Page 38 - MAYIS 2018
P. 38
Automobile Magazine | Mayıs 2018
2018 yılının ilk üç ayında pick-up segmentinin en
Mitsubishi L200’lerde çok satılan picku-upı L200’de Nisan ayı sonuna ka-
dar geçerli indirim kampanyası bulunuyor. Kampanya
büyük indirim..! kapsamında otomatik vitesli L200 modelleri 12.500
TL’ye varan indirimlerle Temsa Motorlu Araçlar yetki-
li satıcılarında satışa sunuluyor. L200, Mitsubishi Mo-
tors’un yetmiş yıllık pick-up ve 4x4 teknolojisi ile tasar-
landı. Yüksek donanım seviyesine sahip olan Mitsubishi
L200, ekonomik yakıt tüketimi ve kolay manevra kabili-
yetiyle kullanıcılarının hayatını kolaylaştırıyor. Pick-up’ın
sağlamlığının ve dayanıklılığının yanı sıra sınıfında öncü
konfor ve güvenlik özelliklerine sahip olan Mitsubishi
L200, RISE gövde yapısı, darbe emici şasisi ve gelişmiş
süspansiyon sistemi sayesinde her türlü yol koşulun-
da rahatlıkla yol alıyor. Mitsubishi L200’lerin 8 farklı
donanım versiyonu bulunuyor. Temsa Motorlu Araçlar,
pick-up kategorisindeki güçlü oyuncusu Mitsubishi
L200 ile rekabetçi pozisyonunu artırarak sürdürüyor. Yeni 911 GT3 RS Atmosferik motora sahip en güçlü
Türkiye distribütörlüğünü Şahsuvaroğlu Porsche modeli olan 911 GT3 RS,
Güney Koreli Korando Dış Ticaret’in yürüttüğü Güney Koreli 4x4 Yeşil Cehennem olarak adlandırılan
uzmanı SsangYong, Nisan ayı boyunca
Nürburgring-Nordschleife pistini 6:56.4
Korando Sports modelinde 10.400 TL’lik
Sports Pick-Up’larda özel avantajlıfiyatlarla SsangYong SUV ‘Yeşil Cehennemi’ dakikada tamamladı...
büyük fiyat avantajı sunuyor. Nisan ayına
Büyük Bahar İndirimi! araçlar Showroom’larda yeni sahipleri-
ni bekliyor. Korando Sports 4X2 ve 4x4
seçenekleriyle hem özel hayatınızda hem 7 saniyenin altında geçti
de iş amaçlı kullanabileceğiniz konfor ve
performansı aynı anda sunan bir pick-up
olarak rakiplerinden ayrışıyor. Korando-
Sports’da ön fren hava soğutmalı disk,
emniyetli fren mesafesi sağlarken aşın- Uzun yıllardan bu yana otomobil üreticilerinin test merkezi konumuna gelen ve en hızlı tur zamanına imza atmak için mücadele
mayı ve sarsıntıyı en aza indirir. Hava ettikleri efsanevi Nürburgring’den Porsche 911 GT3 RS geçti.Nürburgring-Nordschleife pistine Porsche 911 GT3 RS’nin yol
soğutmalı diskler, %20 daha kısa fren kullanımı için onaylanmış versiyonuyla çıkan Porsche pilotu Kévin Estre, pistin 22.8 km’lik Nordschleife bölümünü 7 saniyenin
mesafesi sağlar. Ayrıca daha dengeli altında tamamladı. 520 hp gücündeki GT3 RS ile 6:56.4’lük tur zamanına imza atan Fransız sürücünün tur süresi, rekor sahibi
olarak seyahat etmeyi sağlarken savrul- olan bir önceki GT3 RS modelini 24 saniyeyle geçti. Porsche Development pilotu Lars Kern’le birlikte tur atan Estre, Porsche
mayı engeller. Süspansiyon sistemi hele- markasının 918 Spyder ve 911 GT2 RS modellerinden sonra GT3 RS ile "Yeşil Cehennem" olarak bilinen zorlu pistte 7 daki-
zon olması sebebiyle otomobil konforun- kanın altında tur süresine sahip olan üçüncü seri üretim spor otomobili unvanına sahip oldu.
da seyahat sağlar. Hiçbir Porsche modelinin yarış konusunda yeni
Türkiye’de “Yılın Otomobil Fotoğrafı” belli oldu GT3 RS ile mücadele edemeyeceğini söyleyen
Porsche’nin Motor Sporları ve GT Otomobiller
Departmanı Başkan Yardımcısı Frank Steffen
Mutlu Akü ve Otomobil Gazetecileri Walliser, “911 GT3 R yarış otomobili gibi üst düzey
Derneği (OGD) tarafından düzenlenen motor sporu modellerinden pek çok yenilikçi fikir
ve yılın otomobil fotoğrafının belirlendiği bu otomobile aktarıldı. GT Modelleri için izlediğimiz
‘Fotoshow’ yarışmasının kazananı belli felsefe şu şekilde: Yüksek teknoloji hem baş
oldu. OGD üyelerinin katılabildiği “Fo- döndürücü hem de ulaşılabilir olmalı. Bu nokta-
toshow Yarışması”nın finalinde birincilik da Nordschleife fikirlerimizi test edebileceğimiz
ödülü Mahmut Ali Özyön oldu. Mutlu en zorlu pist” şeklinde konuştu.Porsche’nin GT
Akü ve Otomotiv Gazetecileri Derneği Model Grubu Direktörü Andreas Preuninger ise şu
(OGD) işbirliğiyle düzenlenen “Mutlu Akü- ifadelerde bulundu: "Saniyenin onda biri kadar bir
OGD Fotoshow Otomobil Fotoğrafları” farkla iki sürücünün de dört turdaki toplam süresi
yarışmasının finali “Türkiye’de Yılın Oto- yedi dakikanın altındaydı. Bu sonuçlar GT3 RS’nin
mobili Gala Gecesi”nde gerçekleştirildi. hem muazzam gücünü hem de sınırları aşan sürüş
6 ay süren yarışma boyunca Mutlu Akü dinamiklerini ortaya koymaya yetiyor. GT3 RS’nin
CEO’su Göksel Paker, OGD Başkanı sürüş sistemlerindeki mükemmel uyum, sahip
Ufuk Sandık ve Ünlü Fotoğrafçı Sefa olduğu mütevazi motor gücüne rağmen otomo-
Yamak’tan oluşan Fotoshow jürisi, 158 bile sınırları zorlayan bir dinamiklik kazandırıyor.
fotoğrafı değerlendirdi. Her 2 ayda bir Bir sürücü için otomobilin tüm parçalarının tek bir
yapılan değerlendirmeler sonucunda her vücut gibi hareket etmesi önemlidir. İşte GT3 RS
dönemin ilk 3’e giren fotoğrafları ödüllen- de eşsiz gücünü tam olarak buradan alıyor. Beni
dirildi. en çok sevindirense Lars ve Kévin'in otomobili
sürerken inanılmaz keyif almalarıydı."
38 Automobile Magazine | www.automobilemagazine.com.tr www.automobilemagazine.com.tr | MAYIS 2018 39