Trafik Hayattır! Platformu, 11 Nisan Çarşamba günü Barbaros Point Otel’de düzenlenen “Geleceğin Ayak İzleri – İlk 1000 Gün Zirvesi”ne marka elçisi Prof. Dr. Üstün Dökmen ile katıldı.
İnsan yaşamındaki ilk 1000 günün önemine dikkat çekmek ve bu konuda bilinçli toplum yaratmak amacıyla hayata geçirilen “Geleceğin Ayak İzleri – İlk 1000 Gün Projesi”, bu yıl üçüncü zirvesini düzenledi.
Konusunda uzman kişilerin verdiği bilgilerle ilk 1000 günde anne ve bebek sağlığına dikkat çekmek, annelere bu serüvende yalnız olmadıklarını hissettirmek ve bilinçli toplum yaratma kararlılığıyla yola çıkan projenin en önemli çalışma alanlarından biri de anne ve bebeklerin ilk 1000 günü daha güvenli halde yaşamalarına olanak ağlamak.
Trafikte anne-çocuk güvenliği ve çocuk otomobil koltuğu kullanımı hakkındaki farkındalık çalışmalarını birçok farklı koldan sürdüren Trafik Hayattır! Platformu, zirveye marka elçisi Prof. Dr. Üstün Dökmen ile katıldı. Canlı yayınlanan organizasyonda Üstün Dökmen, ilk 1000 günde ailenin ve çevrenin bebeğe sunması gereken psikolojik ortam ile aynı dönem içerisinde, çocukta temel güven ve özerklik oluşturmanın önemini anlattı.
Sponsorları arasında GSK (Glaxo Smith Kline), CarrefourSA, Nutricia, Lansinoh Türkiye gibi global markaların bulunduğu zirve, 400 kişinin katılımıyla gerçekleşti.
Gazetecilerle birlikte sosyal medya fenomenlerinin katıldığı organizasyon sosyal medya hesapları üzerinden çok daha geniş kitlelere ulaşarak, “Geleceğin şekillendiği ilk 1000 Gün” hakkında farkındalık yaratılmasına katkıda bulundu.