Türkiye’nin ‘en sevilen akaryakıt markası’ 4’üncü kez OPET…

®
Çok Okunanlar

Fiat Professional’dan Ekim Kampanyaları

Fiat Professional, Ekim ayında da uygun alım seçenekleri sunuyor.Fiat Doblo, Fiorino ve Pratico’lar avantajlıkredi imkanlarıile yeni sahiplerini bekliyor. Fiat...

Kadınların da tercihi Volkswagen Amarok

Dünyanın dört bir yanından 75 kişilik kadın otomotiv gazetecilerinden oluşan The Women’s Worldwide Car of the Year (WWCOTY) jürisi,...

Amaç: geniş bir Avrupa ağı oluşturmak

Stellantis ve TheF Şarj, Avrupa'da yeni bir kamu şarj ağı oluşturmak için ortaklıklarını duyurdu... Stellantis müşterileri için özel koşullarla, tüm...

vdf Filo’ya Yeni Genel Müdür…

Vdf Grup bünyesinde 2017 yılından beri operasyonel filo kiralama hizmeti veren vdf Filo Kiralama A.Ş Genel Müdürlüğü’ne Didem Altuğlu...

OPET, Mediacat Dergisi’nin Ipsos işbirliği gerçekleştirdiği Lovemarks (Aşkla bağlanılan marka) araştırmasında, bir kez daha “Türkiye’nin Aşkla Bağlandığı Akaryakıt Dağıtım Şirketi” seçildi.

Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen ödül töreninde, OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, ödülü Media Cat Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve IPSOS Reklam Araştırmaları Genel Müdürü Özlem Bulut’tan aldı. Ipsos tarafından yapılan açıklamada “akaryakıt kategorisi markaları iletişim çalışmalarına hız kesmeden devam etse de tüketicinin kalbinde OPET’in yerini hiçbir marka dolduramıyor. Müşterilerine sadece akaryakıt değil, memleket sevgisi sunduğunu söyleyen markanın bu duygusal iletişim çalışması yüzde 30 zihin payı elde etmesini sağladı. En yakın rakibinin puanı ise yüzde 24 olarak hesaplandı” denildi.

Ödül töreninde 4’üncü kez Lovemark seçilmekten büyük gurur duyduklarını belirten OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca şunları söyledi: “Bir zorunlu tüketim ürünü olan akaryakıtın satış ve dağıtımını yapan bir marka olarak, bir kez daha “lovemark” olarak tüketicinin kalbinde yer bulmak, bugüne kadar yaptığımız tüm çalışmalarının karşılığını ve doğruluğunu gösteriyor ve bizi gururlandırıp mutlu ediyor. Sektörümüzde fark yaratan uygulamalarımız, sürdürülebilir ve sonuç odaklı sosyal sorumluluk projelerimiz, müşteri memnuniyeti konusunda kurduğumuz sistemler, farklı kampanya ve katma değerli hizmetlerimiz müşterilerimizle kurduğumuz sağlıklı iletişim çalışmalarımızın odağında yer alıyor. Müşteri memnuniyeti kavramıyla özdeşleşen markamız öneri ya da şikâyetleri önemsiyor ve takip ediyor. Ayrıca tüketicilerimizle bizzat iletişime geçerek memnuniyetlerini sorguluyoruz ki bu da bizim en önemli ölçeğimiz. Her biri toplumsal bir soruna odaklanan ve çözüm önerileriyle kurgulanan sosyal sorumluluk projelerimiz, tüketicimizle duygusal bağ kurmamızda büyük etki sağlıyor. 18 yıldır sürdürdüğümüz Temiz Tuvalet Kampanyası ile müşterimizin hayatına değen bir hizmet sunarak, temizlik ve hijyen konusunda Türkiye’de önemli bir bilinç değişikliği sağladık. Yeşil Yol, Örnek Köy, Tarihe Saygı, Troya bölgesindeki çalışmalarımız, Trafik Dedektifleri ve son olarak Kadın Gücü projemizle gündem yaratıyor ve ülkemize değer katıyoruz. Bunun yanında ürün geliştirme, dijital kanalların kullanımı, veri toplama ve analizi çalışmalarıyla müşteri ihtiyaçlarını daha net ölçümlüyor, alışveriş alışkanlıklarına göre segmente edilmiş müşterilere yönelik CRM kampanyaları, marka işbirliklerine dayalı kampanyalar gerçekleştiriyoruz. Kısacası bir akaryakıt dağıtım markasından fazlası olabilmeyi başardığımız için müşterimizin her zaman kalbindeyiz.”

3 BİN 90 KİŞİYLE GÖRÜŞÜLDÜ…

Bu yıl 22 farklı sektörde gerçekleştirilen “Lovemarks” araştırması, 15-55 yaş arasında kadın –erkek eşit dağılımlı 3 bin 90 kişiyle, bilgisayar destekli telefon görüşmesi tekniği kullanılarak gerçekleştirildi. Amacı; Türkiye’de rekabetin ve iletişim faaliyetlerinin yoğun olduğu veya merak konusu olan belirli kategorilerde hangi markanın ‘Lovemark’ olduğunu tespit etmek eden olan araştırmanın saha çalışması, 12 Mart- 29 Haziran 2018 tarihleri arasında yapıldı. Araştırma kapsamında etkin bir anket tasarımı adına sorgulanan kategoriler ikiye ayrılarak homojen yapıda iki test grubundan veri toplandı. Araştırmada, akaryakıt sektöründe aklınıza ilk gelen marka nedir, bu markayı kendinize ne kadar yakın hissediyorsunuz, bu marka beklentilerinizi ve ihtiyaçlarınızı ne derece karşılıyor ve en sevdiğiniz /asla vazgeçemeyeceğiniz marka hangisi sorularına, en yüksek oranda “OPET” cevabı verildi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...