Page 21 - KASIM-ARALIK2021
P. 21

Akıllı tork dağılımına sahip   olarak izlenebiliyor. Stan-
                                                                      Q4 Akıllı Dört tekerlekten   dart olarak sunulan arka
                                                                      Çekiş Sistemi her zaman   akstaki Sınırlı Kaymalı Difer-
                                                                      devrede olup tork dağılımını   ansiyel (LSD) ise tüm sürüş
                                                                      sürüş  koşullarına  göre  koşullarında optimum tutuş
                                                                      büyük bir hızla ayarlıyor.   sağlıyor. Asimetrik kilitleme
                                                                      Tork dağılımındaki değişik-  özelliği, güç altında yüzde
                                                                      lik hissedilmese de siste-  25 ve serbest kaldığında
                                                                      min etkinliği ekrandan anlık   yüzde 35 kilitlenme sağlıyor.

























        Torque vectoring özelliği ise   virajlarda iç tekerleğe hafif bir
        LSD ve Q4 Akıllı Dört Te-  frenleme  kuvveti uygularken
        kerlekten Çekiş Sistemi ile   dış tekerleğe daha fazla tork
        birlikte sportifliğe ve sürüş   aktarıyor.
        keyfine katkı sağlıyor. Sistem




                                                                                                                    21

                                                                                                                      MAGAZINE.COM.TR








                                                                                                                      AUTOMOBILE










        Levante, geleneksel Maserati tasarım  hatları   ön tarafında sağlam bir yapıyı beraberinde ge-  Aero 2 modundan 10 mm daha da alçalarak
        ve üstün yol performansını  sunan gerçek bir   tiren dökme alüminyum dikmeler kullanılırken,   45 mm alçalıyor. Araç 24 km/s hıza ulaştığın-
        SUV ve markanın kendine özgü asfalt perfor-  arka kısımda ağırlık dağılımını da optimize   da süspansiyon Normal seviyeye dönüyor.
        mansını harmanlıyor. Üstün rijitlik seviyesi su-  etmek amacıyla daha ağır çelik kullanılıyor.   Kullanıcınının tercihine göre Sport ve Off Road
        nan şasi, ağırlık merkezini düşürürken 50:50   Kapı, motor kaputu ve bagaj kapağında son   ve ayrıca Trofeo donanımındaki Corsa sürüş
        olmak  üzere  ideal  ön/arka  ağırlık  dağılımı   derece hafif alüminyum devreye giriyor. Bunun   modları ise Levante’nin karekterinin ve üstün
        sağlıyor. Hafif yapı prensibi ile aracın toplam   dışında örneğin konsol taşıyıcısı gibi noktalar-  performansının her koşula uyum sağlay-
        ağırlığını  düşürmeye  yardımcı  olan  şasi,  aynı   da magnezyum da kullanılıyor. Araç hareket-  abildiğini vurguluyor. Levante, Android Auto-
        zamanda sürücü ve beraberindeki yolculara   siz haldeyken, sürücüyü ve yolcuların araca   motive işletim sistemine sahip MIA (Maserati
        üstün güvenlik seviyesi de sunuyor. Şasinin   girip-çıkmasını  kolaylaştırmak  için  yükseklik   Akıllı Asistan) bilgi-eğlence sistemi sunuyor.

                                                                                                               10.YIL
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26