Citroën yeni marka kimliğini ve logosunu tanıttı

®
Çok Okunanlar

Düzce’de Baja Mücadelesi Nefes Kesti

2024 Türkiye Baja Şampiyonası ilk yarışı olan Baja Prusias, Düzce Offroad Spor Kulübü (DOSOD) tarafından ICRYPEX, Spor Toto, Düzce Valiliği...

Şahintepe’de Yeni Rekor…

2024 Tırmanma Şampiyonası 5. ayağı olan Şahintepe Tırmanma Yarışı 20–21 Temmuz tarihlerinde Bursa Otomobil Sporları Spor Kulübü (BOSSEK) tarafından...

Maserati’den MC20 Icona & MC20 Leggenda

Maserati, efsanevi MC12'nin 20’nci yaşını kutlamak için tasarladığı iki özel seriyi tanıttı: MC20 Icona ve MC20 Leggenda… İlk olarak yol...

PETRONAS Madeni Yağlar ve Iceotope iş birliği

PETRONAS Madeni Yağlar ve Iceotope Sürdürülebilir Termal Yönetim İçin iş birliği Başlattı,  Bu iş birliğiyle Daha Fazla Verimlilik ve Emisyonların...

Citroën, elektrikli mobiliteyi hızlandırırken ve temel DNA’sını satın alınabilirlik, cüretkarlık ve müşteri refahı için genişletirken, 103 yaşındaki marka için cesur, heyecan verici ve dinamik yeni bir çağın başlangıcını işaret eden taze bir kurumsal marka kimliği ve logosunu ortaya çıkardı.

Yeni görünüm, ilk olarak kurucu André Citroën tarafından zikzak şeklinde ‘balıksırtı’ dişli sistemleri üreten ilk metal işleme şirketinin başarısından ilham alınarak benimsenen orijinal logoyu yeniden yorumluyor. Tanıdık “iki köşeli çift ayraçlar” o zamandan beri Citroën’in kimliğinin kalbinde yer aldı.

Yeni amblem, markanın geçişini ve evrimini işaret ediyor ve Eylül ayının sonunda önemli bir Citroën konseptinde görücüye çıkacak. Yeni logo daha sonra 2023’ün ortalarından itibaren Citroën’in gelecekteki üretim ve konsept araçlarında aşamalı olarak yer alacak.

Citroën’in Global Marka Tasarımcısı Alexandre Revert şöyle diyor: “Geleceğe bakarken, André Citroën’in herkes için gerçek ekonomik ve yenilikçi mobilite vaadini temsil eden ilk logosuna grafiksel olarak geri dönerek döngüyü kapatmamız mantıklıydı. Gelecekteki tasarımlarımız için aşamalı olarak daha belirgin ve görünür bir marka imzasına geçmek, teknik, işlevsel köşeli çift ayraçların hassasiyetinin, onları çevreleyen ovalin sıcaklığı ve neredeyse insani yumuşaklığı ile kucaklandığı ve tezat oluşturduğu incelikli olsa da önemli bir evrimdir.

Citroën CEO’su Vincent Cobée şunları söyledi: “103 yıllık şanlı tarihimizin muhtemelen en heyecan verici bölümüne girerken, Citroën’in modern ve çağdaş yeni bir görünüm benimsemesinin tam zamanı. Yeni kimliğimiz, müşterilerimizi geleneksel endüstri kurallarına meydan okuyan cesur, ileriye dönük araçlarda fiziksel olarak ve tüm deneyimlerini – özellikle elektrikli sürüş – ne olursa olsun daha uygun fiyatlı, konforlu ve eğlenceli olmasını sağlayarak duygusal olarak hareket ettirirken ilerlemenin zarif bir sembolüdür.

Son Haberler

The all-new G-Class electrifies Los Angeles

MERCEDES-BENZ ALL-NEW ELECTRIC G-CLASS WORLD PREMIERE LA_Kendall Jenner

Diğer Haberler