Page 13 - KASIM-ARALIK2021
P. 13

Yeni bir kaput tasarımı sayesinde   ve siyah gövde kaplamasını tama-
        ön tarafta yükseklik arttırılarak seri   mlıyor. Yeni Focus’ta genişletilmiş
        genelinde  daha  büyük  görsel bir   bir Vignale paketinin sunulması
        varlık sağlanırken, Ford’un “mavi   sayesinde Titanium, ST-Line ve
        oval”  arması büyüyen  üst  ızga-  Active modeller için lüks özellikler
        ranın ortasına taşınıyor. Yeni LED   sağlanabiliyor. Vignale versiyonda,
        farlar tüm yeni Focus modellerinde   artırılmış donanım seviyeleri ve iç
        standart olarak sunulurken şimdi   mekan tasarımının yanı sıra gövde
        alt hattın daha sade ve zarif bir   rengi yerine üst ızgarada ve yan                                        13
        şekilde tasarlanmasına izin veren   açıklıklarda saten kaplamalar ve
        entegre sis farı içeriyor. Böylece   özel alaşımlı jantlar gibi seçenekler
        amaca  uygun,  belirgin  bir ışık   bulunuyor. Yeni Focus’un daha
        imzası yaratılıyor. Beş kapılı ve SW   çok çeşitliğe sahip güç aktar-
        modellerinde premium görünüm   ma organları serisinde, 20 yıldan                                              MAGAZINE.COM.TR
        için daha koyu arka far camı yer   uzun süredir Focus’un cazibesinin
        alıyor. Üst seri LED arka farlar ise   önemli bir parçası olan, verimliliği,
        daha koyu bir orta bölüm ve göz   rafine stili ve bilinen sürüş key-
        alıcı ışık deseni ile yeni bir iç tasarı-  fini yeni boyutlara taşıyan elek-
        ma sahip bulunuyor. Ford Perfor-  trikli seçenekler yer alıyor. Şimdi
        mance esintili ST-Line versiyonun   daha fazla Focus sürücüsü, 5.2                                            AUTOMOBILE
        sportif karakteri, eşsiz orantıya sa-  l/100 km’den başlayan WLTP
        hip trapez üst ızgara kullanılarak   yakıt verimliliği sunan ve 117h/
        sunulurken, daha geniş yan   km’den başlayan CO2 emisyonlu
        açıklıklar boyunca parlak siyah   yedi vitesli Powershift otomatik
        bal peteği yüzey ve daha derin   şanzıman  seçeneğinin  tanıtıl-
        bir alt ızgarayla destekleniyor. ST-  masının ardından yeni Focus’un   Yeni Focus’un 125 PS ve 155 PS   modları arasında seçim yapabilme-
        Line modellerinde ayrıca yan pan-  EcoBoost  Hibrit  motorlarının  güç seçenekleri bulunan 48 volt   sine olanak verirken Elektronik
        eller, arka difüzör ve gizli bir arka   sağladığı yakıt verimliliği ve per-  hafif hibrit 1.0 litre EcoBoost Hibrit   Destekli Direksiyon (EPAS) ve sürüş
        spoyler bulunuyor. Maceracı ruh-  formanstan yararlanabilecek. Çift   güç aktarma organı altı vitesli man-  stiline uyum sağlayabilen otomatik
        lu Active versiyon ise daha güçlü   debriyajlı Powershift şanzıman, iki   uel şanzımanıyla 5.1 l/100 km’den   şanzıman içeriyor. Active versiyon-
        bir görünüm için SUV tasarım   pedalla daha kolay sürüş deney-  başlayan WLTP yakıt verimliliği ve   da, düşük yol tutuş koşullarında
        detaylarından ilham alıyor. Daha   imi sunmanın yanı sıra kesintisiz   115g/km CO2 emisyon sağlıyor.   güveni artırmak için Islak/Kay-
        geniş bir üst ızgarada öne çıkan   hızlanma sağlarken, yumuşak ve   Yeni Focus’ta Sürüş Modu tekno-  gan Zemin modları ve bozulabilen
        dikey hatlar yer alırken daha der-  hızlı vites değişimlerini, üçlü vites   lojileri de bulunuyor. Bu teknoloji   zeminlerde ivmenin korunmasına
        in bir alt ızgara ve daha uzun yan   küçültme özelliğiyle de seri solla-  sürücülerin gaz pedalı tepkilerini   yardımcı olmak için tasarlanmış
        açıklıklar, artan sürüş yüksekliğini   mayı mümkün kılıyor.  ayarlayabilen Normal, Spor ve Eko   Kalın Kar / Kum modları sunuluyor.
                                                                                                               10.YIL
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18