Page 41 - MART 2018
P. 41

Automobile Magazine | Mart 2018


















































 Yeni Polo Highline paketi göze hitap ediyor. Dijital ekran ve konfor
 bakımından istediğiniz herşeye sahip. Bu anlamda Yeni Polo’dan
 beklediğinizden çok daha fazlasını aldığınız kesin. Son derece bir
 premium modelden farkı olmadığı ortada. Yaşam konforu ve rahatlık
 ön planda özellikle DSG otomatik olması araca yakışmış. Teknololi
 ile birleşmesi sonuncunda ortaya yorgunluk algılayan, sağ ve sol kör
 nokta uyarı sistemi, şerit takip sistemi, çarpışma algılama sistemi gibi
 güvenlik donanımları sayesinde oldukça başarılı. Zaten dışarıdan da
 baktığınızda o eski ufak, mini görüntüsü artık kaybolmuş yerine daha
 büyük hacimli ve Golf’ün sadece bir tık altında bir görüntü sergiliyor.
 Tam anlamı ile 4 kapılı binek otomobillere müdahil olmuş diyebiliriz.
 Tabi yeni 1.0 litre benzinli motor, bu şasi yapısı ile gayet iyi bir netice
 sunmuş. Özellikle büyümüş jant ve lastikler aracı kaslı bir görünüme
 kavuşturmuş. Bu jant ve lastikler ile seri performanslı sürüş size su-
 narken aynı zamanda yakıt ekonomisi sarfiyatı düşünülmüş. Daha
 güvenli bir yol tutuş ve kısa mesafe fren sistemi bu anlamda gerçek-
 ten harika. Tam anlamı alınabilen bir otomobil havasına kavuşmuş.
 Yeni Polo’da sahip olduğu bu teknoloji ve yeni alt yapısı ile en az
 2-3 yıl bu şekilde gider gibi geliyor bana. Araca bu anlamda gereken
 herşeyi koyup, yüklemişler zaten. Bundan sonra yeni Polo’yu büyük   Yeni Polo ile yapmış olduğum test sürüşü iyiydi. Daha üst motor seçeneklerinin
 ihitmal ile makyajlı halleri ve geliştirilen güncellemeleri ile piyasada   ne ifade ettiği ve ne sunduğu ise şimdilik bana merak konusu. Fakat yakıt sarfi-
 göreceğiz sanırım. Üzerindeki gümüş-gri renk harika, bayıldım diye-  yatını daha minimuma nasıl indirebiliriz? Biraz kafama takılmıyor değil. Gerçi
 bilirim. Göze hitap ediyor, aracın hatlarını sanki daha iyi göstermiş.   şehir içinde bu anlamda çok fazla yaktığını söyleyemem. Makul hızlarda bunu
 Polo’nun başlangıç motoru olan 1.0 litre benzinli seçeneğini Polo   daha aza indirebilirsiniz. Şehir dışı ve daha yüksek hızlarda ise biraz fazla yaktığı
 almaya heves edenler en yüksek donanım highline paketi ile satın   doğru. Fakat yine de bu aracı almaya değer diye düşünüyorum. Bir Polo sahibi
 aldıklarında tadını çıkarabilirler diye düşünüyorum. Tabi DSG olmazsa   olmak hiç fena olmazdı. Özellikle park sorununu düşündüğümüzde avantajlıyız.
 olmaz, düz vites Polo’ya artık bence yakışmıyor, aracı basitleştiriyor   Yeni Polo hakkında söyleyeceklerim bunlardan ibaret. Çünkü henüz rakiplerini
 gibi geliyor. Polo’ya biniyorsanız DSG en iyisi yakışanı diyebilirim.  kullanmadım. Fakat rakiplerini satın alacağımı düşünmüyorum. Yeni Polo’da
                                                     herşey var ve bana yeter...

 40  Automobile Magazine | www.automobilemagazine.com.tr                 www.automobilemagazine.com.tr | MART 2018   41
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46