Page 27 - Temmuz-Agustos2024
P. 27
Stellantis’in yeni STLA Medium platfor-
munu kullanan ilk modeli unvanına sa-
hip E-3008’in 210 HP’lik elektrikli ver-
siyonu ise üstün performans sunarken
aynı zamanda 525 kilometreye kadar
menzil sunabilmesiyle de öne çıkıyor.
Fastback SUV tasarımıyla 3008, ade-
ta bir kedi duruşuna sahip. PEUGEOT,
yeni 3008 ile ön tasarımda yeni marka
imza kodlarını taşıyor. Model, ikonik üç
pençeli ışık imzasınıkorurken, farların
ve ızgaranın tasarımı tamamen değişi-
yor. Yeni ön ızgara, bu modelin elektrik
Yeni PEUGEOT PEUGEOT logosu etrafında tasarlandı.
genlerini yansıtıyor. Yeni ön cephe, yeni
Gövde rengindeki yeni ön ızgara, “de-
grade” tasarımı sayesinde 3 pençe ışık
PANORAMIC birleştiriyor. Tüm versiyonlarda LED far-
imzasını ve yeni logoyu sınır olmaksızın
lar sunuluyor.
i-COCKPIT
PEUGEOT, yeni 3008’i hem modern tasarıma hem
de aerodinamik performansa katkı sağlayan jant-
larla donattı. Teknik ve geometrik tasarımlarıyla el-
mas kesim 19 inç veya 20 inç jantların ortasında
yeni PEUGEOT logosu yer alıyor. Yeni 3008’in arka
tasarımı, GT versiyonlarında 3D olmak üzere, üç
pençeli ışık imzasıyla dinamik bir tasarım sunuyor. 27
Bu arada arka koltuklarda geniş bir alan sunuy-
or ve bir önceki nesil 3008’in 520 litrelik bagaj
hacmini her iki motor seçeneğinde de koruyor.
PEUGEOT E-3008, Stellantis’in, markayı bir üst
seviyeye taşıyan yepyeni STLA Medium platfor- MAGAZINE.COM.TR
munu kullanan ilk model olma özelliğini de taşıyor.
Müşterilere sınıfının en iyi performansını sunmak
üzere tasarlanan bu yenilikçi platform, yüksek kap-
asiteli bataryaların kullanımına olanak tanırken, 30
dakikaya varan hızlı şarj süresi, benzersizsürüş
keyfi, etkileyici performans ve üst düzey verimlilik AUTOMOBILE
sağlıyor. E-3008’in dışındaki yenilik ve şıklık, içeride
de devam ediyor. Yeni E-3008, şehir trafiğinde
rahatlık ve çeviklik sağlayan bir SUV oluyor. Yeni
3008 ve E-3008 manevra yapmayı kolaylaştırmak
üzere, standart olarak 180° görüş açısı sunan bir
geri görüş kamerası ile donatılıyor. PEUGEOT, yeni
3008 ve E-3008’de sunulan sürüş destek sistemleri
ile yarı otonom sürüşe doğru bir adım daha atıyor.
Bu sistem, aracın tüm sensörlerini (kameralar, radar
vb.) kullanarak sürücüye yardımcı oluyor. Bu destek
sistemleri, otoyollar veya bölünmüş yollar gibi çok
şeritli yollarda sürücünün yükünü hafifletmek için
tasarlandı. Sensörler, sürücünün ellerini her zaman
direksiyonda tutmasını ve dikkatini korumasını
sağlıyor.
13.YIL