C3’teki sınırlı özel seri, Citroën C3 ELLE

®
Çok Okunanlar

ÜreticilerYılın Üçüncü Çeyreğinde Sektörün Gidişatında Değişiklik Beklemiyor

Otomotiv satış sonrası pazarı, temkinli başladığı 2024 yılında, durgun seyrini ikinci çeyrekte de sürdürdü. 2024 yılının ikinci çeyreğinde satış...

Maserati’den MC20 Icona & MC20 Leggenda

Maserati, efsanevi MC12'nin 20’nci yaşını kutlamak için tasarladığı iki özel seriyi tanıttı: MC20 Icona ve MC20 Leggenda… İlk olarak yol...

2025 Pirelli Takvimi Londra’da Tanıtılacak

Dünyanın en prestijli fotoğraf takvimlerinden biri olan Pirelli Takvimi, 2025 için heyecan verici bir isimle anlaştı. Fotoğrafçı Ethan James...

Renault Trucks, şirketin lojistik süreçlerindeki elektrifikasyon

Dekarbonizasyon: Renault Trucks, şirketin lojistik süreçlerindeki elektrifikasyon adımlarını hızlandırıyor Taşımacılığın dekarbonizasyonunda önemli bir oyuncu olan Renault Trucks, şirket içi lojistik...

Citroën ve ELLE markaları arasındaki iş birliği, C3’teki sınırlı özel seri, Citroën C3 ELLE ile sürüyor. Yeni, şık, ilham verici ve modern görünümlü Citroën C3 ELLE, 1.2 PureTech 110HP EAT6 motoruyla ve 665.000 TL’lik fiyatıyla Türkiye pazarında özel bir konuma yerleşiyor. Sınırlı sayıda üretilen bu özel C3, mat gümüş mavi vurguları, kabin içindeki Alcantara yüzeyler ve ek donanımlarla daha fazla konfor ve kalite hissi sağlıyor.Citroën C3 ELLE’de geri görüş kamerası, anahtarsız giriş & çalıştırma, ısıtmalı ön koltuklar, gelişmiş sürüş destek sistemleri, Vector 17 inçlik alaşım jantlar, koyu renkli arka camlar, gösterge panelinin etrafında krom çerçeve ve deri direksiyon simidi standart olarak sunuluyor.

Citroën, ELLE ile olan macerasına yeni C3 ELLE adındaki sınırlı özel seri ile devam ediyor. B Segmenti’nin en konforlu ve verimli seçeneklerinin başında gelenCitroën C3’ün bu özel versiyonu, ELLE Dergisi’nin 21 Kasım 1945 tarihinde yayınlanan ilk sayısına atıfta bulunuyor.Siyah şerit üzerine sade beyaz harflerle “1945’ten Beri Ve Sonsuza Dek” imzasını atarak dikkat çekiyor. İki ikonik Fransız marka arasındaki ortaklık, moda, zarafet, rahatlık ve sosyal konular üzerinden kadınlara hitap etmeye yönelik ortak bir tutkudan doğdu. Sürdürülebilir iş birliği kapsamında üretilen sınırlı adetteki Citroën C3 ELLE’in Türkiye satış fiyatı ise 665.000 TL.

Grafik imza ile taze ve yeni renk paketi

Citroën C3 ELLE, ELLE logosunun renklerine gönderme yaparak beyaz veya siyah olmak üzere iki tavan rengiseçeneğiyle standart olarak çift renk sunuluyor. Asaletle eşanlamlı siyah ve saflık ile sadeliği simgeleyen beyaz; kum, kutup beyazı, çelik gri, platin gri veya parlak siyah olmak üzere gövde renkleriyle kombine edilebiliyor. Yeni mat gümüş mavi renk paketi ile C3’ün çekiciliğivurgulanıyor. Metalik vurgulara sahip derin bir buzul mavisi, taze ve modern görünümüyle tüm gövde renkleriyle kusursuz uyum sağlıyor. Airbump® ekleri, ızgaradaki far ekleri ve tavan etiketinin çevresini kaplayan renkli vurgular, Citroën C3 ELLE’in yeni renkleriyle uyum sağlıyor.

Citroën C3 ELLE çağa ayak uydurarak daha önce bilinmeyen bir grafik ve kentsel görsellik ortaya koyuyor. Ortak bir tema olarak, aracın hem dışında hem de içinde, siyah bir şerit üzerinde beyaz harflerle, ELLE marka imzası “1945’ten Beri Ve Sonsuza Dek” ifadesi, farklı noktalarda kullanılıyor. Moda dünyasının ölümsüz kombinasyonu olan siyah beyaz ELLE şeridi, dönemi tam olarak yansıtmak için güçlü bir yazı tipiyle kullanılıyor.

Son Haberler

The all-new G-Class electrifies Los Angeles

MERCEDES-BENZ ALL-NEW ELECTRIC G-CLASS WORLD PREMIERE LA_Kendall Jenner

Diğer Haberler