I-AM, Çelik Motor’un araç kiralama operasyonunu Garenta ile baştan yarattı

®
Çok Okunanlar

Renault Taliant Satışa Sunuldu Motor ve Fiyatları…

RENAULT TALIANT İLK KEZ TÜRKİYE’DE SAHNE ALIYOR   Renault’nun B-Sedan segmentindeki yeni oyuncusu Taliant, modern tasarım çizgileri, teknolojik donanımları, artırılmış kalite...

GEFCO Grubu, İspanyol GLT şirketini satın aldı…

Endüstriyel ve otomotiv lojistiğinde Avrupa’nın önde gelen şirketlerinden biri olan GEFCO Grubu, Avrupa-Fas taşımacılığında öncü role sahip İspanyol GLT...

BMW Golf Cup Türkiye Elemeleri Heyecanı 16 Eylül’de Başlıyor

Dünyanın en büyük amatör golf turnuvası BMW Golf Cup’ın 2021 Türkiye Elemeleri, Borusan Otomotiv'in ev sahipliğinde, 16-19 Eylül tarihlerinde...

Aygaz Bu Kez 100+ Oktan Otogaz ile Yollarda

Kurulduğu ilk günden bu yana pek çok ilke imza atarak otogaz sektöründe de birçok yeniliği gerçekleştiren Aygaz, Türkiye’deki 5...

I-AM, Çelik Motor’un araç kiralama operasyonunu Garenta ile baştan yarattı

Tasarım ve marka deneyimi ajansı I-AM, Çelik Motor bünyesindeki
tüm kiralama operasyonlarını tek marka altında birleştiren Garenta’nın marka tasarımı sürecini üstlendi.

garenta-celikmotor-filo

I-AM tarafından yoğun bir araştırma süreci sonunda daha önce kısa dönemli araç kiralama markası olarak tasarlanan Garenta, artık Çelik Motor Filo’nun çatı markası haline dönüştü.

Mimarlar, iç mimarlar, endüstriyel tasarımcılar, marka stratejistleri, iletişimciler ve grafik tasarımcılardan oluşan marka deneyimi ve tasarım ajansı I-AM; 2005’ten bu yana Türkiye’de operasyonel kiralama pazarına yön veren Çelik Motor Filo markasının ve kısa dönem araç kiralama operasyonununun yenilenme sürecini Garenta markasıyla üstlendi.

I-AM tarafından gerçekleştirilen yoğun bir araştırma süreci sonunda, müşteri istek ve beklentileri analiz edilerek tasarlanan Garenta, artık Çelik Motor’un hem filo hem de kısa dönem araç kiralama alanında hizmet veren markası oldu. Çelik Motor, yıllara dayanan rakipsiz deneyimini, yepyeni marka yaklaşımıyla günlük kiralamada “GarentaDAY”, uzun dönem kiralamada ise “GarentaPRO” markalarıyla hizmet vererek sürdürecek.

Filo müşterileri kurumsallık, kısa dönem müşteriler butik hizmet istiyor

I-AM’in Kurucu Ortaklarından Emre Kuzlu, Garenta’nın marka tasarımı süreciyle ilgili şunları söyledi: Garenta markasını, Çelik Motor’un araç kiralama konusundaki uzun yıllara dayanan mirasını da devralarak kurguladık. Bu, deneyim sahibi olmak açısından kolay gibi gözükse de yeniliğe uyarlamak özelinde derinlemesine bir araştırma gerekiyor. Garenta markasının temelinde de iyi analiz edilen yoğun bir araştırma süreci bulunuyor. Hedef kitleyi ayrıştırmak, kiralama motivasyonundaki gerekçeleri doğru analiz etmek önemli. Örneğin filo kiralama şirketi seçimlerinde fiyat, servis, iletişim kolaylığı, esneklik, uzmanlık, bilinirlik, müşterinin yanında olmak, problemsiz hizmet ve dürüstlük öne çıkıyor. Kısa dönem araç kiralamada ise karar aşamasında rol oynayan faktörler fiyat, kaza-hasar destek, güvenilirlik ve dürüstlük, aranılan araba özellikleri, kolay-hızlı satın alma, marka bilinirliği, esneklik ve çalışan yaklaşımı çevresinde şekilleniyor. Büyük müşteriler, büyük filolarının sorumluluğunu taşıyabilecek ve kendilerine sorunsuz hizmet sağlayabilecek bir marka; küçük müşteriler ise butik, dinamik ve esnek, farklılaşabilecek ihtiyaçlarına yanıt verebilecek ve her an ulaşılabilecek bir marka istiyor. Yani bu demek oluyor ki müşterilerinize profesyonel ve kurumsal duruşunuz ve anlayışınızdan ödün vermeden bir butik şirket sıcaklığında yaklaşmalısınız. I-AM olarak Garenta markasını tasarlarken bize yardımcı olan bu veriler sayesinde çatı marka ve alt markaların konumlandırması ve marka kimliğini tasarladık. Günlük kiralamada “GarentaDAY”, uzun dönem kiralamada ise “GarentaPRO” da müşterilerin beklenti ve isteklerini karşılayabilen böyle bir süreci takiben ortaya çıktı.”

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...