Toyota, Yeni Nesil Dijital Pazarlama Konusunda İşbirliğine Gitti

®
Çok Okunanlar

Fiat Centoventi’ye Red Dot tasarım ödülü…

 Fiat’ın elektrikli mobilite çözümleri ile kişiselleştirme konusunda yeni bir dönemi temsil eden Centoventi konsept otomobili, 2019 Red Dot ödül...

Audi RS 4 Avant’ı Ventus S1 evo² yüksek performans lastiği

Hankook, Audi TT RS ve Audi RS 5 Coupé modellerinin ardından şimdi de Audi RS 4 Avant’ı ultra yüksek...

Tasarım dehası Peter Schreyer, KIA’daki 10. yılını kutluyor

Dünya otomotiv pazarına son yıllarda damgasını vuran KIA’nın başarısında yenilikçi tasarım vizyonuyla önemli rol oynayan Peter Schreyer, şirketteki 10....

2.el pazarı 2020’de Avrupa’dan pozitif ayrıştı

VavaCars ev sahipliğinde geçtiğimiz gün ilk defa düzenlenen dijital panel “VavaCars Gündem” sektörün uzman isimlerinden EBS Analiz Otomotiv Yönetim Danışmanlığı Genel...

Toyota Motor Europe ve Dassault Systèmes, Yeni Nesil Dijital Pazarlama Konusunda İşbirliğine Gitti 

Varlık üretimini son teknoloji ürünü görselleştirme uygulamaları ile otomatik hale getirmek ve entegre etmek için üç yıllık sözleşme imzalandı. Araç lansmanları için yerelleştirilmiş içerik, araba satın alma deneyimlerini kişiselleştiriyor. 

Dassault Systèmes (Euronext Paris: #13065, DSY.PA) ve Toyota Motor Europe, Avrupa’daki tüm yeni otomobil lansmanları için yeni nesil dijital pazarlama çözümleri üretmek üzere optimize edilmiş bir dijital üretim süreci üzerinde işbirliği yapmak amacıyla üç yıllık bir sözleşme imzaladı. Bu çözümler, otomobil satın alma yolculuğunda yeni, özelleştirilmiş deneyimler isteyen tüketicileri hedefleyen yerelleştirilmiş ve kişiselleştirilmiş içerikler barındırıyor. 

Dassault Systèmes’in “Virtual Garage” sektör çözüm deneyimi ile Toyota Motor Europe, otomatik ve entegre dijital pazarlama varlık üretim süreçlerinde 3DEXCITE’in son teknoloji ürünü görselleştirme uygulamalarından yararlanabilecek. Toyota Motor Europe, duygusal marka ve ürün temalarını hedef kitlesine ileten araçların sanal temsillerini içeren yüksek etkili varlıklar oluşturmak amacıyla mühendislik verilerini kullanabilecek.

 

Otomatize edilmiş uçtan uca varlık üretim süreçleri sayesinde kullanıcılar, broşürleri, çevrimiçi video içeriğini, web yapılandırıcılarını ve belirli pazarların tercihlerine göre yerelleştirilmiş veya bireysel müşteri zevklerine göre kişiselleştirilmiş yeni araç modellerini veya renkleri içeren diğer varlıkları deneyimleyebiliyor. Böylece neredeyse tüm ürün gereksinimlerini yüksek kalite, tutarlılık ve doğrulukla karşılayabiliyorlar.

 

Dijital teknoloji, tüketicilerin alışveriş şeklini giderek daha fazla oranda etkiliyor ve otomotiv endüstrisi de bu eğilimi tüketiciyle daha yakından bağlantı kurmak ve tüketicilerin ilgisini çekmek amacıyla kullanmayı amaçlıyor. Tüketiciler otomobilleri ilk kez keşfettiklerinde ya da satın alma kararına yaklaştıklarında, doğru bilgilere kolaylıkla erişmelerini sağlayarak onlara ilham vermek istiyorlar.

 

Toyota Motor Europe, Pazarlama İletişimi Web İçeriği ve Broşürleri Bölümü Yöneticisi Alex Carnazza şunları söylüyor: “TME olarak, tüketici merkezli yaklaşımımızı sürekli olarak geliştiriyoruz ve yalın ve esnek bir dijital varlık üretim sürecinin kitle özelleştirmesini desteklemede anahtar olduğunun farkındayız. Dassault Systèmes’in vizyonu, dijital pazarlama varlıkları üretiminde maliyet, zaman, kalite, ölçeklenebilirlik, entegrasyon ve çeviklik açısından rekabet avantajı elde etmeyi amaçlayan sağlam bir dijital stratejiye hazırlanmamızı sağlıyor.”

 

Dassault Systèmes Taşımacılık ve Mobilite Sektörü Başkan Yardımcısı Olivier Sappin ise, “Dassault Systèmes, Toyota Motor Europe’un tüketicilerin satın alma deneyimlerinin en başından itibaren heyecanlanmasını ve coşku duymasını sağlamak üzere verileri, kişileri ve fikirleri bir araya getirmelerine yardımcı oluyor. İleride, Toyota Motor Europe ile 3DEXPERIENCE platformunun nasıl ek bir değer getireceğini keşfedeceğiz ve bu benzersiz deneyimleri yerinde servisler ve çözümler yoluyla daha da zenginleştireceğiz” diyor.

Diğer Haberler

Türkiye’nin En Büyük Oto Yedek Parça Firmaları Nelerdir?

Otomotiv sektörü Türkiye’nin en dinamik ve büyüyen sektörlerinden biri. Araç sahipleri için ise güvenilir oto yedek parça temini hayati bir önem taşıyor. İster bireysel...

Özgür Süslü, 2024 yılına ilişkin değerlendirmelerini ve 2025 öngörüleri

Alfa Romeo Türkiye Marka Direktörü Özgür Süslü, hedeflerinin karlı bir şekilde, kaliteden ödün vermeden yüksek müşteri deneyimiyle ürünlerini tüketiciyle buluşturmak olduğunu belirtti.Özgür Süslü, 2024...

80,62 $’dan işlem görerek %0,3 arttı…

Petrol fiyatları, dünyanın en büyük petrol ithalatçısı ülkesi olan Çin'de ekonomik aktivitenin arttığına işaret eden veriler ve gelecek hafta göreve başlayacak olan ABD Başkanı...

Brent petrolün varil fiyatı 80,63 dolar…

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 80,63 ​​dolardan işlem görüyor... Dün 81,66 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 80,40 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün...

Dacia Sandero, toplamda 309.392 adetlik satış rakamına ulaştı

Renault Grubu 2024 finansal sonuçlarını açıkladı. Bu sonuçlarla birlikte Dacia markasının başarıları tescillendi. Dacia Sandero, toplamda 309.392 adetlik satış rakamına ulaştı ve Avrupa’nın en...

Renault Grubu, 2024 yılında dünya genelinde 2.264.815 araç satışı

Renault Grubu, 2024 yılında dünya genelinde 2.264.815 araç satışı gerçekleştirerek 2023 yılına kıyasla %1,3 büyüme sağladı.Grup, Avrupa'da satışlarını %3,5 artırarak pazarın iki katı gelişme...

Dakar Rallisi’nin Şampiyonu Red Bull Sporcusu Daniel Sanders

Dünyanın en zorlu motor sporları mücadelesi Dakar Rallisi sona erdi. 12 etaptan oluşan maceranın galibi motosiklet kategorisinde Red Bull sporcusu Daniel Sanders Oldu. 14 gün...

Country News Categories - UK

Powering into space: Škoda confirms UK specification and price for all-new Kodiaq vRS seven-seater

Škoda is set to open order books for the latest member of the all-new Kodiaq family – the vRS. The sporting flagship of the...

All-new Mazda6e unveiled at Brussels Motor Show

Mazda has revealed its new BEV for the European market today at the Brussels Motor Show. A stylish electric hatchback with a fastback saloon...

USA

Wards names the Kia EV9 one of the most impactful models of 2024

The 2024 EV9 has been recognized as one of the most impactful models of 2024 by WardsAuto, earning its place on WardsAuto’s top 10...

Automobili Lamborghini celebrates a record year with 10,687 cars delivered

 With a total of 10,687 cars delivered during 2024, equivalent to an increase of 6% compared to 2023, Automobili Lamborghini scores the best annual...

DE

Alfa Romeo stellt neue INTENSA-Sondermodelle vor

Alfa Romeo erweitert sein Angebot um die neuen Sondermodelle INTENSA, die für die Modellreihen Junior, Tonale, Giulia und Stelvio zur Verfügung stehen. Zu den...

Raphaële Carreau leitet den Bereich Versicherungen bei Stellantis Financial Services

Stellantis Financial Services Europe SA hat heute bekannt gegeben, dass Raphaële Carreau mit Wirkung zum 19. August 2024 zum Head of Insurance ernannt wurde....

IT

PEUGEOT ITALIA ANNUNCIA LA NOMINA DI VALENTINO MUNNO A NUOVO MANAGING DIRECTOR

Torino. Novità al vertice di PEUGEOT in Italia, con la nomina di un nuovo Managing Director per il Brand francese a partire dal 1°...

Elettrico alla portata di tutti: Leapmotor T03 in promozione a 15.500€ e C10 a 33.900€

Leapmotor, brand presente in Italia da ottobre 2024 grazie alla partnership con Stellantis, annuncia il lancio di una nuova iniziativa pensata per rendere l’auto...

FR

Lancia et Miki Biasion à l’honneur au Salon de l’Automobile de Bruxelles 2025

Ces derniers jours, Lancia s'est fait remarquer au Salon de l'Automobile de Bruxelles.  Avec plus de 100 000 visiteurs, l'événement confirme l'énorme intérêt suscité par...

Opel Movano HYDROGEN : “Pour une offre encore plus forte”

Au niveau mondial, nous avons vendu plus de 125 000 véhicules utilitaires légers l'année dernière et nous avons réussi à augmenter considérablement nos ventes...