Page 19 - KASIM-ARALIK2021
P. 19

350 HP V6





































                                                                                      50 HP V6 benzinli motorun per-
                                                                                      formans  değerlerini  sunan  hibrit
                                                                                      sistem, WLTP normuna göre ben-
                                                                                      zine kıyasla yüzde 18 ve dizele
                                                                                      kıyasla yüzde 3 oranında CO2
                                                                           3 emisyonlarında azalma sağlıyor.
                                                                           Levante’nin motoru 330 HP güç ve 450 Nm tork
                                                                           üretiyor. Maksimum torkunu 2.250 d/d’de üreten
                                                                           motor henüz 1.750 d/d’de maksimum torkunun
                                                                           yüzde 90’ını kullanıma sunuyor ve bu değerlerle   19
                                                                           dört tekerlekten çekişli Levante Hybrit’i sadece
                                                                           6 saniyede 0’dan 100 km/s hıza ulaştırıyor. Aynı
                                                                           zamanda  240  km/s  maksimum  hıza  da  olanak
                                                                           tanıyor. Levante Hybrid, V6 benzinli ile eşdeğer
                                                                           ve dizelden daha yüksek güç üretiyor. Dizel versi-
                                                                           yondan daha yüksek beygir gücü üreten sistem,   MAGAZINE.COM.TR
                                                                           165 HP/lt ile benzinliden daha yüksek litre başına
                                                                           güç üretimine sahip, WLTP normuna göre 231-  AUTOMOBILE MAGAZINE.COM.TR
                                                                           252 gr/km CO2 emisyon değerine ulaşıyor ve 350
                                                                           HP V6 versiyonuna kıyasla yüzde18’nin üzerinde
                                                                           yakıt tasarrufu sağlıyor. Maserati 48 volt hibrit
                                                                           sistemi ise; BSG, batarya, eBooster ve bir DC/DC   AUTOMOBILE
                                                                           dönüştürücü olmak üzere dört bölümden oluşuy-
                                                                           or. Alternatör görevi gören BSG (Kayışlı Marş Jen-
                                                                           eratörü) fren ve yavaşlama anında oluşan enerjiyi
                                                                           geri kazanıyor ve bagajdaki bataryayı şarj ederek
                                                                           eBooster motora güç sağlıyor. eBooster, moto-
                                                                           run düşük devirdeki güç üretimini arttırmak üzere
                                                                           geleneksel turbo beslemeyi destekliyor. Hibrit
                                                                           sistem çalışma stratejisi gereği, ister batarya is-
                                                                           terse de BSG aracılığıyla olsun eBooster’ın ihtiyaç
                                                                           duyulduğunda kullanılabilir olmasını sağlıyor. BSG
                                                                           ve eBooster kombinasyonu, Spor modda motor
                                                                           en yüksek devire ulaştığında ekstra bir destek
                                                                           sağlayarak performansı en üst seviyeye taşırken,
                                                                           Normal modda ise yakıt tüketimi ve performansı
                                                                           dengeliyor.

                                                                                                               10.YIL
                                                                                                               10.YIL
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24