Toyota, Yeni Nesil Dijital Pazarlama Konusunda İşbirliğine Gitti

®
Çok Okunanlar

Pazarın 400 binin üzerine çıkacağı beklentisi….

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası'nın (TCMB) temmuz, eylül ve ekim aylarındaki Para Politikası Kurulu (PPK) toplantısında sırasıyla 425, 325 ve 250...

Zorlu Enerji Depolamalı RES için ön lisanslarını tamamladı

Türkiye’deki elektrik üretiminin %100’ünü yenilenebilir enerji kaynaklarından gerçekleştiren Zorlu Enerji, Tekirdağ’da kuracağı Yeniçiftlik RES ve Kırklareli’nde kuracağı Hamitabat RES...

Nissan, Renault’ya Fiat Chrysler birleşme planına ‘karşı çıkmadığını’ söyledi

Nissan, Renault'ya, ortağının Fiat Chrysler ile 35 milyar dolarlık birleşme potansiyeline karşı olmadığını söyledi. Renault ve ortağı Mitsubishi Motors...

Groupe Renault Yönetim Kurulu Kararları Basın Açıklaması…

Boulogne-Billancourt, 21 Kasım 2018 – Renault Yönetim Kurulu, bugün itibarıyla Grubun menfaatlerinin korunması ve faaliyetlerine devam etmesi amacıyla geçici...

Toyota Motor Europe ve Dassault Systèmes, Yeni Nesil Dijital Pazarlama Konusunda İşbirliğine Gitti 

Varlık üretimini son teknoloji ürünü görselleştirme uygulamaları ile otomatik hale getirmek ve entegre etmek için üç yıllık sözleşme imzalandı. Araç lansmanları için yerelleştirilmiş içerik, araba satın alma deneyimlerini kişiselleştiriyor. 

Dassault Systèmes (Euronext Paris: #13065, DSY.PA) ve Toyota Motor Europe, Avrupa’daki tüm yeni otomobil lansmanları için yeni nesil dijital pazarlama çözümleri üretmek üzere optimize edilmiş bir dijital üretim süreci üzerinde işbirliği yapmak amacıyla üç yıllık bir sözleşme imzaladı. Bu çözümler, otomobil satın alma yolculuğunda yeni, özelleştirilmiş deneyimler isteyen tüketicileri hedefleyen yerelleştirilmiş ve kişiselleştirilmiş içerikler barındırıyor. 

Dassault Systèmes’in “Virtual Garage” sektör çözüm deneyimi ile Toyota Motor Europe, otomatik ve entegre dijital pazarlama varlık üretim süreçlerinde 3DEXCITE’in son teknoloji ürünü görselleştirme uygulamalarından yararlanabilecek. Toyota Motor Europe, duygusal marka ve ürün temalarını hedef kitlesine ileten araçların sanal temsillerini içeren yüksek etkili varlıklar oluşturmak amacıyla mühendislik verilerini kullanabilecek.

 

Otomatize edilmiş uçtan uca varlık üretim süreçleri sayesinde kullanıcılar, broşürleri, çevrimiçi video içeriğini, web yapılandırıcılarını ve belirli pazarların tercihlerine göre yerelleştirilmiş veya bireysel müşteri zevklerine göre kişiselleştirilmiş yeni araç modellerini veya renkleri içeren diğer varlıkları deneyimleyebiliyor. Böylece neredeyse tüm ürün gereksinimlerini yüksek kalite, tutarlılık ve doğrulukla karşılayabiliyorlar.

 

Dijital teknoloji, tüketicilerin alışveriş şeklini giderek daha fazla oranda etkiliyor ve otomotiv endüstrisi de bu eğilimi tüketiciyle daha yakından bağlantı kurmak ve tüketicilerin ilgisini çekmek amacıyla kullanmayı amaçlıyor. Tüketiciler otomobilleri ilk kez keşfettiklerinde ya da satın alma kararına yaklaştıklarında, doğru bilgilere kolaylıkla erişmelerini sağlayarak onlara ilham vermek istiyorlar.

 

Toyota Motor Europe, Pazarlama İletişimi Web İçeriği ve Broşürleri Bölümü Yöneticisi Alex Carnazza şunları söylüyor: “TME olarak, tüketici merkezli yaklaşımımızı sürekli olarak geliştiriyoruz ve yalın ve esnek bir dijital varlık üretim sürecinin kitle özelleştirmesini desteklemede anahtar olduğunun farkındayız. Dassault Systèmes’in vizyonu, dijital pazarlama varlıkları üretiminde maliyet, zaman, kalite, ölçeklenebilirlik, entegrasyon ve çeviklik açısından rekabet avantajı elde etmeyi amaçlayan sağlam bir dijital stratejiye hazırlanmamızı sağlıyor.”

 

Dassault Systèmes Taşımacılık ve Mobilite Sektörü Başkan Yardımcısı Olivier Sappin ise, “Dassault Systèmes, Toyota Motor Europe’un tüketicilerin satın alma deneyimlerinin en başından itibaren heyecanlanmasını ve coşku duymasını sağlamak üzere verileri, kişileri ve fikirleri bir araya getirmelerine yardımcı oluyor. İleride, Toyota Motor Europe ile 3DEXPERIENCE platformunun nasıl ek bir değer getireceğini keşfedeceğiz ve bu benzersiz deneyimleri yerinde servisler ve çözümler yoluyla daha da zenginleştireceğiz” diyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...