Audi e-tron savanadaki testlerden başarıyla geçti…

®
Çok Okunanlar

Yeni Audi A3 sedan

Yeni A3 sedan 2020 yazından itibaren Avrupalı ​​bayilerin kullanımına sunulacak. Yeni A3 sedan sportif ve zarif bir görünüme sahip....

Vespa, 13 Farklı Modeliyle Motobike Fuarı’nda

Bu yıl 76. yaşını kutlayan motosiklet dünyasının ikonik markası Vespa, Motobike İstanbul 2022’de tarzını konuşturmaya hazırlanıyor. Bu yıl fuarın...

Albert Watson tarafından çekilen Pirelli 2019 takvimi Milano…

Albert Watson tarafından çekilen Pirelli takvimi Milano'da tanıtıldı. Takvimde, kırk çekimden oluşan bir akışta Gigi Hadid ile Alexander Wang,...

TEST:2019 Audi A8…2019 Audi A8 İnceleme

2019 Audi A8, Süper Lüks Otomobillerde 4. sırada yer aldı. Audi A8, 10 farklı araştırma ve veri kaynağını çeşitli kaynakları kullanarak değerlendirmemize dayanan...

Audi’nin ürettiği ilk tam elektrikli SUV modeli olan Audi e-tron, yeni nesil quattro elektrikli dört tekerden çekiş sistemi quattro drive ile Afrika savanalarında gerçekleşen sürüş dinamiği testlerinden başarıyla geçti

Audi’nin ilk gösterimini geçtiğimiz günlerde gerçekleştirdiği ilk elektrikli SUV modeli olan Audi e-tron’un kullanıcılar ile buluşmadan önceki son sürüş testleri devam ediyor. Afrika ülkesi Namibya savanaları ve tuz düzlüklerinde gerçekleşen sürüş dinamiği testlerinde, Audi e-tron’un, yeni nesil quattro elektrikli dört tekerden çekiş sistemi, aracın her koşulda mükemmel bir yol tutuşuna sahip olduğunu gösterdi. Audi e-tron, quattro sisteminin yanında, çok yönlü süspansiyonu, düşük ağırlık merkezi ve güçlü elektrikli motorlarıyla her türlü arazide azami dinamizm, stabilite ve çekiş sunuyor.

AppleMark

e-tron’un elektrikli quattro sistemi, tek akslı bir sürüşün dinamizmini ve verimliliğini, dört tekerden çekişin yol tutuşu ve güçlü çekişi ile birleştiriyor. Sistem, sürüşün gerçekleştiği yol koşullarını sürekli ve değişken şekilde kontrol ederek, çekiş günün iki aks arasında ideal bir şekilde paylaştırılmasını sağlıyor. Elektrikli quattro sistemi, sürüş koşullarını 30 milisaniye gibi, kısa bir sürede çok hızlı bir şekilde algılayabiliyor.

Audi e-tron’un sürüş dinamiği, kişisel tercihler, arazi koşulları gibi durumlara göre, dinamik viraj alma, off-road, cruising gibi 7 sürüş profilinde ayarlanabiliyor. Aracın yüksekliği otoyolda stabilite ve aerodinamizm kazanmak amacıyla 23 milimetre alçaltılabilirken, off-road profilinde 50 milimetre yükseltilebiliyor

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...