Yandex Navigasyon reklam modellerini dijital reklam sektörüne tanıttı

®
Çok Okunanlar

Saadet Alpago, Renault Türkiye’nin yeni Kurumsal İletişim Müdürü

Renault Group Türkiye’nin Kurumsal İletişim Direktörü pozisyonuna, otomotiv sektörünün deneyimli kurumsal iletişimcisi Saadet Alpago getirildi. 1996 yılından bu yana çeşitli...

Çin’de daha az otomobil üretecek…

Nissan, Çin’de önümüzdeki aylarda planlanandan 30.000 daha az araç üretecek...Ford Motor Co ve Hyundai Motor Co'dan sonra, Nissan, ekonomik büyümenin...

635 bine yakın araç ihraç edildi…

Türkiye'de toplam otomotiv üretimi yılın ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 azalarak 735 bin 62 adet oldu. Otomotiv Sanayii Derneği (OSD)...

BP Petrol ve Gaz Üretimini Azaltma Hedefinden Vazgeçiyor

BP'nin 2030 yılına kadar petrol ve gaz üretimini azaltma hedefinden vazgeçtiği bildirilirken, İngiliz enerji devinin CEO'su şirkete olan yatırımcı...

Milyonlarca kullanıcının trafikte vazgeçilmez yardımcısı olan Yandex Navigasyon, markalar tarafından da yeni nesil bir reklam mecrası olarak rağbet görüyor. Dijital reklam sektöründe “ilk”leri gerçekleştiren Yandex Navigasyon, lokasyon bazlı iletişime dayalı hiperlokal reklam modellerini, düzenlediği bir etkinlikte marka temsilcilerine ve reklam ajanslarına tanıttı.

Dijital reklam sektörü Yandex Navigasyon’un düzenlediği “Yandex Navi Warm Up” etkinliğinde buluştu. 17 Kasım’da Levent’teki Kolektif House’ta düzenlenen etkinlikte, navigasyon pazarına liderlik yapan uygulamanın dijital reklamcılığa farklı boyut getiren yenilikçi reklam modelleri tanıtıldı. Büyük markaların ve önemli reklam ajanslarının temsilcilerinin katıldığı etkinlik, Yandex Global İş Geliştirme Başkanı Milena Djuricic ile Yandex Türkiye Ülke Müdürü Onur Karahayıt’ın konuşmalarıyla başladı. Yandex Harita Servisleri İş Geliştirme Başkanı Alexey Golubitsky, lokasyon iletişimine dayanan hiperlokal reklamcılığın özelliklerini ve markalara kattığı değerleri anlattı. Yandex Türkiye Satış Direktörü Balamir Nazlıca ise yaptığı sunumda, kullanıcı dostu olduğunu vurguladığı doğal reklam modellerini detaylı olarak katılımcıların bilgisine sundu. Etkinlikte ayrıca Yandex Navigasyon ile hiperlokal reklam kampanyaları yapan Lipton Ice Tea ve Shell markalarının üst düzey yöneticileri, yaşanan başarı hikâyelerini katılımcılarla paylaştı.

“Dijital billboardlar” dönemi


Yandex Navigasyon’un birçok büyük marka tarafından yoğun rağbet gören reklam modelleri dört ana başlık altında toplanıyor.

“Branded Pop Up Pins” modelinde kullanıcı rotasında devam ederken ortalama 1 veya 2 km yakınında bulunan reklam verenin lokasyonu, otomatik olarak haritada beliriyor. Kullanıcı isterse lokasyona rota oluşturabiliyor. Branded Pop-up Pins (V2)’de ise “dijital billboardlar” olarak tanımlanan banner’lar devreye giriyor. Markalar “dijital billboardlar” sayesinde daha detaylı bir görünüm elde ederek, kampanyalarını kullanıcılara duyurabiliyor.

“Custom Category” modeli, Yandex’in çok kullanılan “Kategoriler” sekmesinde uygulanıyor. Yandex her açıldığında “Arama” ekranında markanın logosu gösteriliyor. Logoya tıklandığında ilgili lokasyonların bulunduğu noktalar ortaya çıkıyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...