Page 13 - KASIM-ARALIK2021
P. 13
Yeni bir kaput tasarımı sayesinde ve siyah gövde kaplamasını tama-
ön tarafta yükseklik arttırılarak seri mlıyor. Yeni Focus’ta genişletilmiş
genelinde daha büyük görsel bir bir Vignale paketinin sunulması
varlık sağlanırken, Ford’un “mavi sayesinde Titanium, ST-Line ve
oval” arması büyüyen üst ızga- Active modeller için lüks özellikler
ranın ortasına taşınıyor. Yeni LED sağlanabiliyor. Vignale versiyonda,
farlar tüm yeni Focus modellerinde artırılmış donanım seviyeleri ve iç
standart olarak sunulurken şimdi mekan tasarımının yanı sıra gövde
alt hattın daha sade ve zarif bir rengi yerine üst ızgarada ve yan 13
şekilde tasarlanmasına izin veren açıklıklarda saten kaplamalar ve
entegre sis farı içeriyor. Böylece özel alaşımlı jantlar gibi seçenekler
amaca uygun, belirgin bir ışık bulunuyor. Yeni Focus’un daha
imzası yaratılıyor. Beş kapılı ve SW çok çeşitliğe sahip güç aktar-
modellerinde premium görünüm ma organları serisinde, 20 yıldan MAGAZINE.COM.TR
için daha koyu arka far camı yer uzun süredir Focus’un cazibesinin
alıyor. Üst seri LED arka farlar ise önemli bir parçası olan, verimliliği,
daha koyu bir orta bölüm ve göz rafine stili ve bilinen sürüş key-
alıcı ışık deseni ile yeni bir iç tasarı- fini yeni boyutlara taşıyan elek-
ma sahip bulunuyor. Ford Perfor- trikli seçenekler yer alıyor. Şimdi
mance esintili ST-Line versiyonun daha fazla Focus sürücüsü, 5.2 AUTOMOBILE
sportif karakteri, eşsiz orantıya sa- l/100 km’den başlayan WLTP
hip trapez üst ızgara kullanılarak yakıt verimliliği sunan ve 117h/
sunulurken, daha geniş yan km’den başlayan CO2 emisyonlu
açıklıklar boyunca parlak siyah yedi vitesli Powershift otomatik
bal peteği yüzey ve daha derin şanzıman seçeneğinin tanıtıl-
bir alt ızgarayla destekleniyor. ST- masının ardından yeni Focus’un Yeni Focus’un 125 PS ve 155 PS modları arasında seçim yapabilme-
Line modellerinde ayrıca yan pan- EcoBoost Hibrit motorlarının güç seçenekleri bulunan 48 volt sine olanak verirken Elektronik
eller, arka difüzör ve gizli bir arka sağladığı yakıt verimliliği ve per- hafif hibrit 1.0 litre EcoBoost Hibrit Destekli Direksiyon (EPAS) ve sürüş
spoyler bulunuyor. Maceracı ruh- formanstan yararlanabilecek. Çift güç aktarma organı altı vitesli man- stiline uyum sağlayabilen otomatik
lu Active versiyon ise daha güçlü debriyajlı Powershift şanzıman, iki uel şanzımanıyla 5.1 l/100 km’den şanzıman içeriyor. Active versiyon-
bir görünüm için SUV tasarım pedalla daha kolay sürüş deney- başlayan WLTP yakıt verimliliği ve da, düşük yol tutuş koşullarında
detaylarından ilham alıyor. Daha imi sunmanın yanı sıra kesintisiz 115g/km CO2 emisyon sağlıyor. güveni artırmak için Islak/Kay-
geniş bir üst ızgarada öne çıkan hızlanma sağlarken, yumuşak ve Yeni Focus’ta Sürüş Modu tekno- gan Zemin modları ve bozulabilen
dikey hatlar yer alırken daha der- hızlı vites değişimlerini, üçlü vites lojileri de bulunuyor. Bu teknoloji zeminlerde ivmenin korunmasına
in bir alt ızgara ve daha uzun yan küçültme özelliğiyle de seri solla- sürücülerin gaz pedalı tepkilerini yardımcı olmak için tasarlanmış
açıklıklar, artan sürüş yüksekliğini mayı mümkün kılıyor. ayarlayabilen Normal, Spor ve Eko Kalın Kar / Kum modları sunuluyor.
10.YIL