Page 39 - MAYIS 2018
P. 39

Automobile Magazine | Mayıs 2018
 2018 yılının ilk üç ayında pick-up segmentinin en
 Mitsubishi L200’lerde   çok satılan picku-upı L200’de Nisan ayı sonuna ka-
 dar geçerli indirim kampanyası bulunuyor. Kampanya
 büyük indirim..!  kapsamında otomatik vitesli L200 modelleri 12.500
 TL’ye varan indirimlerle Temsa Motorlu Araçlar yetki-
 li satıcılarında satışa sunuluyor. L200, Mitsubishi Mo-
 tors’un yetmiş yıllık pick-up ve 4x4 teknolojisi ile tasar-
 landı. Yüksek donanım seviyesine sahip olan Mitsubishi
 L200, ekonomik yakıt tüketimi ve kolay manevra kabili-
 yetiyle kullanıcılarının hayatını kolaylaştırıyor. Pick-up’ın
 sağlamlığının ve dayanıklılığının yanı sıra sınıfında öncü
 konfor ve güvenlik özelliklerine sahip olan Mitsubishi
 L200, RISE gövde yapısı, darbe emici şasisi ve gelişmiş
 süspansiyon sistemi sayesinde her türlü yol koşulun-
 da rahatlıkla yol alıyor. Mitsubishi L200’lerin 8 farklı
 donanım versiyonu bulunuyor. Temsa Motorlu Araçlar,
 pick-up kategorisindeki güçlü oyuncusu Mitsubishi
 L200 ile rekabetçi pozisyonunu artırarak sürdürüyor.  Yeni 911 GT3 RS          Atmosferik motora sahip en güçlü
 Türkiye distribütörlüğünü Şahsuvaroğlu                                         Porsche modeli olan 911 GT3 RS,
 Güney Koreli Korando   Dış Ticaret’in yürüttüğü Güney Koreli 4x4               Yeşil Cehennem olarak adlandırılan
 uzmanı SsangYong, Nisan ayı boyunca
                                                                                Nürburgring-Nordschleife pistini 6:56.4
 Korando Sports modelinde 10.400 TL’lik
 Sports Pick-Up’larda   özel avantajlıfiyatlarla SsangYong SUV  ‘Yeşil Cehennemi’   dakikada tamamladı...
 büyük fiyat avantajı sunuyor. Nisan ayına
 Büyük Bahar İndirimi!  araçlar Showroom’larda yeni sahipleri-
 ni bekliyor. Korando Sports 4X2 ve 4x4
 seçenekleriyle hem özel hayatınızda hem   7 saniyenin altında geçti
 de iş amaçlı kullanabileceğiniz konfor ve
 performansı aynı anda sunan bir pick-up
 olarak rakiplerinden ayrışıyor. Korando-
 Sports’da  ön  fren  hava  soğutmalı  disk,
 emniyetli fren mesafesi sağlarken aşın-  Uzun yıllardan bu yana otomobil üreticilerinin test merkezi konumuna gelen ve en hızlı tur zamanına imza atmak için mücadele
 mayı ve sarsıntıyı en aza indirir. Hava   ettikleri efsanevi Nürburgring’den Porsche 911 GT3 RS geçti.Nürburgring-Nordschleife pistine Porsche 911 GT3 RS’nin yol
 soğutmalı diskler, %20 daha kısa fren   kullanımı için onaylanmış versiyonuyla çıkan Porsche pilotu Kévin Estre, pistin 22.8 km’lik Nordschleife bölümünü 7 saniyenin
 mesafesi sağlar. Ayrıca daha dengeli   altında tamamladı. 520 hp gücündeki GT3 RS ile 6:56.4’lük tur zamanına imza atan Fransız sürücünün tur süresi, rekor sahibi
 olarak seyahat etmeyi sağlarken savrul-  olan bir önceki GT3 RS modelini 24 saniyeyle geçti. Porsche Development pilotu Lars Kern’le birlikte tur atan Estre, Porsche
 mayı engeller. Süspansiyon sistemi hele-  markasının 918 Spyder ve 911 GT2 RS modellerinden sonra GT3 RS ile "Yeşil Cehennem" olarak bilinen zorlu pistte 7 daki-
 zon olması sebebiyle otomobil konforun-  kanın altında tur süresine sahip olan üçüncü seri üretim spor otomobili unvanına sahip oldu.
 da seyahat sağlar.   Hiçbir Porsche modelinin yarış konusunda yeni
 Türkiye’de “Yılın Otomobil Fotoğrafı” belli oldu   GT3 RS ile mücadele edemeyeceğini söyleyen
       Porsche’nin Motor Sporları ve GT Otomobiller
       Departmanı Başkan Yardımcısı Frank Steffen
 Mutlu  Akü ve  Otomobil Gazetecileri   Walliser, “911 GT3 R yarış otomobili gibi üst düzey
 Derneği (OGD) tarafından düzenlenen   motor sporu modellerinden pek çok yenilikçi fikir
 ve yılın otomobil fotoğrafının belirlendiği   bu otomobile aktarıldı. GT Modelleri için izlediğimiz
 ‘Fotoshow’  yarışmasının  kazananı  belli   felsefe şu şekilde: Yüksek teknoloji hem baş
 oldu. OGD  üyelerinin  katılabildiği “Fo-  döndürücü hem de ulaşılabilir olmalı. Bu nokta-
 toshow Yarışması”nın finalinde birincilik   da Nordschleife fikirlerimizi test edebileceğimiz
 ödülü Mahmut Ali Özyön oldu.  Mutlu   en zorlu pist” şeklinde konuştu.Porsche’nin GT
 Akü ve Otomotiv Gazetecileri Derneği   Model Grubu Direktörü Andreas Preuninger ise şu
 (OGD) işbirliğiyle düzenlenen “Mutlu Akü-   ifadelerde bulundu: "Saniyenin onda biri kadar bir
 OGD Fotoshow Otomobil Fotoğrafları”   farkla iki sürücünün de dört turdaki toplam süresi
 yarışmasının  finali “Türkiye’de Yılın Oto-  yedi dakikanın altındaydı. Bu sonuçlar GT3 RS’nin
 mobili Gala Gecesi”nde gerçekleştirildi.   hem muazzam gücünü hem de sınırları aşan sürüş
 6 ay süren yarışma boyunca Mutlu Akü   dinamiklerini ortaya koymaya yetiyor. GT3 RS’nin
 CEO’su Göksel Paker, OGD Başkanı   sürüş sistemlerindeki mükemmel uyum, sahip
 Ufuk Sandık ve Ünlü Fotoğrafçı Sefa   olduğu mütevazi motor gücüne rağmen otomo-
 Yamak’tan oluşan Fotoshow jürisi, 158   bile sınırları zorlayan bir dinamiklik kazandırıyor.
 fotoğrafı değerlendirdi. Her 2 ayda bir   Bir sürücü için otomobilin tüm parçalarının tek bir
 yapılan değerlendirmeler sonucunda her   vücut gibi hareket etmesi önemlidir. İşte GT3 RS
 dönemin ilk 3’e giren fotoğrafları ödüllen-  de eşsiz gücünü tam olarak buradan alıyor. Beni
 dirildi.  en çok sevindirense Lars ve Kévin'in otomobili
       sürerken inanılmaz keyif almalarıydı."
 38  Automobile Magazine | www.automobilemagazine.com.tr                 www.automobilemagazine.com.tr | MAYIS 2018   39
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44