Türkiye’de kuruluşunun 50. yıl dönümü olan 2017 yılını küresel başarılara imza atarak tamamlayan Mercedes-Benz Türk, mükemmel müşteri deneyimini gerçekleştirmek hedefiyle yıl boyunca çeşitli etkinlikler düzenledi. Otomobil, hafif ticari araç, kamyon ve otobüs ürün gamı olmak üzere dört ana grubun eğitim faaliyetlerini Mercedes-Benz Akademi çatısı altında birleştiren Mercedes-Benz Türk, 2017 yılında bayilerin, pazarlama, satış ve satış sonrası birimlerine toplam 12.912 saat eğitim vererek üstün bir performansa imza attı.
Mercedes-Benz Türk yetkili bayileri ile müşterilerinin eğitim ihtiyaçlarını deneyimli satış ve satış sonrası eğitmen kadrosu ile en ideal şekilde planlayan ve uygulayan Mercedes-Benz Akademi, katılımcılarına internet üzerinden sunduğu e-Eğitim programları ile hızlı ve çağı yakalayan çözümler de getiriyor. Eğitim kurumlarıyla işbirliği yaparak bayilerine ve yetkili servislerine kalifiye teknik personel yetiştiren Mercedes-Benz Akademi, pratik uygulamalı teknik eğitimleri eğitim merkezlerinde yürütüyor.
Mercedes-Benz Akademi, 2017 yılındaki eğitim programını Ocak ayında Mercedes-Benz Türk otomobil ürün grubu, bayi satış ve satış sonrası hizmetler personelinin katılımıyla “Best Customer Experience” (En İyi Müşteri Deneyimi) etkinliği ile başlattı. Etkinlikte en iyi müşteri deneyimi premium hizmet kalitesi çerçevesinde ele alındı. Mayıs ayında ise yetkili bayi çalışanları ve Mercedes-Benz Türk çalışanlarına verilen “Yeni Kamyon Ürün Yelpazesi” eğitiminde katılımcılar aldıkları teknik eğitimlerin yanı sıra yeni Arocs, Actros ve Atego ürünlerini deneyimleyerek teknik bilgilerini pratikle birleştirme imkânına sahip oldular.