Page 55 - ARALIK2024-OCAK2025
P. 55
Yeni Elektrikli Puma
Şimdiye Kadar ki
“En Sıradışı Puma”
ord Otosan’ın Romanya Craio- yenilikçi MegaBox bagaj depolama alanı
va’daki son teknoloji montaj te- GigaBox'a yükseltilerek eskisine göre 2
Fsisinde üretilen ve şirketin İngiltere kat daha geniş bir saklama alanı yaratıldı.
Halewood'daki fabrikasında elektrik Bu da arka koltuklar yerindeyken 574 litr-
motorları monte edilen elektrikli Puma eye (4) kadar bir alan anlamına geliyor. Bu
Gen-E, sıradışı sürüş keyfine yeni bir en- kapasite, bazı büyük SUV'ların sunabi- 55
erji katıyor. Kompakt crossover’ı Avru- leceğinden daha fazla. Benzinli motorun
pa’daki müşteriler arasında bir efsane boşalttığı alanı iyi bir şekilde kullanan 43
haline gelen Puma, Gen-E versiyonunda litrelik ön bagaj, arka bagaj dolu olsa bile
gelişen dış tasarımıyla ayırt edici özelliği- alınabilecek aksesuarları saklamak için
ni ortaya koyuyor. Yeni elektrikli motoru, ideal bir alan sunuyor. Yeni Puma Gen-E, MAGAZINE.COM.TR
Puma sürüş deneyimini güçlendiriyor ve cesur "kalkan" tasarımı ile dikkat çekiy-
etkileyici sürüş menziline katkıda bulu- or. Geleneksel ızgaranın yerine geçen bu
nan sınıfının en iyi verimliliğini sunuyor. tasarım, Ford Mustang Mach-E elektrikli
Puma Gen-E, tam şarjla 376 km'ye ka- SUV modelinden ilham alarak aracın daha
dar menzil(2) sunarak uzun yolculukların aerodinamik ve modern bir görünüme ka-
ulaşılabilir olmasını sağlarken, 523 km'ye vuşmasını sağlıyor. (5) Sportif bir arka AUTOMOBILE
kadar şehir içi menziliyle (2) günlerce spoiler ve benzersiz alaşım jant tasarım-
şarjsız şehir içi yolculuk yapma imkanı ları aracın sportif görünümüne katkıda
tanıyor. Hızlı şarj cihazına bağlandığında, bulunurken, Puma’nın daha da iyi per-
%10-80 arası bir şarj doluluğu yalnızca formans için karşıdan gelen hava akımını
23 dakikada tamamlanabiliyor(3). Ayrıca, kesmesine katkıda bulunuyor. Puma
etkileyici 8 saniyelik 0-100 km/s hızlan- Gen-E şehir içinde ve dışında sürüşü de
ma süresiyle Puma ST'ye meydan okuy- kolaylaştırıyor. Direksiyon simidinin ar-
or. Elektrikli Puma Gen-E, sadece 13.1 kasındaki basitleştirilmiş elektronik vites
kWh/100 km enerji tüketimiyle sınıfının en kolu, parmak ucu kontrolü ile sürüş, boş
verimli araçlarından biri olarak dikkat çe- vites ve geri vites arasında geçiş yapmayı
kiyor. Bu özellik hem uzun menzil sağlıyor göstergelere uzanmak kadar zahmetsiz
hem de çevresel etkileri en aza indiriy- hale getiriyor. Seçilebilir tek pedalla
or. Performans ve verimliliğin yanı sıra, sürüş, dört farklı sürüş modunda şehir
kompakt elektrikli motoru, daha da fazla trafiğinde adeta süzülmeyi daha da kon-
bagaj alanı anlamına geliyor. Puma'nın forlu hale getiriyor.
14.YIL