Goodyear Club, “En İyi Sadakat Programı Uygulaması” Olarak Seçildi!

®
Çok Okunanlar

KIAFAN sadakat programı artık cepte

Anadolu Grubu’nun otomotiv şirketlerinden Çelik Motor’un markası KIA, geçtiğimiz yıl hayata geçirdiği KIAFAN Premium Sadakat Programına ek olarak mobil...

Chery’nin Yeni Markası JAECOO Dünyaya Tanıtıldı

Çinli otomotiv devi Chery’nin yeni küresel markası JAECOO, Nisan ayında Şangay Otomobil Fuarı’nda resmi olarak lanse edilmesiyle eşzamanlı olarak...

Volkswagen’in Türkiye’ye gelmesi otomotiv sektöründe hareketlilik yaşatacak

Gazlı amortisör sektöründe Türkiye’de lider, dünyada da global oyunculardan biri haline gelen İnsu Teknik üst yönetimi, Alman otomotiv devi...

Test Sürüşü: 2020 FORD RANGER…!

Test Sürüşü ve Yazı: Özgür Sunay | Fotoğraf: Michael Mckibben 2020 Ford Ranger, kompakt kamyonet sıralamalarımızda güçlü motoru ve yük...

Goodyear, müşteri sadakat ve ödül puan uygulamalarının lider firması Sanal Mağaza, geleneksel olarak düzenlediği Sadakat ve Ödül Puan Uygulamaları Konferansı’na katıldı. Levent Wyndham Grand Otel’de gerçekleşen konferansa, Goodyear’ın yanı sıra Türkiye’nin saygın firmanlarından yaklaşık 250 davetli katıldı.

1466409451_Goodyear_Club_eniyisadakatprogramiuygulamasi

Türkiye ve dünyadaki en güncel sadakat trendlerinin, mobil ve web alanlarındaki teknolojik gelişmelerin sunulduğu toplantıda, Goodyear Tüketici Lastikleri Ticari Pazarlama Müdürü Ufuk Turhan konuk konuşmacı olarak katıldı.

Goodyear, çalışanlarına, bayilerine ve bayi çalışanlarına yönelik olarak Mart ayında tanıttığı Goodyear Club Sadakat Programı, Goodyear Tüketici Lastikleri Ticari Pazarlama Müdürü Ufuk Turhan tarafından katılımcılara “Ticari Pazarlama Bayi ve Çalışan Sadakat Programı En İyi Uygulaması” olarak aktarıldı. Turhan, “Goodyear Club; lastik sektöründe perakende ve toptan bayilere, bayi çalışanlarına, tali bayilere kısacası kanaldaki tüm paydaşlara hitap eden ve tek platformdan yönetilen ilk sadakat portalı olma özelliğini taşıyor. Ayrıca, dönemsel kampanyalar ve yıllık kampanyaların tamamının yönetilebildiği ilk portal” dedi.

 

Sunum çerçevesinde Goodyear’ın global ve yerel değerleri, Goodyear Club programı katılımcılara sunuldu. Goodyear’ın yapmış olduğu bu uygulamalar katılımcılar tarafından büyük ilgi ile karşılandı.

 

Kokteyl prolonje ve Hannah White konseriyle tamamlanan konferans davetlilerden tam not aldı.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...