Page 31 - KASIM-ARALIK2021
P. 31

Uzun dingil mesafesi, kısa ön ve arka çıkıntılar, uzun motor kaputu, eğimli   Yeni Mercedes-AMG SL’in iç tasarımı, ilk 300 SL Roadster
            ön  cam,  arkaya  yakın  konumlandırılan  kabin  ve  güçlü  arka  kısım,  gövde   geleneğini modern çağa uyarlıyor. Yeni nesil, sportifliği ve
            tasarımının karakteristik özellikleri olarak öne çıkıyor. Tüm bunlar karakter-  lüksü muhteşem bir şekilde birleştiriyor. Kaliteli malzem-
            istik SL gövde orantılarını oluşturuyor. Güçlü çamurluk kemerleri ve gövde   eler ve kusursuz işçilik yüksek konfor standardına vurgu
                                                                      yapıyor. Ayarlanabilir merkezi ekranıyla orta konsol sürücü
            hizasında büyük alaşım jantlarla roadster’a güçlü ve dinamik bir görünüm   odaklı bir tasarım ortaya koyuyor. 2+2 kişilik yeni iç me-
            kazandırıyor. Kapalıyken gövdeye kusursuz bir şekilde entegre olan tente   kan, eskisinden daha fazla alan ve işlevsellik sunuyor. Arka
            tavan, SL’in sportif yönünü güçlendiriyor.                koltuklar günlük kullanım pratikliğini artırıyor ve 1,50 metr-
                                                                      eye kadar yolculara rahat bir yaşama alanı sunuyor.







                                                                                                                    31

                                                                                                                      MAGAZINE.COM.TR











          300 SL Roadster’ın kaliteli malzemelerle bezenen mini-                                                      AUTOMOBILE
          malist iç mekanı, yeni modelin iç tasarımına ilham veriyor.
          Ortaya “Hiperanalog” olarak adlandırılan analog ve diji-
          tal dünyanın heyecan verici bir kombinasyonu çıkıyor. Üç    Yeni SL için özel olarak uyarlanan AMG  SPEEDSHIFT
          boyutlu bir vizöre entegre edilen tamamen dijital gösterge   MCT 9G şanzıman, heyecan uyandıran vites geçiş
          paneli buna bir örnek. Standart olarak sunulan MBUX         deneyimini son derece kısa vites değiştirme süreleri ile
          bilgi-eğlence sistemi, özel ekran temaları ve farklı mod    birleştiriyor. Tork konvertörünün yerini ıslak kalkış kavra-
          seçenekleri sunuyor. Standart olarak sunulan elektrikli     ması alıyor. Altı AMG DYNAMIC SELECT sürüş modu,
          ayarlanabilir AMG spor koltuklar, yeni SL’in iç mekanında   “Kaygan”, “Konfor”, “Spor”, “Spor+”, “Kişisel” ve “YARIŞ”
          öne çıkan birçok özellikten sadece biri. Sırtlığa entegre   (SL 63 4MATIC+ için standart, SL 55 4MATIC+ için isteğe
          koltuk başlıkları sportif karakteri  güçlendiriyor. Standart   bağlı AMG DYNAMIC PLUS paketine dahil), konfordan
          olarak sunulan AIRSCARF sayesinde sıcak hava, koltuk        dinamiğe kadar geniş bir ayar yelpazesi sunuyor. Yeni
          başlıklarındaki hava çıkışlarından yolcu bölmesine akıyor   SL satışa iki farklı güç seviyesine sahip AMG 4.0 litre V8
          ve sürücü ile ön yolcunun baş ve boyun bölgesini bir        biturbo motorla sunulacak. V8 motor, 476 HP (350 kW)
          eşarp gibi sarıyor. AMG Performance koltuklar isteğe        güç ve 700 Nm tork üretiyor. Bu versiyonun 0-100 km/s
          bağlı olarak sunuluyor. Yeni nesil MBUX sezgisel bir kul-   hızlanması ise sadece 3,9 saniyede tamamlanıyor ve 295
          lanım sunuyor ve öğrenme yeteneğine sahip.                  km/s maksimum hıza ulaşıyor.
                                                                                                               10.YIL
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36