Renault, Kasım ayında Büyük Haber başlıklı ÖTV Kampanyasıyla sosyal medyada dikkat çekmişti. Yılın son ayında da tüketicilerin satın alma sürecindeki kararsızlığından ilham alarak ses getirecek büyük bir sosyal medya kampanyası daha hazırladı. Kampanyanın ismi #Kararsızlık.
“Ali İhsan Varol’la #Kararsızlık” adı verilen Facebook canlı yayınında Renault, Türkiye’de ilk defa canlı yayında crowdsourcing ile ilanını oluşturan marka oldu. Renault, 1 Aralık’ta sosyal medya kapak fotoğraflarını “#Kararsızlık” yazılı görsellerle değiştirerek başlattığı kampanyasında, devam eden günlerde her otomobili birbirinden farklı renkler ve kampanya sloganlarıyla duyurdu. Bu sıra dışı uygulamaların haricinde, kararsız geçen 4 günün ardından Renault, Türkiye’de sosyal medyada bir ilke imza attı. “Ali İhsan Varol’la #Kararsızlık” ismini verdiği bir Facebook canlı yayınında bütün bu kararsızlığı sona erdirdi.