Bölgemizde Dubai’nin ardından en fazla satış Türkiye’de yapılıyor

®
Çok Okunanlar

Washington’da endişeye neden oldu…

Biden yönetimi Çin menşeli elektrikli araçlara yönelik tarifeleri artırmayı değerlendiriyor... ABD Başkanı Joe Biden yönetiminin, gelecek hafta Çin menşeli temiz...

MG HS’e Yükselmek için Mayıs Ayına Özel Fırsatlar

Türkiye’nin 2023 yılında en hızlı büyüyen otomobil markası ödülünü alan MG, mayıs ayına özel rekabetçi fiyatlarını ve çok avantajlı...

Alfa Romeo’nun özel serisi ‘Tributo Italiano’ satışa sunuldu

Alfa Romeo'nun ilk global özel serisi 'Tributo Italiano', Türkiye'de Tonale modeliyle satışa sunuldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye'de satışa...

İlk Prometeon markalı lastiğin lansmanı Mısır’daki Gize Piramitleri’nde

İlk Prometeon markalı lastiğin lansmanı Mısır’da yapıldı... İlk Prometeon markalı lastiklerin lansmanı, Prometeon'un İskenderiye fabrikasının 30. yıl dönümüyle birlikte,...

Aston Martin Türkiye satışları kasım ayı kasım ayı sonu itibariyle 15 adedi buldu. Yıl sonunda 18 adetlik satış rakamını görmeyi hedeflediklerini söyleyen D&D Motorlu Araçlar Yönetim Kurulu Başkanı Nevzat Kaya “Bölgemizde Dubai’nin ardından en fazla satış Türkiye’de yapılıyor. Otomotiv satışlarının bıçak gibi kesildiği bu dönemde yakalanan rakamları başarı olarak görüyoruz” dedi.

 

Türkiye distribütörlüğünü D&D Motorlu Araçlar A.Ş’nin yaptığı İngiliz otomotiv devi Aston Martin, Türkiye’de büyümesini sürdürüyor. Otomotiv satışlarında yaşanan sert düşüşe rağmen, kasım ayı sonunda 15 adetlik satış rakamını yakalayan marka, yıl sonunda 18 adet satışı yakalayarak hedefini tutturmayı planlıyor.

 

D&D Motorlu Araçlar Yönetim Kurulu Başkanı Nevzat Kaya yaptığı açıklamada Lüks otomobil satışları dahil, sektörün genelinde ciddi oranda daralma yaşanıyor. Buna rağmen yıl sonunda 18 adetlik satış rakamını yakalayacağımızı düşünüyorum” dedi. Türkiye’nin bölgesinde Dubai’den sonra en fazla Aston Martin satan ülke olduğunu söyleyen Kaya “Global taraf Türkiye pazarından oldukça memnun. Son 5 yılda yakaladığımız satış performansı, takdir ediliyor” açıklaması yaptı.

 

‘KUR ARTIŞI ETKİLEDİ’ 

2019 yılında da 20 adetlik bir hedef koyduklarını ifade eden Kaya Kendi segmentimize baktığımızda, rakip markalardan ayrıştığımızı görüyoruz. Yaptığımız 36 ay ‘0’ faiz kampanyası satışlarımıza olumlu yansıdı. Kur artışı nedeniyle satışların kesildiği dönemde böyle bir kampanyaya çıktık. İlgi de gördü. 2019 yılına dengeli ve yakalanabilir bir hedef koyduk” ifadelerini kullandı.

AM 6
Atlanta
September 2017
Photo: Drew Gibson

Son Haberler

Doblo Combi’de yüzde 0 faiz veya 75 bin lira nakit indirimi

Fiat, seçili modellerinde uygun koşullarda kredi kullanım imkanı ve nakit alım kampanyası başlattı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Fiat, mayıs...

Diğer Haberler