London Escorts sunderland escorts 1v1.lol unblocked yohoho 76 https://www.symbaloo.com/mix/yohoho?lang=EN yohoho https://www.symbaloo.com/mix/agariounblockedpvp https://yohoho-io.app/ https://www.symbaloo.com/mix/agariounblockedschool1?lang=EN

Araç tipine göre Euro 7’nin NOx emisyonları üzerindeki etkisi

®
Çok Okunanlar

Goodyear UltraGrip Performance 3, ADAC Test Birincisi

Goodyear’ın en son teknolojiye sahip kış lastiği olan UltraGrip Performance 3, Avrupa'nın en prestijli otomobil derneği ADAC tarafından gerçekleştirilen...

Petrol Ofisi Madeni Yağlardan bir yenilik Maximus motor yağları

Türkiye'nin en büyük madeni yağ teknoloji merkezi POTEM'de geliştirilen Adaptech teknolojisi ile yenilen Maximus motor yağları tanıtıldı. Yenilenen Maximus...

BP ve Shell, önde gelen Amerikan yatırım bankası için kısa vadeli en iyi seçimlerden yararlanacak

Proaktif Yatırımcılar BP ve Shell petrol sektöründeki en iyi kısa vadeli seçimleri olarak belirledi ve özellikle Çin'in ekonomik teşvikinden...

Peugeot Türkiye’nin Yeni Genel Müdürü Gupse Kaplan

Dünyanın en büyük otomotiv gruplarından Stellantis’in toplamda 6 bölgesinden biri olan Ortadoğu ve Afrika Bölgesi’nde (MEA) Peugeot, Opel ve...

2030’a kadar, en katı Euro 7 / Euro VII senaryosunun otomobiller için yalnızca %4 ve kamyonetler ve ağır kamyonlar için %2 ek NOx azaltımı sağlaması beklenirken, otobüsler için etkinin sıfır olması bekleniyor.

İki senaryo karşılaştırıldığında, Euro 7’nin karayolu taşımacılığı NOx emisyonları üzerinde pratik olarak hiçbir etkisinin olmadığı açıkça görülmektedir.

Euro 7’ye büyük bir yatırımın yalnızca marjinal bir ek çevresel faydası olacaktır, ancak üreticilerin önemli mühendislik ve finansal kaynaklarını elektrifikasyondan ve sıfır emisyonlu araçlardan içten yanmalı motora yönlendirmesini gerektirecektir. Sonuç olarak, bu, iklim nötrlüğüne geçişi yavaşlatma konusunda büyük bir risk taşıyor.

Modelleme varsayımları

Modelleme senaryosuna göre Euro 7, 2025’ten itibaren sıfır egzoz emisyonu (arabalar ve kamyonetler) ve 2027’den itibaren sıfır egzoz emisyonu (ağır hizmet araçları) olarak kabul edilir. Sibyl 2020 filo ve emisyon veritabanında bu tür bilgiler bulunmadığından ACEA’nın sıfır emisyonlu araçların artışına ilişkin en güncel tahmini (en son OEM duyurularından ve gelecekteki olası CO2 hedeflerine ilişkin varsayımlardan) modellemeye entegre edilmiştir.

Diğer Haberler