Hidrojen yakıt sistemi Nasıl mı?

®
Çok Okunanlar

Telegripper desenli Lassa lastikler

Brisa ile Türkiye’nin önde gelen iş makinası üreticilerinden MST yeni bir iş birliğine imza attı. İki şirket arasında yapılan...

Renault Group, 2023 yıl sonu finansal sonuçlarını açıkladı

Renault Group, başarıyla yenilenen ürün yelpazesi sayesinde müşterilerinin ilgi odağı olmaya devam etti. 2023 yılında Avrupa'da en çok satan...

Škoda’nın Enyaq ailesi 200.000 üretim kilometre taşını aştı

Škoda Auto, 200.000 adet Enyaq ve Enyaq Coupé modelinin üretimine işaret ederek e-mobilite stratejisini geliştirmede önemli bir kilometre taşına...

Citroën Türkiye, 2024 yılı için hedef büyüttü…

2024’TE SATILAN 4 BİNEK CITROËN’DEN BİRİ ELEKTRİKLİ OLACAK! Türkiye pazarının hızlı büyüyen markalarından Citroën, 2024 yılı için hedef büyüttü. Geçtiğimiz...

UCR Otomotiv Hidrojen Yakıt Sistemleri Müdürü Sn. Mustafa Uçar konu hakkında teknik bilgi verdi…

Hidrojen yakıt sistemiyle tasarruftan fazlasını kazanın. Nasıl mı?

Araçlarda kullandığımız fosil yakıtları motor tam olarak yakamaz. Motorinde % 35-40, benzinde % 20-25, lpg de % 15-20 aralığında yakıt egzoza dönüşür. Karbon ( kurum ) denilen bu atıkların büyük bir kısmı araç motor ve aksamı içinde birikir.

Problem; EGR dolmak üzere veya tıkalı.

Sonuç; Araç düzensiz çalışır, yakıt sarfiyatı artar, motor ısısı yükselir. Düzenli olarak egr temizliği gerekir.

Çözüm; Hidrojenle yakıt tam yanar ve egzoz salınımı olmadığından EGR sistemi, EGR valfi temiz kalır.

Kazancınız; Aracın yakıt tüketimi azalır, Çekiş artar, motor ısısı aşırı yükselmez, motor ömrü uzar.

( EGR iptali motor ömrü için zararlıdır, iptal ettirmeyin.)

Problem; Supaplarda, supap yataklarında, silindir kapak içi ve pistonlar da kurum birikimi.

Sonuç; Araç düzensiz çalışır, yakıt sarfiyatı artar, motor performansı düşer, bakım maliyetleri artar.

Çözüm; Hidrojen destek sistemi montajından sonra motor içi ve aksamı tamamen temizlenir ve öyle kalır.

Kazancınız; Motor performansı belirgin oranda artar, yakıt sarfiyatı düşer, bakım maliyetleri azalır, piston, gömlek, sekman, supaplar korunur, arıza ihtimali ortadan kalkar.

Problem; Partikül filtresi dolmak üzere veya tıkalı.

Sonuç; Çekiş düşer, performans azalır, yakıt artar, sürüş konforu bozulur.

Çözüm; Hidrojenle egzoz salınımı olmadığından hiçbir zaman problem yaşanmaz.

Kazancınız; Yüksek maliyetli bir parça olan partikül filtresi, kirlenmeyecek, dolmayacak, değişmek zorunda olmayacak.

Problem; lpg li araçlarda, yüksek ısı sorunu yüzünden buji değişimi, supap uzama veya aşınma sorunu.

Sonuç; Aracın durumuna göre periyodik olarak buji değişimi, supap kaçırmaları, arıza veya değişim mecburiyeti.

Çözüm; Saf hidrojen ile motorda lpg nin yarattığı yüksek ısı kaybolur ve motor benzinli derecesinde ısıyla çalışır, bujiler bozulmaz, supaplarda uzama, bozulma olmaz.

Kazancınız; Supap, buji vb. değişi gerekmez, paranız cebinizde kalır.

Problem; Turbo iç kanatları kurum biriktirdi ve bozuldu.

Sonuç; Yolda kaldınız, ciddi masraf çıktı.

Çözüm; Hidrojenle egzoz salınımı yok, kanatlarda birilim yok.

Kazancınız; Ağır masraftan kurtuldunuz.

Hidrojen yakıt sistemlerimiz, motorda ciddi bir sessizleşme ve sarsıntı azalımı sağlar, ehzoz atıklarının yaratacağı tüm sıkıntılar ortadan kalkar, ısıtma bujilerinin, sensörlerin, enjektörlerin ucları temizlenir, YAKIT TASARRUFUNUN yanı sıra, MOTORU ve DOĞAYI KORUR, paranız cebinizde kalır, sürüş keyfiniz artar.

Tüm bu masraflardan kurtulur ve yakıttan da ciddi tasarruf yaparsınız. Kazasız, masrafsız, keyifli sürüşler.

 

 

 

 

 

 

Son Haberler

MG, IM 2024 Cenevre fuarı’nda ilk kez…

IM L6 küresel bir çıkış yapacak... Tüm yeni MG3 Hibridinin dünya prömiyerinin yanı sıra, ım'den 2024 Cenevre şovunda başka bir...
- Advertisement -

Diğer Haberler