Page 53 - KASIM-ARALIK2021
P. 53

53
          Spor modu için kullanılan özel CVT
          vites, yüksek tork hissi ve hızlanma tep-
          kisi sunuyor. Yakıt tüketimini düşürmek
          üzere  programlanan  Eco  modu,
          sürücü  agresif  bir  sürüş  tarzı  otaya                                                                   MAGAZINE.COM.TR
          koysa bile yakıt verimliliğini korumak
          için pedal tepkilerini ayarlıyor. Normal
          mod ise yakıt tasarrufu ve performans
          arasında bir denge sağlıyor. yeni Civ-
          ic, önceki nesil ile kıyaslandığında bu-
          rulma rijitliğinde yüzde 8 ve bükülme                                                                       AUTOMOBILE
          rijitliğinde ise  yüzde 13 daha sert
          yapısıyla dikkat çekiyor. Şasi, mevcut
          süspansiyon ve direksiyonda uygula-
          nan çok sayıda iyileştirme ile Civic’in
          sürüş performansı dikkat çekiyor.
          Ölüdeniz’in bol virajlı yokuşlarını daha
          önce hiç bu kadar agresif ve hızlı çık-
          mamıştım... Çok kollu arka süspansi-
          yon, hem normal sürüşte hem de ani
          sert manevralarında dengeli ancak
          kıvrak bir yol tutuşa katkı sağlarken;
          darbe sertliğini azaltmak ve sapma
          tepkisini optimize etmek için süspansi-  Honda SENSING özellikleri kapsamında; Honda’nın gelişmiş sürüş destek teknolojilerinden Çarpış-
          yon burçlarında değişiklikler yapılmış.   ma Hafifletici Fren Sistemi (CMBS), Şerit Takip Uyarı Sistemi (LDW), Şeritte Tutma Asistanı (RDM),
          VTEC Turbo ECO (LPG) Premium ECO   Şerit Koruma Destek Sistemi (LKAS), Otomatik Dur/Kalk özelliğine sahip Uyarlanabilir Hız Sabitleyi-
          374 bin TL.                     ci  (LSF), Hız Sabitleyici (ACC) ve Aktif Uzun Far Kontrol Sistemi yer alıyor.
                                                                                                               10.YIL
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58