London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

1.9 Litre Dizel Motora Sahip Yeni Isuzu D-Max, Türkiye’de Satışa Sunuldu

®
Çok Okunanlar

İnci GS Yuasa sektörde ses getiren bir harekete imza attı

Türkiye’nin en büyük* akü üreticisi İnci GS Yuasa’nın Türkiye perakende satış noktaları, Meme Kanseri Bilinçlendirme ve Farkındalık Ayı kapsamında...

Mobil 1 Center’larda Ücretsiz 10 Nokta Kontrolü

Mobil 1 Center’larda Ücretsiz 10 Nokta Kontrolü Devam Ediyor! Sunduğu ürün ve hizmetlerle araçların ömür ve performanslarına yüksek katkılar sağlayan...

PETRONAS Madeni Yağlar, Goodyear Italia İle İş Birliği

PETRONAS Madeni Yağlar, Goodyear Italia İle İş Birliğini Duyurdu PETRONAS'ın dünya çapında madeni yağ ve fonksiyonel sıvılar üreten ve pazarlayan...

Renault Group Finans Direktörü Thierry Pieton

Renault Group, yılın ilk 9 ayında 37,7 milyar avro grup geliri elde etti. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Renault Group, 2024'ün...

Yenilenen Isuzu D-Max, tek ve çift kabin seçenekleri ve üç farklı donanım seviyesiyle Türkiye’de satışa sunuluyor. Tüm özellikleriyle önceki nesilden daha da gelişmiş olan Yeni D-Max, Türkiye’de 4×2 ve 4×4 baz, donanımlı ve full donanımlı V-Cross versiyonlarıyla kullanıcıların karşısına çıkıyor. 2017 yılında ise ilk etapta full donanımlı V-Cross modeli satışa sunuluyor.

Yeni araçtaki en büyük yenilikler, baz modelden itibaren tüm versiyonlarda standart olarak sunulmaya başlanan Led gündüz farları, yokuş kalkış ve iniş desteği, elektrikli-ısıtmalı yan aynalar, uzaktan kumandalı kilit ve kadranlarda vites değişim göstergesi olarak dikkat çekiyor. Tüm versiyonlarda sunulan yepyeni bir 1.9 litrelik turbo dizel motor ise selefinde kullanılan 2.5 lt’lik çift turbolu motorla aynı güç oranını sunarak 164 PS ve 360 Nm tork üretiyor. Otomatik şanzımanlı 4×4 versiyonları 0’dan 100 km/s hıza 12,9 sn’de çıkarak üstün performans sunuyor. D-Max’ın çalışkan karakterinin üzerinde inşa edilen motor, 3,5 ton çekme ve 1 ton yük taşıma kapasitesiyle kullanıcısının her ihtiyacını karşılayabiliyor.

V şeklinde tasarlanan yeni ön burun tasarımıyla ve yüksek oturuş pozisyonuyla sınıfının en iyi sürücü görüş açısını sunan Yeni D-Max, arka koltuktaki yolcular için de en iyi diz mesafesine sahip. Aracın yeni dinamik tasarımıyla birlikte önceki modele oranla 0,4 cd oranında daha düşük sürtünme katsayısı sunması ise yakıt ekonomisi, performans ve iyileştirilmiş kabin gürültü seviyesi anlamına geliyor. Yeni D-Max’in rüzgar tüneli testleri, bu konuda bir otorite olarak bilinen Japonya Demiryolu Enstitüsü tesislerinde gerçekleştirildi.

Tekerlek çamurluklarına doğru genişleyen ve üst ön kısmının aşağı doğru kavisi, aracın ön yüzüne V şeklinde bir ifade vererek etkileyici bakışlara sahip olmasını sağlıyor. Ön ızgara, büyük İsuzu logosuyla pick-up’ın dayanıklı görünümünü pekiştiriyor. Yeni darbe enerjisini emici tasarıma sahip kaput dizaynı, yeni ön tampon, yeni ön panjur, Led gündüz farları, ön tampona monte edilen nikelaj çerçeveli yeni sis farları, alaşım jantlar, 13 farklı dış renk seçeneği, Led stop lambaları ve bagaj kapağı D-Max’in dış tasarımındaki yenilikler olarak dikkat çekiyor.

Yeni nesil D-Max’in içi de daha konforlu bir deneyim sağlamak amacıyla güncellendi.

Yeniden tasarlanan gösterge panelinde merkezi bir gösterge ve daha net fontlar yer alıyor. Manuel şanzımanlı modellerde sürücülerin optimum yakıt ekonomisi sağlamasına yardımcı olacak bir vites değiştirme göstergesi sunuluyor.

Serinin tamamında (Baz modelinde sadece ön kısımda) orta konsolun alt kısmına ve arka koltuktaki yolcular için iki ön koltuk arasına USB portları eklenmiş.

Ön orta ve yan kol dayama bölümleri daha yumuşak pedlerle geliştirilirken, çift kabinli versiyonlarda düz yatırılabilen, kolçaklı, oturma kısmı kaldırılabilen ve 60/40 katlanabilen esnek arka koltuklar yer alıyor.

Türkiye’de sadece Yeni D-Max’te sunulan ve daha fazla hacim taşımaya imkan tanıyan tek kabin ve otomobil konforu sunan çift kabin seçenekleri her ihtiyacı karşılıyor.

Isuzu’nun Tayland’daki Samrong fabrikasında üretilen Yeni Isuzu D-Max, 2018 itibarıyla (Baz ve donanımlı) Anadolu Isuzu’nun Türkiye’deki fabrikasında da üretilmeye başlanacak. Isuzu’nun Avrupa’daki en büyük üretim tesisi olan Anadolu Isuzu Fabrikası, 4×2 ve 4×4’ün baz ve donanımlı versiyonlarının üretimini yapacak. Bir önceki D-Max’i Türkiye’de 2014 yılında üretmeye başlayan Anadolu Isuzu, Yeni D-Max modeliyle de Türkiye’nin halen tek pick-up üreten otomotiv markası olacak.

Yenilenen Isuzu D-Max’in Türkiye’de düzenlenen basın lansmanında bir açıklama yapan Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan;Yeni Isuzu D-Max artık daha dinamik. Arazi şartlarında olduğu gibi, günlük hayata da adapte oldu. O, artık premium donanımları ve üstün sağlamlık DNA’sıyla her yol şartında gidebilen bir araç. Eski nesilde sunulan 2,5 lt’lik motor yerine artık yeni nesil 1.9 lt’lik bir motor kullanıyoruz. Şu an Türkiye’de satılan pick-up araçlar içinde en düşük hacimli motor olduğu için, Yeni D-Max kullanıcılarına uzun vadede ciddi bir MTV avantajı sağlayacak. Türkiye’de tek ve çift kabinli versiyonları, 3 farklı donanım seviyesiyle pazara sunuyoruz.

Yeni özellikleriyle D-Max’ın çok daha fazla ve yeni kullanıcının gönlünü çalacağına inanıyoruz. V-Cross donanıma sahip aracımız, Tayland’daki Isuzu fabrikasında üretiliyor. 2018 yılı ilk yarı yılda da D-Max’in baz ve donanımlı versiyonlarını Anadolu Isuzu Fabrikamızda üreteceğiz ve Türkiye pazarına sunacağız. Yeni D-Max, Türkiye’de seri olarak üretilecek ilk ve tek 1 ton taşıma kapasiteli pick-up olacak. Aracımız aynı zamanda 3,5 ton çekme kapasitesiyle de tüm ihtiyaçları karşılayacak.” dedi.

Yeni 1.9 lt motor ve şanzımanla hem performans hem de MTV avantajı

Yeni nesil D-Max’in önemli değişiklikleri arasında motor ve şanzıman da bulunuyor. Küçültülerek yenilenen 1.9 litrelik motor, 164 PS güç ve 360 Nm tork üretiyor. Özel olarak yeni D-Max için geliştirilen yeni 6 vites, manuel veya otomatik olarak tercih edilebiliyor.

Yeni motorun AdBlue eklemeyi gerektirmeden Euro 6 standartlarını karşılaması bir başka önemli avantaj olarak öne çıkıyor. Bu yeni sistem LNT (Lean Nox Trap) adı verilen bir katalizatör kullanıyor ve bu sayede azot oksiti (NOX) filtreleyerek CO2 oranında düşüş sağlıyor.

1.9 lt’lik yeni motorun silindir bloğu, indüksiyonla sertleştirilmiş delikli döküm demirden üretiliyor. Motor ayrıca yüksek verimliliğe sahip yanma odacıkları, grafit kaplama pistonlar, seramik akkor buji, döner kontrol valfli emme manifoldu ve değişken geometrili turbo şarj gibi özellikler içeriyor.

Yeni D-Max’in yeni 6 vitesli otomatik şanzımanında sürücüler sıralı vites değiştirme kolunu kullanarak manuel modu da tercih edebiliyor ve böylece daha sportif bir deneyim yaşayabiliyor.

Motor ve şanzıman komponentlerinde yapılan geliştirmelerle ağırlıktan da tasarruf ediliyor. Boyutu optimize edilen motorun manuel şanzımanlı modellerinde 57 kg, otomatik şanzımanlı modellerinde 52 kg hafifleme söz konusu. Ayrıca otomatik şanzıman tek başına bir önceki versiyona göre 2,4 kg (4X4 versiyonlar için geçerli) daha hafifliyor. Bu tasarım özellikleriyle bir önceki D-Max modeline kıyasla yakıt tüketimi, Yeni D-Max’te %7 ila %18 oranında azaltılıyor.

Yeni D-Max V-Cross, 1.9 lt’lik yeni motoru ve 6 ileri otomatik şanzımanla 7,8 lt/100 km ortalama yakıt tüketimi sergiliyor. 2018 yılında üretimine Türkiye’de başlanacak olan 4×2 baz modeli ise manuel şanzımanla ortalama tüketimde 6,3 lt/100 km gibi çok düşük bir veri sunuyor.

Türkiye’deki pick-up araçlar içinde en düşük motor hacmini sunan Yeni Isuzu D-Max, bu özelliğiyle 5 yıllık kullanım sürecinde 9000 TL’ye varan MTV avantajı sağlıyor. Ayrıca 5 yıl, 100,000 km garantisi sunulan D-Max’te bakım periyotları 20 bin km’de bir gerçekleşiyor.

 

Arazide pick-up dayanıklılığı, şehirde otomobil konforu: Yeni D-Max V-Cross

Yeni Isuzu D-Max V-Cross, sahip olduğu donanım özellikleriyle arazide olduğu gibi şehir içinde de sürücüsüne maksimum konfor sunuyor. Türkiye’de ilk olarak satışa sunulan V-Cross modelinde anahtarsız giriş (araca 80 cm yaklaşınca devreye giriyor) ve çalıştırma (Pasif Giriş ve Marş Sistemi) standart olarak sunuluyor. Yeni gösterge paneli, elektrikli sürücü koltuğu, ön koltuk ısıtma sistemi, ön orta kolçak ve kapılardaki yeni yumuşak dokulu pedler, hem ön hem de arka koltuktaki yolcular için sunulan USB şarj portları, cruise control sistemi, D-VISION Multimedya sistemi, 8 hoparlörlü müzik deneyimi, yeni karbon desene sahip koltuklar, 5 farklı şekilde katlanabilen ve 24 derecelik açısıyla konfor odaklı arka koltuklar, 18” alaşım jantlar, yan basamaklar, nikelaj rollbar, kasa havuzu ve tavan raylarıyla maksimum şıklık ve fonksiyonellik korunuyor.

Birçok premium otomobilde opsiyonel olarak tercih edilen donanımlar, V-Cross modelinde standart olarak sunuluyor. Bu sistemler içinde en büyük yenilik Android işletim sistemine sahip olan “D-VISION” Multimedya Sistemi. 8” dokunmatik bir ana üniteyle orta konsolda yer alan sisteme tüm akıllı telefonlarla (Android ve IOS) Bluetooth bağlantısı kurulabiliyor. Navigasyon ve geri görüş kamerası gibi özellikleri de bünyesinde barındıran multimedya sistemi, 2’si tavanda yer alan toplam 8 hoparlörle pick-up araçlar içindeki en iyi müzik deneyimlerinden birini sunuyor.

 

Zorlu arazi şartlarında maksimum güvenlik

Yenilenen Isuzu D-Max, pek çok aktif ve pasif güvenlik özelliği ile sunuluyor. Çarpma durumunda darbe enerjisini emme amacıyla yeniden tasarlanan ön tampon ve kaputla güvenliği artırılıyor. Kaput, yukarıdan bir darbe aldığında bükülecek şekilde tasarlanırken kaputla motor arasındaki mesafe artırılarak kaputun bükülebileceği ekstra bir alan yaratılıyor.

Dört kanallı ABS (kilitlenme karşıtı frenleme sistemi), EBD (elektronik fren gücü dağılımı), BAS (Fren Destek Sistemi), TCS (Çekiş Kontrol Sistemi) ve motor yönetim sistemiyle bağlantılı olarak ESC (elektronik stabilite kontrol), bir veya daha fazla tekerleğe fren uyguluyor ve sürücünün şeridinde kalmasına yardımcı olmak için motorun gücünü düşürüyor. ESC sistemi aynı zamanda yokuşta kalkış desteği (HAS) ve Yokuş İniş Kontrol sistemini (HDC) de destekliyor.

Aracın dik arazi engebelerinden inmesine olanak tanıyan Yokuş İniş Kontrolü (HDC), direksiyonun sol alt kısmındaki bir butonla devreye sokuluyor. D-Max, rakiplerinin aksine HDC sistemini 4WD’de olduğu gibi 2WD modunda da kullanmaya imkan tanıyor.

TCS sistemi, arka tekerleklerin ön tekerleklerle aynı hızda dönmesini kontrol ederken ayrıca arka tekerleklerin her ikisinin de hız uyumlarını sağlamak için hız sensörleri vasıtasıyla her bir tekeri izliyor. 2WD modellerinde arka tekerleklerden biri veya her ikisi daha hızlı hareket ederse, TCS bu tekerleğe düzgün bir şekilde fren basıncı uygulayarak yavaşlatıyor. 4WD modellerinde ise TCS sistemi, 4WD devreye girdiğinde her dört tekerleği de izliyor. 4WD’de, herhangi bir tekerlek diğer tekerleklerden belirgin bir şekilde daha hızlı dönüyorsa, TCS bu tekerleğe düzgün bir şekilde fren basıncı uygulayarak yavaşlatıyor.

Bu da diferansiyelin tahrik edilen tekerleklere güç aktarmaya devam etmesini sağlıyor. Ayrıca, duruma bağlı olarak, motor gücünü azaltmak için motor elektronik yönetim sistemine bir sinyal gönderiyor. Bu sayede TCS, araç kontrol kaybını aktif bir şekilde önlemeye yardımcı oluyor.

Dayanıklılığı ve gücüyle bilinen D-Max’in yenilenen modeli de tüm arazi şartlarında gidebilmesine olanak tanıyan Shift On The Fly 4×4 çekiş kontrol ünitesine sahip. Sürücü vitesin arkasında yer alan döndürülebilir diferansiyel ayarı sistemini çevirerek farklı çekiş kontrol sistemlerini devreye alabiliyor. Normal yol şartlarında 2WD-H kullanılırken, yağışlı, mıcırlı veya karlı zeminlerde 4WD-H sistemi devreye alınabiliyor. Kayalık, bozuk yollar, su geçişleri gibi zeminlerde ise 4WD-L ile düşük hızda engeller aşılabiliyor.

Shift On The Fly 4×4 sistemi sayesinde kayalıklardan kum zeminlere, engebeli tepelerden mıcır yollara, bozuk asfalttan 70 cm’e kadarki su geçişlere kadar tüm yol şartlarında araç konforlu ve güvenli bir sürüş sağlıyor.

Bu güvenilirliği elbette büyük bir sağlamlıkla üretilen D-Max şasisi sağlıyor. Yeni D-Max’in şasisi Isuzu kurum içi testlerinde burulma sertliği adına 1,4 milyondan fazla kez sürekli test edilirken, kabin arkası da 70 binden fazla kez sürekli dayanıklılık testlerine maruz kalarak güçlü ve her şarta hazır bir pick-up olarak yollara hazırlanıyor.

Yeni Isuzu D-Max’in şasi uzunluğu ve dış tasarımı elbette belirli bir amaç için şekillendi. Araç şehir içinde şık bir görünüm sunarken, arazi şartlarına uyum sağlayacak şekilde de özellikleri barındırıyor. Yaklaşma açısı 30 derece, ayrılma açısı 23 derece olan Yeni D-Max, 49 derecelik yan eğim açısıyla da maksimum off-road keyfi sunuyor.

 

Dizel motorda üstün Japon deneyimi

Temelleri 1893 yılında atılan Isuzu markası, ilk dizel motor geliştirmesini 1934 yılında yaptı. Dünya genelinde 29 ülkede çeşitli ticari araç kategorilerinde 1 numara olmasını sağlayan 80 yıllık dizel motor deneyimi, Isuzu Motors Limited’in Japon pick-up’lar içinde ön plana çıkmasını sağlıyor. Halen ticari bir araç üreticisi tarafından üretilen otomotiv sektörünün tek pick-up’ı olan D-Max, sağlamlık DNA’sını yeni nesilde otomobil hissiyatıyla harmanlıyor.

Bugüne kadar 26 milyondan fazla dizel motor üreten firma, birçok ilkleri de dünya otomotiv endüstrisinin kullanımına sunuyor. D-Max, dünyada bir pick-up araçta otomatik şanzımanın sunulduğu ilk araç olurken, yeni neslinde de kullanılan Shift on the fly (dönebilen çekiş kontrol sistemi butonu) sistemini ilk üreten ve bu sistemi tüm dünyanın kullanımına imkan tanıyan marka olarak da dikkat çekiyor.

Japonya’nın ilk binek araç dizel motorunu geliştiren Isuzu, enjeksiyonlu dizel motorlar için endüstri standardı haline gelen ön yanma odası tasarımı, ilk çalıştırma esnasında motorun ön ısınma süresini ortadan kaldıran “Ultra Quick on Start” (QOS) sistemini ve dizel motor teknolojisi konusunda onlarca çözümüyle dünyada ilkleri gerçekleştiren marka deneyimini, ürettiği her aracına aktarıyor.

Yeni D-max’in yeni nesil motoru ISUZU gerçeğinin en yeni kanıtı. Güç kaybetmeden ama çevreye saygı gösteren, daha ekonomik 1.9 litre motorla pick-up segmentinde yeni bir çağ açıyor.

Diğer Haberler

Toyota’nın yeni nesil Land Cruiser Prado’su Türkiye’de

Toyota, yeni nesil Land Cruiser Prado'yu tanıtıma özel 9 milyon 750 bin lira tavsiye edilen liste fiyatıyla Türkiye'de satışa sundu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, araç,...

Renault Group Finans Direktörü Thierry Pieton

Renault Group, yılın ilk 9 ayında 37,7 milyar avro grup geliri elde etti. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Renault Group, 2024'ün ilk 9 ayına ilişkin finansal...

Çin, DTÖ’de AB’nin elektrikli otomobillere yönelik tarife artışına meydan okuyor

Çin Ticaret Bakanlığı yaptığı açıklamada, Çin'in AB'nin elektrikli otomobil ithalatına yönelik tarife artışı nedeniyle Dünya Ticaret Örgütü'nde (DTÖ) dava açtığını söyledi. AB Komisyonu Salı günü...

Brent petrolün varil fiyatı 72,55 dolar

Cuma günü 75,74 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı bu seviyede tutunamayarak, günü 75,55 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı, bugün saat...

Volkswagen’in üçüncü çeyrekte karı yaklaşık yüzde 42 düştü

Audi, Bugatti, Seat, Skoda ve Porsche markalarını da bünyesinde bulunduran VW Grubu, yılın üçüncü çeyreğine ilişkin nihai finansal sonuçlarını duyurdu. Buna göre, grubun geçen yıl...

Üretimi son 4 yıldır ilk kez düştü

Toyota açıklamasına göre Japon üreticinin, Nisan-Eylül 2024 küresel üretimi önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 7 geriledi. Böylelikle Toyota'nın mali yarı yıl küresel araç üretimi...

Castrol Auto Service, 50 İlde 100 Servis Noktasıyla

Castrol Auto Service, 50 İlde 100 Servis Noktasıyla Güvenilir ve Kaliteli Araç Bakım Hizmetini Genişletiyor Madeni yağ pazarının lider markalarından Castrol’ün her marka araç sahibi...

Tırmanma Heyecanı Kınık’ta Yaşandı

AVIS 2024 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 6. ayağı olan İzmir Kınık Belediyesi Ali Ramiz Özkan Tırmanma Yarışı, İzmir Motorsporları ve Otomobil Spor Kulübü (İMOK) tarafından...

Nissan İnoto Sivas’ta açıldı…

28 yılı aşkın süredir Kayseri’de hizmet veren Nissan İnoto, Sivas’ta bir yeni showroom daha açtı. Nissan’nın Türkiye’deki yeni showroom’unun resmi açılışı Nissan İnoto tarafından Sivas’ta...

Temsa son 2 yılda satışlarını 5 kat artırdı

İspanya’da hızlı büyüyen Temsa son 2 yılda satışlarını 5 kat artırdı Madrid’de düzenlenen FIAA 2024’e katılan Temsa, sergilediği 4 farklı aracıyla etkinliğin ilgi odağı oldu. 2024...

Nissan Yılmaz Sakarya’da açıldı…

25 yılı aşkın süredir Kocaleli’de hizmet veren Nissan Yılmaz, Sakarya’da bir yeni showroom daha açtı. Nissan’nın Türkiye’deki yeni showroom’unun resmi açılışı Nissan Yılmaz tarafından Sakarya’da...

PETRONAS Madeni Yağlar, Goodyear Italia İle İş Birliği

PETRONAS Madeni Yağlar, Goodyear Italia İle İş Birliğini Duyurdu PETRONAS'ın dünya çapında madeni yağ ve fonksiyonel sıvılar üreten ve pazarlayan birimi PETRONAS Madeni Yağlar (PLI),...