Page 41 - Automobile Magazine Eylul-Ekim2024
P. 41

41


                                                    Yeni Renault Rafale’in çok modlu bir   kullanımlarının %80'inde elektrik modun-
                                                    otomatik şanzımanla birleştirilen 200 HP   da kalabilmesini sağlıyor. Yakıt tüketimi
                                                    E-Tech tam hibrit benzinli motoru, yakıt   seviyesi eşdeğer güce sahip içten yan-
                                                    tüketimi (5,0 litre/100 km) ve CO2 emi-  malı bir motora göre %40'a kadar daha   MAGAZINE.COM.TR
                                                    syonu (107-113 g/km) (WLTP değerleri)   düşük olan Yeni Renault Rafale; 200 HP
                                                    açısından kendi sınıfında yeni standar-  E-Tech tam hibrit motor ile 0'dan 100
                                                    tlar belirliyor. 205 Nm tork ve 130 HP   km/s hıza 8,9 saniyede ulaşırken, 80-
                                                    (96 kW) güç üreten 3 silindirli 1,2 litre   120 km/s ara hızlanmasını 5,6 saniyede
                                                    turbo beslemeli benzinli motor ve iki   tamamlıyor. E-Tech teknolojisi, WLTP
                                                    elektromotordan oluşuyor. İçten yanmalı   döngüsünde 5,0 litre/100 km yakıt tüke-  AUTOMOBILE
                                                    motor,%41'lik olağanüstü bir verimlilik   timi ile pazarın en iyi verimlilik seviyel-
                                                    seviyesini mümkün kılıyor. Ana elektro-  erinden  birini sunuyor. Üstün yakıt  ver-
                                                    motor 50 kW (70 HP) güç ve 205 Nm   imliliği ve 55 litre yakıt deposu ile uzun
                                                    tork sağlıyor. Elektromotorları 2 kWsa /   yolculuklar için ideal olan toplam 1.100
                                                    400 V lityum iyon batarya besliyor. İkin-  kilometrenin üzerinde bir menzil sağlıyor.
                                                    cil elektromotor ise motoru çalıştıran   Yolcular,  kişiselleştirilebilir  MULTI-
                                                    ve debriyajsız multimode şanzımanın   SENSE ayarları ile zenginleştirilen, şarj
                                                    vites geçişlerini yöneten 25 kW / 50   kısıtlamaları olmayan gelişmiş sürüş
                                                    Nm gücünde bir yüksek gerilimli marş   kolaylığının keyfini çıkarıyor. Sürücü;
                                                    jeneratörü (HSG) olarak çalışıyor. Araç   Eco, Sport, Comfort ve MySense olmak
                                                    yavaşladığında  veya fren yaptığında   üzere sürüş özelliklerini kişiselleştirile-
                                                    otomatik olarak devreye giren tamamen   bilen dört modlu MULTI-SENSE ayarları
                                                    elektrikli çalıştırma ve enerji geri kazanım   (direksiyon sertliği, motor tepkisi ve şasi
                                                    sistemi ile E-Tech tam hibrid güç-aktar-  çevikliği) ile sürüş deneyimine odakla-
                                                    ma sistemi, Yeni Renault Rafale’in şehir   nabiliyor. Lansmana özel 2.650.000 TL

                                                                                                              13.YIL
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46