Page 24 - KASIM 2017
P. 24

HYUNDAI PERFORMANCE N İÇİN GELİŞTİRİLEN

                ÖZEL P ZERO, `HN` İŞARETİ TAŞIYOR



             Premium lastik üreticisi Pirelli, yeni Hyundai
             i30 N için özel bir P Zero versiyonu geliştirdi.
             Yeni lastik, dinamik aracın spesifik özellikler-
             ine uymak üzere tasarlandı. Ultra Yüksek
             Performans yaz lastiğinin 235/35 R19
             ölçülerindeki bu yeni OE (orijinal ekipman)
             versiyonu, Pirelli’nin İtalya’da Settimo
             Torinese’deki yüksek teknoloji fabrikasında
             üretildi. Hyundai Performance N, i30 N için
             özel olarak geliştirilen P Zero’nun tanınması
             amacıyla lastik yanağına ‘HN’ işareti ekledi.
             Özel lastik, Pirelli’nin Mükemmel Uyum
             stratejisinin bir başka örneği olma niteliği-
             ni taşıyor. Bu yaklaşımı esas alan Pirelli
             mühendisleri, belirli bir otomobilin teknik ge-
             rekliliklerine ve özelliklerine göre en hassas
             şekilde ayarlanan lastikler geliştirebiliyor. Bu
             strateji, şirketin orijinal donanımda, özellikle
             premium ve prestij segmentlerinde dünyanın
             pazar lideri olmasını sağlamış bulunuy-
             or. Hyundai Performance N ile işbirliği ile
             Pirelli’nin etkileyici portföyüne tanınmış bir
             otomotiv üreticisi daha eklenmiş oluyor.
       LASTİK  PIRELLI MÜHENDİSLERİ YENİ HYUNDAI i30 N



           İÇİN ÖZEL BİR P ZERO GELİŞTİRDİ




             Hyundai Motor’un N serisindeki ilk yüksek performans otomobili olan   bili kullanırken sportif dinamikleri deneyimlemek isteyen kişilere hitap
             i30 N, yeni nesil i30 platformu üzerinde sıfırdan geliştirildi. i30 N, gerek   ediyor. Hyundai’nin ‘Keyfini Sürün’ temasının üç temel taşına dayanan
             günlük yaşamda yollarda, gerekse pistlerde maksimum sürüş keyfi   i30 N, virajlardaki ustalığını ve yarış pisti yeteneklerini kanıtlamış bir
             sunmak için tasarlandı. Hyundai Motor, inovasyondan ödün vermeyen   günlük spor otomobili olarak tanımlanıyor. i30 N, virajları çok seviyor.
             ve gücünü teknolojiden alan yüksek performanslı otomobillere yönelik   Otomobildeki ‘N’ logosu, bir şikanı simgeliyor. Yarış pistlerindeki bu özel
             artan müşteri taleplerine i30 N ile yanıt veriyor. Avrupa genelinde 2017   virajlarda i30 N maksimum yol tutuşu sergilerken mükemmel bir sürüş
             sonlarında lanse edilmesi planlanan yeni i30 N, bir performans otomo-  hissi yaratıyor.















        Güçlü 2.0-litre turbo şarjlı motor, maksimum
        275 PS ve 353 Nm tork (‘Overboost’ fonksi-
        yonuyla 378 Nm tork) değerlerine ulaşabiliy-
        or. Günlük kullanıma uygun bir spor otomobil
        olarak hafta içinde işe giderken konfor sunan
        i30 N, hafta sonu pistte performansını gös-
        terebiliyor. Aracın geliştirilmesinde dayanıklılık
        ve yarış  pisti performansı dikkate  alınan
        iki önemli unsur oldu. Dayanıklılık testleri
        kapsamında i30 N, Nürburgring’deki Nord-
        schleife parkurunda 10.000 km yol yaptı.

        Otomobilin çok yönlü olması, her türlü yol
        şartlarında güvenlik ve performans açısın-
        dan en yüksek standartları gerektiriyor. Pirelli
        mühendisleri de bu beklentilere yanıt ver-
        mek için P Zero’nun özel bir versiyonunu
        geliştirmiş bulunuyor.
     24       Automobile Magazine | www.automobilemagazine.com.tr
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29