Page 40 - KASIM 2017
P. 40

TEST









        Aracın hızlanması büyük ve yüksek kapasite-  lanıldığı, raylı sisteme sahip yolcu koltuklarına
        sine oranla çok daha akıcı ve seri olarak hare-  sahip, üç kollu multifonksiyonel direksiyon
        ket etmesini sağlıyor. Şöför kullanım rahatlığı   sistemi  ilk  dikkatimizi  çeken özelliklerinden.
        bakımından ön planda. Sağ ve Sol kapı açma   Bunların yanında orta konsola yerleştirilen 5.8
        tuşları sayesinde şöför mahali her iki kapıya da   inç ebatında TFT ekranlı sistem ile krom kap-
        müdahale edebilmeyi ve arka ışık sistemine   malı gösterge tablosu, kapı kolları ve kontrol
        fonksiyonel şekilde kullanım kolaylığı da old-  düğmeleri, ısıtmalı sürücü koltuğu, dinamik
        ukça hoş olmuş. Aracın iç havalandırması ve   geri görüş kamerası, Hız sabitleyici, Stand-
        klima sistemi yine son derece iyi çalışmakta.   art SD bellek kartı yuvalı ve USB bağlantısı,
        Aracın yolcu bölümünde yer alan 3 sıra orta-  deri döşeme yeni Vito Select Plus modelinde
        da 3 sıra arka koltuklar oldukça ergonomik ve   standart olarak bulunmakta. Aracımızın biraz
        kolay silinebilen temizlenme özelliği sayesinde   da motor ve sürüş özelliklerinden bahsedecek
        yıpranmalara karşı malzeme kalitesi oldukça   olursak; Yeni nesil Vito Tourer Select’in motor
        yüksek kullanılmış.              kaputunun altında yer alan 190 HP gücündeki
                                         4-silindirli dizel motor, sadece 1400-2400 rpm
        Aracın yolcu koltuklarının özellikle arkaya doğ-  aralığında 440 Nm’lik maksimum tork sunuy-
        ru yatması yolcular içinde oldukça ergonomik   or. Bu motor ve tork aralığı Mercedes-Benz
        rahat  bir  oturma  pozisyonu  sunmakta.  Yine   Vito Select Plus kasası ile oldukça uyum
        aracın yolcular içinde düşünülmüş olan bar-  içerisinde çalışması ile bununneticesinde
        daklık koyma alanları yeni vito select plus-  aracın 0-100 km hızlanma zamanı ise doğal
        ta dikkat çekiyor. Aracın arka tarafında yer   olarak 9.2 saniye olarak test verilerimize
        alan camların oldukça siyah ve koyu olması   yansıyor. 7 ileri 7G-Tronic Plus şanzımana sa-
        dışarıdan aracın içini görebilmeyi oldukça   hip Vito Select Plus test aracının şehir içinde
        engelliyor, bu  da yolcular için vip  bir taşıma   ki yakıt sarfiyatımız ise ortalamada 7.0 litre ile
        hizmeti havasını vermeyi kesin şekilde Vito   8.0 litre arasında gerçekleşti. Aslında uzun
        Select Plus’ta ortaya koymuş. Şöför mahal-  yolda görebileceğimiz ve elde edebileceğimiz
        linden  üst  tarafta  yer  alan panoramik  cam   bu  yakıt tüketim  verilerini,  Mercedes-Benz
        tavanı ve perdesini açıp kapatma tuşu da   Vito Select Plus’ın 3 kadeli olan sürüş modları
        yine kullanım açısından  önemli bir özellik.   arasında yer alan ECONOMIC sürüş seçeneği
        Cam tavan çok fonksiyonlu olarak açılıp-kap-  sayesinde elde etmeyi başardık. Ayrıca, özel-
        anabilmekte. Vito’nun iç tasarımına göz ata-  likle dur-kalk gibi trafiklerde aracın start-stop
        cak olursak saklama gözlerinin bolca kul-  motoru kapatma özelliği katkı sağladı.


     40       Automobile Magazine | www.automobilemagazine.com.tr
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45