NISSAN, Fransa ve İngiltere’de gençlerin istihdam sorunlarını çözmek için UEFA Çocuk Vakfı ile iş birliği yapıyor.
NISSAN, Fransa’nın lider kar amacı gütmeyen derneği Sport dans la Ville ve İngiltere’deki Street League organizasyonlarını desteklemek için UEFA Çocuk Vakfı ile iş birliği yapıyor.
“Daha temiz, daha güvenli ve daha adil” bir dünya yaratma misyonunun bir parçası olarak NISSAN, Avrupa’da çalışmayan, eğitim ve öğrenim görmeyen 7 milyon genci (15-24) hedefliyor.
Fransa ve İngiltere arasında iki yıldır devam eden ortaklık, İngiltere’de bulunan ve tasarım, mühendislik ve imalat alanındaki genç yetenekleri teşvik etmeyi amaçlayan NISSAN Skills Foundation ile bir araya geldi.
NISSAN Avrupa Marka ve İletişim’den Sorumlu Başkan Yardımcısı Stuart JACKSON yapmış olduğu değerlendirmede, “NISSAN olarak çalışanlarımızın ve ürünlerimizin gücü sayesinde daha temiz, daha güvenli ve daha adil bir toplum yaratabileceğimize inanıyoruz. Resmi UEFA Şampiyonlar Ligi ortağı olarak şimdi de adil bir toplumun gelişmesine katkı sağlamak ve Avrupalı gençlerin geleceklerini aydınlatmak için futbolun gücünü kullanıyoruz” dedi.
UEFA Çocuk Vakfı Başkanı ve UEFA Başkanı Aleksander ČEFERİN ise değerlendirmesinde, “Avrupa’daki yoksul gençlerin istihdam beklentilerini iyileştirmek toplumun en önemli sorunu. Resmi UEFA Şampiyonlar Ligi sponsoru olan NISSAN Avrupa ile hayata geçirilen yeni ortaklığı memnuniyetle karşılıyoruz” şeklinde konuştu.