Audi e-tron savanadaki testlerden başarıyla geçti…

®
Çok Okunanlar

Opel Yeni SUV Modeli Frontera’yı İstanbul’da Dünyaya Tanıttı

Opel’in Yeni SUV Modeli Frontera, Yenilikçi Özellikleri ve Yüksek Konforuyla Markaya Yeni Kullanıcılar Kazandıracak!  Alman otomotiv üreticisi Opel, her ihtiyaca...

Sürdürülebilir inovasyon Formula 1’den motorunuza nasıl taşınıyor?

PETRONAS Madeni Yağlar mühendislerinin analizi... Yeni bir Formula 1 (F1) sezonu daha başladı ve 20 pilot bir kez daha dünya...

ZF 2023 Yılında Rekor Satış Gerçekleştirdi

Almanya merkezli teknoloji şirketi ZF satışlarını 46.6 milyar Euro’ya yükseltti ve 2023 mali hedeflerine ulaştı. 2022 yılında satışlar 43.8...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2024’ün İlk 4 Aylık Verilerini Açıkladı

Otomotiv Sanayi Yüzde 16,5 Payla Türkiye İhracatının Lokomotifi! (Detaylı Rapor)  Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2024 yılının ilk 4 aylık dönemine...

Audi’nin ürettiği ilk tam elektrikli SUV modeli olan Audi e-tron, yeni nesil quattro elektrikli dört tekerden çekiş sistemi quattro drive ile Afrika savanalarında gerçekleşen sürüş dinamiği testlerinden başarıyla geçti

Audi’nin ilk gösterimini geçtiğimiz günlerde gerçekleştirdiği ilk elektrikli SUV modeli olan Audi e-tron’un kullanıcılar ile buluşmadan önceki son sürüş testleri devam ediyor. Afrika ülkesi Namibya savanaları ve tuz düzlüklerinde gerçekleşen sürüş dinamiği testlerinde, Audi e-tron’un, yeni nesil quattro elektrikli dört tekerden çekiş sistemi, aracın her koşulda mükemmel bir yol tutuşuna sahip olduğunu gösterdi. Audi e-tron, quattro sisteminin yanında, çok yönlü süspansiyonu, düşük ağırlık merkezi ve güçlü elektrikli motorlarıyla her türlü arazide azami dinamizm, stabilite ve çekiş sunuyor.

AppleMark

e-tron’un elektrikli quattro sistemi, tek akslı bir sürüşün dinamizmini ve verimliliğini, dört tekerden çekişin yol tutuşu ve güçlü çekişi ile birleştiriyor. Sistem, sürüşün gerçekleştiği yol koşullarını sürekli ve değişken şekilde kontrol ederek, çekiş günün iki aks arasında ideal bir şekilde paylaştırılmasını sağlıyor. Elektrikli quattro sistemi, sürüş koşullarını 30 milisaniye gibi, kısa bir sürede çok hızlı bir şekilde algılayabiliyor.

Audi e-tron’un sürüş dinamiği, kişisel tercihler, arazi koşulları gibi durumlara göre, dinamik viraj alma, off-road, cruising gibi 7 sürüş profilinde ayarlanabiliyor. Aracın yüksekliği otoyolda stabilite ve aerodinamizm kazanmak amacıyla 23 milimetre alçaltılabilirken, off-road profilinde 50 milimetre yükseltilebiliyor

Son Haberler

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Diğer Haberler