Continental Artık Bir Telefon Uzağınızda

®
Çok Okunanlar

Otokoç Otomotiv Finans ve Mali İşler Lideri Dr. M. Önder Kutman

Otokoç Otomotiv, nitelikli yatırımcılara yönelik 2024 yılı içindeki ilk tahvil ihracını gerçekleştirdi. Tahvil ihraç tutarı 2,3 milyar TL, 2...

Kartepe’de Nefesler Tutuldu….

ICRYPEX ana sponsorluğundaki 2024 Oyman Atabay sezonunun ikinci tırmanma randevusu olan Kartepe Tırmanma Yarışı, Kocaeli Otomobil Spor Kulübü (KOSK) tarafından...

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

Dünyanın en büyük otomotiv tedarikçilerinden Continental, kullanıcılarının yolda veya ihtiyaç halinde en hızlı çözümü bulmalarına yardımcı olmak amacıyla Çağrı Merkezi açtı.

Kullanıcılar, 444 8 258 numaralı Continental Çağrı Merkezi’ni arayarak ihtiyaç duydukları konularda destek alabilecek, sorularına etkin ve hızlı bir şekilde yanıt bulabilecekler.

1468507152_Continental_Logo

 

Son yıllarda müşteri memnuniyetinin temel yapı taşlarından bir tanesi haline gelen Çağrı Merkezleri sayesinde tüketiciler, ihtiyaç halinde bir telefonla destek alabiliyor. Continental, kullanıcılarıyla doğrudan ve sağlıklı iletişim kurmak amacıyla hayata geçirdiği Çağrı Merkezi ile kullanıcılarını yine yarı yolda bırakmayarak, onlara hızlı çözümler sunabilecek.

 

Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden Continental, 1 Temmuz itibariyle Continental Çağrı Merkezi’ni hizmete sundu. 8.30-18.30 saatleri arasında hizmet veren çağrı hattı ile kullanıcılar lastikle ilgili bilmek istedikleri tüm sorularının yanıtlarına bir telefonla cevap bulabilecekler. Kullanıcılar Çağrı Merkezi sayesinde kendi araçlarındaki lastikleri, yeni lastikler ve lastik inceleme talepleri gibi birçok çeşitli konuda destek alabilecekler. Uygun lastik ve hava basıncıyla ilgili önemli bilgi ve yönlendirmelerde de bulunan Çağrı Merkezi ile kullanıcılar ihtiyaçlarına kolayca yanıt alabilecek.

Son Haberler

Stellantis CFO’su Natalie Knight

Mobilitenin her alanına yaptığı yatırımlarla sektörün en büyük şirketleri arasında yer alan Stellantis’in yılın ilk çeyreğinde net gelirleri, 41,7...

Diğer Haberler