Lamborghini markanın Japonya’daki 50. Yılını kutladı

®
Çok Okunanlar

Otomotivde En fazla ihracat Almanya’ya…

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre, sanayi grubunda otomotiv endüstrisi 2,7 milyar dolarlık ihracat yaptı. En fazla ihracat Almanya'ya Nisan ayında...

Toyota’da İlkbahar Servis Kampanyası…

Toyota Yetkili Servisi’nde 'İlkbahar Servis Kampanyası' başladı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye’de 60’ın üzerinde Toyota Yetkili Servisi’nde 'İlkbahar Servis...

Otokoç Otomotiv Finans ve Mali İşler Lideri Dr. M. Önder Kutman

Otokoç Otomotiv, nitelikli yatırımcılara yönelik 2024 yılı içindeki ilk tahvil ihracını gerçekleştirdi. Tahvil ihraç tutarı 2,3 milyar TL, 2...

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Japonya’ya ilk olarak 400 GT modelinin ithal edilmesiyle giren Lamborghini, bu yıl ülkedeki 50. yıldönümünü kutladı. Yıldönümü kutlamaları çerçevesinde, Sant’Agata Bolognese merkezli süper spor otomobil üreticisi, “Aventador S Roadster Japonya’da 50. Yıldönümü” ismiyle sadece Japonya pazarına yönelik ve sadece beş adet otomobilden oluşan bir seri hazırladı. Aventador S Roadster serisi, her biri Japon kültürünün beş doğal elementinin birinden esinlenen renklere ve son dokunuşlara sahip beş eşsiz otomobilden oluşuyor: Su, toprak, ateş, rüzgar ve gökyüzü “Su” versiyonu Tokyo’da Lamborghini Gününde tanıtıldı ve sergilendi.

5-Aventador S Roadster “Su” versiyonu

Otomobilin konsepti Lamborghini’nin Ad Personam departmanı tarafından Centro Stile ile birlikte geliştirilirken bu işbirliği, her model için, özel gölgeleme efektlerine sahip eşsiz bir boya geliştirme fikrini ortaya çıkardı ve örneğin “su” versiyonunda siyaha kaçan bir mavi renk kullanıldı. Elle yapılan boyama işleri 10 uzmanın toplam 170 saatlik çalışmasıyla gerçekleştirildi. Dış kısım, görünür karbon fiberden yapılmış ön cam çerçevesi ve açılır tavanla tamamlanıyor.

İç kısım Nero Ade siyah deri ve Nero Cosmus siyah Alkantaradan yapıldı. Otomobilin diğer bir benzersiz özelliği,  koltuklardaki ve açılır tavandaki işlemelerin Japoncadaki bambu (Y) simgesini çağrıştırması. Dikiş renkleri, dış kısımdaki renk, tonlama ve gölgelemeleri aynen yansıtırken bu etkinin yaratılması altı uzmanın 100 saatlik çalışmasıyla gerçekleştirildi. İç kısımdaki süslemeler, otomobilin ismini aldığı elementin Japonca sembolünü içeren altıgen bir karbon fiber tabelayla tamamlandı.

Son Haberler

Toyota’da İlkbahar Servis Kampanyası…

Toyota Yetkili Servisi’nde 'İlkbahar Servis Kampanyası' başladı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye’de 60’ın üzerinde Toyota Yetkili Servisi’nde 'İlkbahar Servis...

Diğer Haberler