Page 26 - MART 2018
P. 26
Automobile Magazine | Mart 2018
KAPAK
Lansman renkleri Atacama turuncu ve bej, Yeni Duster’ın renk
skalasına ekleniyor. Dünyada lanse edildiği 2010 yılından bu
Yeni bir dış görünüme ve devrim niteliğinde bir değişimle Renault Mais Genel Müdürü yana Duster, dünyada 2 milyon 306 bin 272, Türkiye’de ise
yeniden tasarlanmış bir iç mekana sahip olan Yeni Dacia Dr. Berk Çağdaş 92 bin 637 adet satış gerçekleştirdi. 2017 yılında Türkiye’de
Duster, 1 Mart 2018 tarihinde Türkiye’de satışa sunuluyor. gerçekleştirdiği 16 bin 970 adet satış ile beşinci yılda da en çok
Yeni Duster ile bir ilk gerçekleştiriliyor: e-ticaret ile online satılan 4x4 modeli olurken Dacia’ya en çok satılan 4x4 markası
satış. Yüz müşteri, Yeni Duster’ı, pazara sunulmadan önce ünvanını kazandırdı. Çekici ve kaliteli otomobilleri en uygun fi-
satın alma ayrıcalığına sahip oluyor. yata sunan Dacia, Yeni Duster’ı 70.900 TL’den başlayan fiyat-
Güçlü karakterini vurgulayan daha belirgin hatlara sahip dış larla 1 Mart 2018 tarihinden itibaren Türkiye’de satışa sunuyor.
tasarımı ve müşterilerine kalite ile konforu bir arada sunan iç Yeni Duster ile bir ilk: e-ticaret ile online satış. Yüz müşteri, Yeni
tasarımı ile Yeni Duster’ın, gerçek bir SUV’un konforunu ve Duster’ı, pazara sunulmadan önce satın alma ayrıcalığına sahip
off-road becerisini bünyesinde barındıran 4x2 ve 4x4 versi- oluyor.
yonları bulunuyor. Yepyeni iç mekan tasarımı ve ergonomik Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş: “2017 yılı,
olarak geliştirilmiş sürüş konumu ile Yeni Duster’da yolculuk- Dacia için çok başarılı sonuçlar elde ettiğimiz bir yıl oldu. Duster
lar daha konforlu hale geliyor. Ayrıca geliştirilmiş ses yalıtımı EDC ile otomatik vites pazarına iddialı bir giriş yaptık ve diğer
da iç mekanda algılanan sesleri yarı yarıya azaltıyor. modellerin de olumlu katkısıyla yüzde 5,1 pazar payı elde et-
Motor seçenekleri arasına yeni 1.2 TCe 125 bg (4x2) benzinli tik ve marka sıralamasında iki sıra birden yükselerek 6. sırada
motoru da ekleyen Yeni Duster, Türkiye’de bütün müşteril- yer aldık. Bu performans, pazar payı ve marka sıralaması an-
erinin talebine cevap verebilecek iki benzinli, iki dizel olmak lamında iki rekoru ifade ediyor. Dacia’nın amiral gemisi Duster,
üzere dört motor seçeneği ile satışa sunuluyor. (Benzin- markaya Türkiye’de son beş yılın 4x4 otomobil lideri ünvanını
li&manuel: 1.6 SCe 115 bg-4x2 & 1.2 TCe 125 bg-4x2 / kazandırdı. Türkiye, elde ettiği satış performansı ile Romanya,
Dizel manuel&EDC: 1.5 dCi 90 bg- 4x2 ve 1.5 dCi 110 bg Fas ve Cezayir gibi yüksek pazar payına* sahip ülkeleri geride
EDC-4x2 ve 1.5dCi 110 bg manuel 4x4) Comfort ve Prestige bırakarak Dacia’nın en büyük 5. pazarı olarak konumlanıyor.
olmak üzere iki donanım seviyesi ile pazarda yerini alan Dust- Dacia markası olarak çekici ve kaliteli otomobilleri en uygun fi-
er, yepyeni konfor ve güvenlik ekipmanlarına sahip. Otomatik yat ile müşterilerimizle buluşturuyoruz. Tamamen yenilenen ve
klima, otomatik yanan farlar, 360° kamera, Eller Serbest Da- daha modern bir görünüme sahip olan Yeni Duster’ı, yine Tür-
cia Kart Sistemi, perde hava yastıkları, elektrik takviyeli di- kiye’nin en uygun fiyatlı SUV’u olarak pazara sunuyoruz. Yeni
reksiyon, Kör Nokta Uyarı Sistemi, 4x4 Bilgilendirme Ekranı, Duster ile 2018 yılında hedef kitlemizi genişletmeyi, pazardaki
bel destek ayarlı yeni koltuklar ve Yokuş İniş Destek Sistemi güçlü konumumuzu koruyarak pazar payımızı artırmayı ve seg-
Duster’da sunulan yenilikler arasında. ment liderliğini hedefliyoruz.“ dedi
26 Automobile Magazine | www.automobilemagazine.com.tr www.automobilemagazine.com.tr | MART 2018 27