Porsche’den 2018 ilk çeyrekte tarihi başarı

®
Çok Okunanlar

Yeni Ford Focus, Ford Co-Pilot360…

Türk kullanıcısının ihtiyaçları dikkate alınarak geliştirilen sedan versiyonuyla birlikte Kasım ayında satışa sunulacak olan Yeni Ford Focus’un, otomotiv sektörünü...

Corolla Hatchback, 157 bin 900 TL…

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, sektörde ÖTV indirimi beklentisine ilişkin "Kişisel fikrimi...

Yorgun gözlerle uzun yola çıkmayın

Bayram tatili ile birlikte, kimi aileler tatil beldelerine akın ederken, kimi aileler ise memleketlerine gitmeyi tercih ediyor. Özellikle uzun...

Petroleum Istanbul, 16 Mart’ta Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde

Enerji sektörünü 26 yıldır İstanbul’da buluşturan Petroleum Istanbul ve Gas&Power Network fuarları, 16-18 Mart tarihleri arasında Tüyap Fuar ve...

Porsche ‘nin global satışları 2018 yılının ilk çeyreğinde bir önceki yıla göre yüzde 6 arttı. Bu dönemde 63 bin 500 adet otomobil satışı gerçekleştiren Porsche tarihindeki en başarılı ilk çeyreğini geçirdi. Porsche’nin bu başarısında 2017 yılında piyasaya sürülen Panamera’nın yüzde 200 oranında artan satışı etkili oldu.

 

Porsche yıla başarılı bir başlangıç yaptı. 2018 yılının ilk çeyreğinde Porsche AG dünya çapında yaklaşık 63 bin 500 adet otomobil satışı gerçekleştirdi ve satışlarını bir önceki yıla göre yüzde 6 oranında artırdı. Bu, satış rakamı spor otomobil üreticisinin tarihindeki en başarılı ilk çeyreği temsil ediyor. ABD, Avrupa ve şirketin ana pazarı olan Almanya’da Panamera ve 911 model serileri büyümedeki ana etkenler oldu. Toplam büyümenin en yüksek olduğu yer satışların yüzde 10 artarak yaklaşık 14 bin araca ulaştığı ABD pazarı oldu. Model özelinde 2017’de piyasaya sürülen Panamera yaklaşık yüzde 200 oranında bir artışla yüzde bazında en yüksek büyümeyi gösterdi. Özellikle hibrit segment son derece olumlu bir gelişme kaydetti: Avrupa’da ilk çeyrek boyunca satılan Panamera modellerinin yüzde 60’ından fazlasını hibrit versiyonlar oluşturdu.

 

Ayrıcalıklı olmak salt büyümeden daha önemli

Porsche AG Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Detlev von

Platen, sonuçları şöyle değerlendirdi: “Bu güçlü başlangıçtan son derece memnunuz. 2018 boyunca geçen yıl ulaştığımız yüksek seviyeyi istikrarlı hale getireceğimizi ümit ediyoruz. Porsche markası için ayrıcalıklı olmak salt büyümeden daha önemli. Ayrıcalıklı spor otomobillerin geliştirilmesi, üretimi ve satışı haricinde Porsche elektrifikasyon, dijitalleşme ve bağlanabilirlik konularının da üzerine gitgide daha çok eğiliyor. Bu yıl da yine dünyanın dört bir yanındaki müşterilerimiz ve hayranlarımızı heyecanlandırmak için tasarlanmış yeni ürünler ve hizmetler sunuyor olacağız. Hibrit modellerimizin başarısı, bize Porsche markasına özgü değerleri bu yeni motor teknolojisine başarıyla uygulayabildiğimizi gösterdi.”

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...