bpTürkiye’nin filo müşterilerine sunduğu deneyime ödül

®
Çok Okunanlar

Yüksek performanslı, çevik, etkileyici: Yeni Audi S3

Audi, geçtiğimiz günlerde pazara sunduğu Audi A3 modelinin ardından, şimdi ailenin S3 versiyonunu tüketicileriyle buluşturuyor. Kapsamlı bir güncellemenin ardından...

Fiat Egea Cross ile Zorlu Yol Koşullarında Güçlü Çekiş

Türkiye otomotiv pazarının en çok tercih edilen SUV modellerinden biri olan Egea Cross, yeni bir özelliğe daha kavuştu. Traction+...

ZF Aftermarket, Automechanika Frankfurt 2024’te

ZF Aftermarket, Automechanika Frankfurt 2024'te geleceğe yönelik mobilite çözümlerini tanıtıyor  ZF Manager'ın Dünya Prömiyeri: Müşteri ilişkileri dijital dünyaya taşınıyor Yeni Sachs...

2.elde “Şimdi alan karlı çıkacak”

İkinci el otoda daralma haziran ayında da devam etti. Fiyatlar dip noktada ancak trendde radikal değişimler bekleyen uzmanlar ‘alım...

Enerjinin öncü şirketlerinden bp Türkiye’nin filo telesatış/müşteri hizmetleri/satış destek servis sağlayıcısı Tempo BPO ile akaryakıt filo satışlarına yönelik geliştirdiği proje, 5’inci CX AwardsTurkey‘de B2B Müşteri Deneyimi Kategorisi’nde Üretken Proje ödülünü kazandı.

 Kaynak üretimine odaklı uluslararası petrol şirketinden müşterileri için çözümler sunan entegre bir enerji şirketi olma yolunda emin adımlarla ilerleyenbp Türkiye, müşteri odaklıanlayışını tüm çalışmalarının merkezinde tutmayı da sürdürüyor. Bu kapsamda iş ortaklarıyla geliştirdiği projelerle de sektörde farklılaşıyor.

Müşteri odaklı yaklaşımlarıyla sektörünün öncülerinden olanbp Türkiye ile filo tele satış/müşteri hizmetleri/satış destek servis sağlayıcısı Tempo BPO’nun birlikte geliştirdiği proje Nice Medya tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan 5. CX AwardsTurkey’ingerçekleştirilen töreninde B2B Müşteri Deneyimi Kategorisi’ndeÜretken Proje ödülünü aldı.Bu kategorideki projelerin oluşturdukları B2B iş modelleri yarattıkları müşteri yolculuğu haritaları, sayılarla kanıtlanabilen başarı ve ölçülebilirlik sonuçları, müşteri tutundurma politikaları ve segment bazlı iletişimlerinin başarısı açılarından değerlendirildi.

Tempo BPO’nunbp Türkiye için geliştirdiği müşteri deneyimi yolculuğunun hayata geçmesininardından, elde ettiği başarılı sonuçlar ile sürekli büyüdüğünü söyleyen bp Türkiye Filo Satış Müdürü Mehmet Aydın Özdemir “Aralık 2021 itibariyle Tempo BPO ile akaryakıt filo satış ve operasyon süreçlerimizde atmış olduğumuz adımlarla filo müşterilerimizin müşteri yolculuğunu yeni baştan tasarladık., Müşterilerimizin ilk başvuru anından satış sonrası süreçlerine kadar olan tüm iş akışlarının dijital sistemlerle tamamen entegre bir biçimde yönetilmesini sağladık. Tempo BPO ekipleri ile atmış olduğumuz bu adımlar KOBİ segmentinde müşteri memnuniyetimizdeki artışa ve bu segmentteki büyüme oranlarımıza oldukça olumlu bir şekilde yansıdı. Çok kısa bir sürede somut ve olumlu sonuçlaralmış olduğumuz ve iş yapış şeklimize doğrudanetki eden projemizin 5. CX AwardsTurkey’de‘Akaryakıt B2B Müşteri Deneyimi Üretken Proje’ ödülüile taçlandırılmasından dolayı çok mutluyuz. Tempo BPO ile olan başarılı işbirliğimizin büyüyerek sürmesini diliyoruz” diyerekgelecek dönemde de başarılı projeler hayata geçirmeyi hedeflediklerinibelirtti.

Türkiye’nin bankacılıktan sigortacılığa, finanstan sağlığa, perakendeden e-ticarete, enerjiden turizme kadar birçok öncü sektöründeki markanın katılımıyla bu yıl 5’incisi düzenlenen CX AwardsTurkey’de ulusal ve uluslararası birçok marka akademik bakış açısıyla ve titizlikle inceleniyor.

Son Haberler

The all-new G-Class electrifies Los Angeles

MERCEDES-BENZ ALL-NEW ELECTRIC G-CLASS WORLD PREMIERE LA_Kendall Jenner

Diğer Haberler