Uzmanlara göre doğru emniyet kemeri ve çocuk koltuğu kullanımı şöyle;

®
Çok Okunanlar

Goodyear, ticari lastikte sektör büyümesinin üç katı büyüdü!

Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear’ın, Türkiye Ticari Lastik Direktörü Şaban Güngör, ticari lastik sektörünün 2016 yılı performansına dair değerlendirmelerde...

ABD, 580.000 Tesla aracına soruşturma açtı

ABD oto güvenlik düzenleyicileri otomobil üreticisinin oyunların ön orta dokunmatik ekranda oynanmasına izin verme kararı üzerine 2017'den beri satılan...

Goodyear, Pure ETCR’nin resmi lastik tedarikçisi oldu

Goodyear, tamamen elektrikli ilk çok markalı turing serisi Pure ETCR'nin resmi lastik tedarikçisi ve kurucu ortağı oldu.  Goodyear, Pure ETCR...

ABD’li yargıçtan VW ve SEC’e Dizel skandalını çözme çağrısı…

Kaliforniya'da federal yargıç, ABD Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonunu ve Volkswagen AG'yi Dizel emisyon skandalından kaynaklanan bir dava açmaya...

1467371955_TH_Cocuk_Koltu__u__2_

 

Uzmanlara göre doğru emniyet kemeri ve çocuk koltuğu kullanımı şöyle;

  • – Öncelikle Avrupa standartlarında koltukları seçin ve mutlaka üreticinin söylediği şekilde monte edin.
  • – Bebek veya çocuk, sıkı bir şekilde kemer ile bağlanmalı ve kemer ile arasında boşluk olmamalı.
  • – Kalın ve özellikle kaygan dokusu olan kıyafetler ile koltuğa oturtulmamalı. Çocuk, başıyla koltuğun kafalığı arasında minimum mesafe olacak şekilde oturtulmalı

Emniyet kemerini doğru takın

-Emniyet kemerinin bedene çapraz kesen kısmının, omzun tam ortasından geçmesi gerekmetedir. Eğer kemer boynu kesiyorsa, yani boyna değiyorsa veya omuzdan düşüyorsayanlış takıldığı anlamına gelmektedir. .

-Kemerin kucak kısmından geçen bölümü ise , karnın mümkün olduğunca altından ama bacakların mümkün olduğu kadar üzerinden geçmeli.dir En önemli nokta ise, kemerin karnın üzerinden hiçbir şekilde geçmemesi gerekmektedir..

-Bir önemli konu ise, koltuk arkalarında bulunan kafalıklarıdır. Aracın hareket ettiği her durumda, kafalıkların yolcu veya sürücünün kafalarının hiza olarak yüksekte olması gerekmektedir. Ayrıca kafalık ile kafa arasındaki mesafe de minimum seviyede olmalı ki, özellikle arkadan çarpma durumunda kafa, kafalığa mümkün olan en yavaş hızda çarpsın. Böylece boyun zedelenmeleri veya travmalar engellensin.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...