Page 53 - KASIM-ARALIK2021
P. 53
53
Spor modu için kullanılan özel CVT
vites, yüksek tork hissi ve hızlanma tep-
kisi sunuyor. Yakıt tüketimini düşürmek
üzere programlanan Eco modu,
sürücü agresif bir sürüş tarzı otaya MAGAZINE.COM.TR
koysa bile yakıt verimliliğini korumak
için pedal tepkilerini ayarlıyor. Normal
mod ise yakıt tasarrufu ve performans
arasında bir denge sağlıyor. yeni Civ-
ic, önceki nesil ile kıyaslandığında bu-
rulma rijitliğinde yüzde 8 ve bükülme AUTOMOBILE
rijitliğinde ise yüzde 13 daha sert
yapısıyla dikkat çekiyor. Şasi, mevcut
süspansiyon ve direksiyonda uygula-
nan çok sayıda iyileştirme ile Civic’in
sürüş performansı dikkat çekiyor.
Ölüdeniz’in bol virajlı yokuşlarını daha
önce hiç bu kadar agresif ve hızlı çık-
mamıştım... Çok kollu arka süspansi-
yon, hem normal sürüşte hem de ani
sert manevralarında dengeli ancak
kıvrak bir yol tutuşa katkı sağlarken;
darbe sertliğini azaltmak ve sapma
tepkisini optimize etmek için süspansi- Honda SENSING özellikleri kapsamında; Honda’nın gelişmiş sürüş destek teknolojilerinden Çarpış-
yon burçlarında değişiklikler yapılmış. ma Hafifletici Fren Sistemi (CMBS), Şerit Takip Uyarı Sistemi (LDW), Şeritte Tutma Asistanı (RDM),
VTEC Turbo ECO (LPG) Premium ECO Şerit Koruma Destek Sistemi (LKAS), Otomatik Dur/Kalk özelliğine sahip Uyarlanabilir Hız Sabitleyi-
374 bin TL. ci (LSF), Hız Sabitleyici (ACC) ve Aktif Uzun Far Kontrol Sistemi yer alıyor.
10.YIL