Page 11 - MAYIS 2018
P. 11
Automobile Magazine | Mayıs 2018
Renault ve Dacia’dan Bahar Tazeliği Servis Kampanyası Renault ve Dacia araç sa-
hipleri, otomobillerini bahar
aylarına fırsatlarla hazırlıyor. 12
Porsche'den tarihi başarı Mayıs tarihine* kadar yetkili
servislerde geçerli olan Bahar
Tazeliği Servis Kampanyası
kapsamında, tüm Renault ve
Dacia modellerinde fren, kayış,
klima, park sensörü ve aydın-
latma fix paketleri yüzde 20
avantajlı fiyatlarla yer alıyor.
Ayrıca müşteriler, Motrio’nun
belirli lastiklerinde geçerli olan
‘’4 al 3 öde’’ kampanyasından
faydalanma hakkına sahip.
PIRELLI’DEN 2. NESİL BAYİLERİNE “YOUNG STARS” Premium ve prestij segment lastikler
orijinal ekipman dünya lideri olan
(GENÇ YILDIZLAR) PROJESİ Pirelli’nin Türkiye operasyonu Pirelli
Otomobil Lastikleri A.Ş. Türkiye’deki
ikinci nesil bayileri için “Young Stars”
(Genç Yıldızlar) Projesi’ni hayata geçir-
di. Geçtiğimiz aralık ayında Barkef
Kuruç bayisinin 50. yılını kutlayan
Pirelli, Türkiye pazarı için özel geliştir-
ilen Young Stars Projesi ile önde gelen
bayilerinin genç nesilleri ile prestij ve
premium stratejisini geleceğe taşımayı
orsche ‘nin global satışları 2018 yılının ilk 2018 boyunca geçen yıl ulaştığımız yüksek seviyeyi hedefliyor. Pirelli Türkiye’nin hayata
çeyreğinde bir önceki yıla göre yüzde 6 arttı. istikrarlı hale getireceğimizi ümit ediyoruz. Porsche mar- geçirdiği Young Stars Projesi’nde Tür-
Bu dönemde 63 bin 500 adet otomobil kası için ayrıcalıklı olmak salt büyümeden daha önemli. kiye’nin çeşitli yerlerinden yaşları 23 ile
satışı gerçekleştiren Porsche tarihindeki en Ayrıcalıklı spor otomobillerin geliştirilmesi, üretimi ve satışı 34 arası değişen 12 yeni jenerasyon
başarılı ilk çeyreğini geçirdi. Porsche’nin bu haricinde Porsche elektrifikasyon, dijitalleşme ve bağla- Pirelli bayisi yer alıyor. Proje kapsamın-
Pbaşarısında 2017 yılında piyasaya sürülen nabilirlik konularının da üzerine gitgide daha çok eğiliyor. daki bayiler Ankara, Antalya, Batman,
Panamera’nın yüzde 200 oranında artan satışı etkili oldu. Bu yıl da yine dünyanın dört bir yanındaki müşterilerimiz Bursa, İstanbul, İzmir, Kayseri, Mersin
ve hayranlarımızı heyecanlandırmak için tasarlanmış yeni şehirlerinde yer alıyor. Young Stars
Porsche yıla başarılı bir başlangıç yaptı. 2018 yılının ilk ürünler ve hizmetler sunuyor olacağız. Hibrit modeller- Projesi kapsamında, Pirelli birçok
çeyreğinde Porsche AG dünya çapında yaklaşık 63 bin imizin başarısı, bize Porsche markasına özgü değerleri etkinlik düzenlemeyi planlıyor. Bunlar-
500 adet otomobil satışı gerçekleştirdi ve satışlarını bir bu yeni motor teknolojisine başarıyla uygulayabildiğimizi dan ilkinde, 12 yeni jenerasyon Pirelli
önceki yıla göre yüzde 6 oranında artırdı. Bu, satış rakamı gösterdi.” Bayisi’nden oluşan ekip, Pirelli yöneti-
spor otomobil üreticisinin tarihindeki en başarılı ilk çeyreği cileri eşliğinde İtalya’ya gitti. 3 günden
temsil ediyor. ABD, Avrupa ve şirketin ana pazarı olan En büyük pazar Çin oluşan etkinliğin her ilk günü şirketin
Almanya’da Panamera ve 911 model serileri büyüme- 2018’in ilk çeyreğinde Çin yine Porsche için en büyük vizyonu, ikinci gün ise teknolojisine, 3
deki ana etkenler oldu. Toplam büyümenin en yüksek pazar oldu. 18 bin 600’den fazla otomobilin satıldığı Çin gün ise vizyon ve teknolojinin pazara
olduğu yer satışların yüzde 10 artarak yaklaşık 14 bin pazarı, bu sayede geçen yılın sonucunu yüzde 3 oranın- yansımasına yönelik bayileri bilgilendi-
araca ulaştığı ABD pazarı oldu. Model özelinde 2017’de da aştı. Avrupa’da 20 bin 600’den fazla otomobil satan recek şekilde kurgulandı.
piyasaya sürülen Panamera yaklaşık yüzde 200 oranında Porsche, bu pazarda yüzde 8 oranında bir artış kaydetti.
bir artışla yüzde bazında en yüksek büyümeyi gösterdi. Almanya’da satışlarda büyüme kaydedilen ülkeler arasın- RANGE ROVER VELAR
Özellikle hibrit segment son derece olumlu bir gelişme da yerini aldı: Porsche ana pazarında 7 bin 700’den fazla “2018 YILININ EN İYİ TASARIMINA
kaydetti: Avrupa’da ilk çeyrek boyunca satılan Panamera otomobil satarak, yüzde 8 oranında bir büyümeye imza SAHİP OTOMOBİLİ” SEÇİLDİ.
modellerinin yüzde 60’ından fazlasını hibrit versiyonlar attı.
oluşturdu. Porsche’nin en başarılı modeli, dünya çapında 23 binin
üzerinde satılan sportif SUV Macan oldu. 911 serisi de
Ayrıcalıklı olmak salt büyümeden daha önemli otomobil severleri kendine hayran bırakmayı sürdürdü. Dünyanın birçok ülkesindeki otomotiv gazetecilerinin
Porsche AG Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Yılın başında Porsche müşterilerine 9 bin 600’den fazla bağlı olduğu “World Car Award” tarafından “Yılın En
Kurulu Üyesi Detlev von Platen, sonuçları şöyle değer- 911 teslim ederek, bu model serisinde yüzde 35 oranında İyi Tasarımına Sahip Otomobili” ödülü bu yıl Range
lendirdi: “Bu güçlü başlangıçtan son derece memnunuz. büyüme kaydetti. Rover Velar’a verildi.
10 Automobile Magazine | www.automobilemagazine.com.tr www.automobilemagazine.com.tr | MAYIS 2018 11