Akaryakıtta “Türkiye’nin Süper Markası” OPET

®
Çok Okunanlar

Serdar Bostancı: “WRC’de 9 araç ile Türk bayrağını gururla dalgalandıracağız”

Türkiye’de 2019 yılında gerçekleştirilen en önemli spor organizasyonlarından Dünya Ralli Şampiyonası’nın (WRC) 11. ayağı olan Rally Turkey, 12-15 Eylül...

Mercedes-Benz, 2018 Mobil Dünya Fuarı’nda

Mercedes-Benz, kapılarını 26 Şubat 2018’de açacak Mobil Dünya Kongresi’nde Yeni Mercedes-Benz A-Serisi’nde ilk olarak dünya lansmanını gerçekleştirdiğini “Yapay Zekâ”...

Prometeon Türkiye CEO’su Antonio Dolgetta şunları kaydetti;

Dünyanın endüstriyel lastik odaklı tek şirketi, Pirelli marka endüstriyel ve ticari lastiklerin lisanslı üreticisi Prometeon’un Türkiye fabrikasındaki yüksek kalite...

Ford Türkiye, Ford Pro ile Ticaretin Geleceğine Yön Veriyor

Ford Türkiye, Ford’un yenilikçi global iş modeli Ford Pro’yu gerçekleştirdiği tanıtımla Türkiye’ye taşıdı. Her ölçekten olan profesyonel ticari araç...

Marka yönetimi konusunda üstün başarı gösteren firmaları ödüllendiren uluslararası bağımsız otorite Superbrands, OPET’i üçüncü kez “Türkiye’nin Süper Markası’ ilan etti. Ödülü ünlü oyuncu Ali Poyrazoğlu’nun elinden alan OPET Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Güler, “Fark yaratmaya devam edeceğiz” dedi. 

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Superbrands’ın The Nielsen Company işbirliğiyle yaptığı araştırma sonucunda OPET bir kez daha “Türkiye’nin Süper Markası” seçildi. OPET, bu yıl da “Türkiye’nin Süper Markaları” listesine giren tek akaryakıt dağıtım şirketi oldu. 

Superbrands tarafından, 6 Aralık tarihinde Hilton Bosphorus Hotel’de gerçekleştirilen ödül töreni ile Türkiye’nin Süpermarkaları’na ödülleri verildi. Törenin sunuculuğunu üstlenen ünlü oyuncu Ali Poyrazoğlu, Superbrands seçilen markalara ödüllerini tek tek takdim ederken OPET adına ödülü Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Güler aldı. 

Timuçin Güler, konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı: “Yenilikçi hizmetlerimiz ve müşteri memnuniyeti odaklı hizmetlerimizle yolumuza devam ediyoruz. Bugünün tüketicilerinin alışkanlıkları hızla değişiyor ve dijitalleşiyor. Biz de bu ihtiyaca cevap veren hizmetlerimizi artırarak ve teknolojiyi en iyi kullanan akaryakıt dağıtım şirketi olarak tüketiciyle temas ettiğimiz nihai nokta olan ‘Akıllı istasyon’larımızda, en iyi ürünü sunuyoruz. ‘Akıllı Dolum Sistemi’ gibi ses getiren uygulamalarımızla müşteri memnuniyetinde fark yaratıyoruz. Dijitalleşmenin yanı sıra yüksek ürün kalitemiz ve sosyal sorumluluk projelerimizle sektörümüzdeki ‘müşteri memnuniyeti en yüksek, en sevilen, en çok konuşulan marka ve süpermarka’ gibi unvanlarımızı korumayı hedefliyoruz. OPET istasyonlarının tuvaletlerinden başlayan “Temiz Tuvalet Kampanyası” ile bugün tüm topluma yayılan ve örnek alınan bir değişimin öncüsü olduk. Önümüzdeki dönemde de yeni hizmetlerimizle çıtamızı daha da yükselterek fark yaratmaya devam edeceğiz.” 

Süper marka seçiminde, şirketin büyüklüğünün yanı sıra, teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri gibi kriterler dikkate alınıyor. Marka yönetimi ve pazarlaması konusunda uluslararası bağımsız bir otorite olan Superbrands, marka yönetimi konusunda üstün başarı gösteren firmaların dünya çapında seçimini ve tanınmasını sağlıyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...