmelerine de olanak sağlıyor. Tavan açıldığında, kabin ve arka kısım yüksekliği ayarlanabilen bir cam ile ayrılıyor. Bu, yüksek hızlarda bile optimum yolcu konforu sağlıyor. SF90 Stradale’de olduğu gibi, pistte otomobilin performansından en üst düzeyde yararlanmak isteyen müşteriler için 296 GTS, hafifletilen ve aerodinamik olarak optimize edilen “Assetto Fiorano” paketi ile de sunuluyor.

Dünya Genelinde Geçerli 7 Yıllık Bakım ve Premium Servis Hizmeti

Ferrari’nin benzersiz kalite standartları ve müşteri hizmetlerine giderek daha fazla odaklanması, 296 GTS’de sunulan genişletilmiş yedi yıllık bakım programıyla da destekleniyor. Tüm ürün yelpazesinde ve dünya genelindeki tüm Ferrari servislerinde geçerli olan bu program, Ferrari markalı bir otomobilin, ilk yedi yılındaki ya da otomobilin 120 Bin km’ye kadar tüm periyodik bakımlarını kapsıyor. Aynı zamanda müşterilerin otomobillerini yıllar boyunca en iyi performans ve güvenlik seviyesinde tutulması için ayrıcalıklı bir hizmet olarak da dikkat çekiyor. Bu çok özel hizmet, yıllar geçse bile sorunsuz kullanım için eşsiz bir deneyime destek veriyor.

 

296 GTS – TEKNİK ÖZELLİKLER

GÜÇ-AKTARIM SİSTEMİ

Motor tipi:                                     V6 – 120° – turbo – kuru karter

Motor hacmi:                                 2992 cc

Çap x Strok:                                  88 mm x 82 mm

Maksimum güç (ICE):                      663 HP

Maksimum güç (Sistem):                  610 kW (830 cv), 8000 d/d

Maksimum tork:                             740 Nm, 6250 d/d

Maksimum devir sayısı:                    8500 d/d

Sıkıştırma oranı:                             9,4:1

Yüksek voltajlı batarya kapasitesi:      7,45 kWsa

GÜÇ AKTARIMI

Şanzıman:                                     8-speed F1 DCT

BOYUTLAR VE AĞIRLIKLAR

Uzunluk:                                        4565 mm

Genişlik:                                        1958 mm

Yükseklik:                                      1191 mm

Dingil mesafesi:                              2600 mm

İz genişliği ön:                                1665 mm

İz genişliği arka:                             1632 mm

Boş ağırlık:                                    1540 kg

Boş ağırlık/güç oranı:                       1,86 kg/cv

Ağırlık dağılımı:                               %40,5 ön/ %59,5 arka

Arka koltuk kapasitesi:                     49 litre

Yakıt deposu kapasitesi:                   65 litre

JANT VE LASTİKLER

Ön:                                              245/35 ZR 20 J9,0

Arka:                                            305/35 ZR 20 J11,0

FRENLER

Ön:                                              398 x 223 x 38 mm

Arka:                                            360 x 233 x 32 mm

ELEKTRONİK SİSTEMLER

eSSC: eTC, eDiff, SCM, FDE2.0, EPS, ABS Evo, 6w-CDS; Yüksek performanslı ABS/EBD ile enerji ger-kazanımı

PERFORMANS

Maksimum hız:                               >330 km/s

0-100 km/s:                                  2,9 sn

0-200 km/s:                                  7.6 sn

200-0 km/s:                                  107 m

Fiorano tur zamanı:                         1’ 21” 80

YAKIT TÜKETİMİ VE CO2 EMİSYONLARI

Homologasyon aşamasında

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...