Michelin’in ilk yerli prodüksiyon reklam filminin teması; “Daha fazla yol, daha fazla hikaye”

®
Çok Okunanlar

TotalEnergies, yaklaşık 5,7 milyar dolar kar bildirdi

Fransız petrol devi TotalEnergies, Cuma günü yayınlanan mali sonuç açıklamasına göre, yüksek petrol fiyatlarına ve rafineri marjlarına rağmen 2024'ün...

OMODA, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda

Chery Grubu çatısı altında yer alan OMODA, küresel çapta kamu refahı konusundaki atılımlarına devam ediyor. Çin’de gerçekleştirilen Pekin Uluslararası...

Atlas Copco Genel Müdürü Bilge Acarkan…

Atlas Copco Endüstriyel Teknik, 2023 yılında grup olarak belirlenen bilime dayalı sürdürülebilirlik hedeflerini inovasyon ve teknolojiyle güçlendirerek hızlandırdı. 2030’a kadar...

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, 100 yılı aşkın tecrübesiyle sürücülere en üstün teknolojileri sunuyor. Türkiye’de tüketicilerine 20 yıldır tek bir lastik ile daha fazla kilometre ömrü, güvenlik ve performans sağlayan Michelin, bu kez ilk yerli yapım reklam filmini izleyicileriyle buluşturuyor.

 1466755949_Michelin_Reklam_Filmi__2_ (1)

8 bin kilometre daha uzun ömürlü Michelin lastiklerle, sürücülere daha fazla yol, daha fazla hikaye sunduklarını anlatan reklam filmi ile Michelin, sürüş deneyimini yeni bir boyuta taşırken; Türk insanının hayatına işleyen yerel öğelerden besleniyor. Bir ailenin Michelin lastikleriyle 8 bin kilometre daha fazla lastik ömrü yapabileceklerini eğlenceli bir dille anlatan reklam filmi, 8 bin kilometre ile daha fazla yol vurgusunu farklı yöresel motiflerle, farklı mekanlarda veriyor.

 1466755949_Michelin_Reklam_Filmi__1_

Rota boyunca doğa öğeleri de ön plana çıkıyor. Yeni reklam filmiyle 8 bin kilometre daha uzun ömürlü Michelin lastiklerle, daha fazla yol, daha fazla hikaye teması ile hayata değer katan Michelin’i yerel tüketiciye bir adım daha yaklaştırıyor. Yönetmen koltuğunda Aytuğ Üngör’ün oturduğu reklam filmi, TBWA\ISTANBUL ve Anima İstanbul imzasını taşıyor.

 

Reklam filmini izlemek için

https://www.youtube.com/watch?v=SiGU0IAwy-g

 

Reklam filminin künyesi:

Reklamveren: MICHELIN

Reklam Veren Ekibi: Banu Efe, Demet Yeşilaltay

Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL

CCO: İlkay Gürpınar

CSO: Toygun Yılmazer

ECD: Volkan Karakaşoğlu

Yaratıcı Ekip: Orkun Önal, Mehmet Güney, Ayşem Erk, Ali Yiğit Gümüş

Marka Ekibi: Denizhan Çakıl, Kerem Sertbel, Begüm Demirkol

Stratejik Planlama Ekibi: Mert Kal, Nilgün Sezgin

Prodüksiyon Ekibi: Ceyda Kayaçetin, Ceren Özen, Lerzan Kuzgun

Prodüksiyon Şirketi: Anima İstanbul

Yönetmen: Aytuğ Üngör

Post Prodüksiyon: Anima İstanbul

Son Haberler

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Diğer Haberler