Mercedes-Benz Türk, ilkini geçen sene gerçekleştirdiği “Pop-up” mağazacılık uygulamasına 2018 yılında da Ege’de devam ediyor. 2018’de ilk olarak Çeşme Marina’da daha sonra ise Port Alaçatı’da açılan Mercedes-Benz Türk “Pop-up” mağazası, 4 Temmuz – 18 Temmuz tarihleri arasında Marmaris Netsel Marina’da ve 01-31 Ağustos arasında da Yalıkavak Marina’da olacak.
Müşteri odaklı yaklaşımıyla sektörde lider olan Mercedes-Benz Türk, “Pop-up” mağaza konseptinde en yeni modellerini deneyimletmesinin yanı sıra, DJ’lik workshopları, sağlıklı yaşam sohbet ve etkinlikleri, smoothie ve kokteyl ikramları eşliğinde müşterilerine farklı konseptler sunuyor. Bu sene hayata geçireceği “She’s Mercedes” konsepti ile Mercedes-Benz Türk, kadın müşterilerini odak noktasına alan projede yapılacak aktiviteler ile yepyeni bir konsepte imza atmaya hazırlanıyor. Pop-Up Store konseptlerinin arasında performans araçları ile ilgili de bilgi verileceği projede sadece Yalıkavak’ta Mercedes-AMG C 63 ve Mercedes-Benz S-Serisi Coupé sergilenecek. Bunun yanı sıra Mercedes-Benz’in en yeni modellerini test etmek isteyen katılımcılar için de CLS, A-Serisi, GLA, E-Serisi ve C-Serisi araçlar test parkında hazır olacak. Yaz sonuna kadar açık kalacak mağazalarda etkinlikler kapsamında test sürüşleri düzenlenirken ayrıca Mercedes-Benz Collection ürünleri de satışa sunulacak.