En Sevilen Otomobil Markası Yine Volkswagen…

®
Çok Okunanlar

AB “Elektrikli araç güvenlik testinden” de tek seferde geçti

Togg yollara çıkmadan önce, elektrikli araçların batarya ve araç güvenlik testleri, elektromanyetik uyumluluk testleri, araç menzil, fren, önden ve...

Prometeon’dan minibüs ve midibüslere yönelik özel seri…

Dünyanın endüstriyel lastik odaklı tek şirketi, Pirelli marka premium endüstriyel ve ticari lastiklerin lisanslı üreticisi Prometeon’un midibüs ve minibüslere...

90 milyon avroluk yatırım hedefliyor…

Otomotiv Yan Sanayi İhtisas Organize Sanayi Bölgesi (TOSB) Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Burhanoğlu, tedarik sanayisinde hedefin yükseldiğini belirterek, TOSB içerisinde...

Schaeffler’den elektrikli araçların menzilini uzatan teknoloji

Küresel otomotiv ve endüstri tedarikçisi Schaeffler'in yenilikçi sistemleri, elektrikli araçların menzilini artırırken menzilden fedakârlık etmeksizin aracın konfor özelliklerinin kullanılabilmesini...

Volkswagen, bu yıl 11’incisi gerçekleştirilen “Türkiye’nin Lovemark’ları 2018 Araştırması”nda, geride bıraktığımız 5 yılda olduğu gibi bu yıl da Türkiye’nin en sevilen otomobil markası seçildi.

Mediacat dergisi ve Ipsos tarafından gerçekleştirilen ve toplam 22 kategoride Türkiye’nin en sevilen markalarının belirlendiği “Türkiye’nin Lovemark’ları 2018 Araştırması” sonuçları açıklandı. Bu yıl 11’inci kez gerçekleştirilen araştırmada, Volkswagen, otomotiv sektöründe yine en beğenilen marka oldu. Volkswagen, geride bıraktığımız 5 yılda da üst üste 5 kez bu ödüle layık görülmüştü.

Tüketicilerin aklına ilk gelen marka, markaya duyulan yakınlık, beklenti ve ihtiyaçları karşılama ve “Bu marka en sevdiğim, asla vazgeçmeyeceğim bir markadır.” ifadesine ne ölçüde katıldıkları üzerinden hesaplanan toplam skor ile Lovemark’lar belirleniyor.

Üst üste 6. kez Lovemark olan Volkswagen, son 10 yıldır müşteri odaklı yaptığı çalışmalar sayesinde Volkswagenseverler ile büyük bir aile olmayı başardı.

En yenilikçi otomobil markası olma vizyonu doğrultusunda tüm platformlarda müşterilerine yakın, duygusal ve özgün bir iletişim gerçekleştirirken, otomotiv sektöründeki dijitalleşme akımının öncülerinden biri olarak, her daim müşterilerinin ihtiyaçlarına yeni çözümler sunmayı hedefliyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...