Trafik Hayattır! Platformu, Ayak İzlerini Geleceğe Bırakıyor

®
Çok Okunanlar

Çarşamba günü İstanbul’da beklenen kar yağışı…

Meteoroloji'den son dakika buzlanma, kar ve sis uyarısı yapıldı. Doğu'da hava sıfırın altına inecek ve bölge genelinde hava az...

LEMFÖRDER ürünleri ile ilgili faydalı ipuçları…Arızalı Bir Rotilin Değişimi

Arızalı küresel mafsalın belirtileri Ön aksın ses (titreşim) gelen tarafı bir test sürüşü sırasında bile tespit edilebilir. Nasıl bir sesin...

Audi activesphere konsepti

Serinin dördüncü modeli olan Audi activesphere konsepti, markanın dört halkalı küre konseptli araçlarının doruk noktasını işaret ediyor. 2021'deki Audi skysphere...

İşte 10 maddede T10X ön sipariş süreci

İşte 10 maddede T10X ön sipariş süreci: 2023 yılı içinde T10X sahibi olmak için çekilişe katılmak isteyenler, Togg.com.tr veya...

Trafik Hayattır! Platformu, 11 Nisan Çarşamba günü Barbaros Point Otel’de düzenlenen “Geleceğin Ayak İzleri – İlk 1000 Gün Zirvesi”ne marka elçisi Prof. Dr. Üstün Dökmen ile katıldı. 

İnsan yaşamındaki ilk 1000 günün önemine dikkat çekmek ve bu konuda bilinçli toplum yaratmak amacıyla hayata geçirilen “Geleceğin Ayak İzleri – İlk 1000 Gün Projesi”, bu yıl üçüncü zirvesini düzenledi. 

Konusunda uzman kişilerin verdiği bilgilerle ilk 1000 günde anne ve bebek sağlığına dikkat çekmek, annelere bu serüvende yalnız olmadıklarını hissettirmek ve bilinçli toplum yaratma kararlılığıyla yola çıkan projenin en önemli çalışma alanlarından biri de anne ve bebeklerin ilk 1000 günü daha güvenli halde yaşamalarına olanak ağlamak.

 Trafikte anne-çocuk güvenliği ve çocuk otomobil koltuğu kullanımı hakkındaki farkındalık çalışmalarını birçok farklı koldan sürdüren Trafik Hayattır! Platformu, zirveye marka elçisi Prof. Dr. Üstün Dökmen ile katıldı. Canlı yayınlanan organizasyonda Üstün Dökmen, ilk 1000 günde ailenin ve çevrenin bebeğe sunması gereken psikolojik ortam ile aynı dönem içerisinde, çocukta temel güven ve özerklik oluşturmanın önemini anlattı. 

Sponsorları arasında GSK (Glaxo Smith Kline), CarrefourSA, Nutricia, Lansinoh Türkiye gibi global markaların bulunduğu zirve, 400 kişinin katılımıyla gerçekleşti. 

Gazetecilerle birlikte sosyal medya fenomenlerinin katıldığı organizasyon sosyal medya hesapları üzerinden çok daha geniş kitlelere ulaşarak, “Geleceğin şekillendiği ilk 1000 Gün” hakkında farkındalık yaratılmasına katkıda bulundu.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...