Page 47 - ARALIK2024-OCAK2025
P. 47
Perfo Paket, Sabelt koltuklar ve
Alcantara döşemelerle Alfa Romeo
sportifliğini en üst seviyeye taşıyor.
Kabin içinde de kullanım alan- “Progresso” ön ızgara tasarımı
larından ödün vermeden tasarla- ile kombinleniyor. Otomobilin 47
nan Junior; benzersiz bir sportif arka tasarımında da Alfa Romeo
deneyim ve İtalyan tasarımının ruhunu yansıtan ögeler bulun-
ayırt edici güzelliğini yansıtıyor. duğuna değinen Yalaza ayrıca;
Junior, üst segment oyuncularla “Kesik Kuyruk (Coda Tronca)
rekabet edebilecek nitelikte üç tasarımına sahip arka kısımda MAGAZINE.COM.TR
kademeli, ayarlanabilir seviyeli aydınlatma grubu yine 3+3 Alfa
415 litreye varan bagaj hacmiyle Romeo imzası taşıyor. Eğim-
de hayatı kolaylaştırıyor” dedi. li arka cam tasarımı araca bir
Junior’ın İtalyan tasarım an- coupe dinamizmi kazandırıyor.
layışını; karakteristik Alfa Romeo Junior’ın, segmentinin en hafif
ön yüzüyle yansıttığına değin- elektrikli aracı olmasını sağlayan AUTOMOBILE
en Yalaza “İkonik 3+3 aydınlat- 1.545 kg ağırlığı, sürüş dinam-
ma grubu, V şeklindeki iki farklı izminin yanı sıra yakıt ve enerji
ön ızgara tasarımı ile Junior, ilk verimliliği açısından büyük avan-
bakışta birbirine çok benzey- taj sağlıyor” dedi. Junior Ibri-
en otomobiller dünyasından, da’da elektrikli sürüş desteği yal-
net bir şekilde ayrışıyor. Oto- nızca park manevraları sırasında
mobilin başlangıç seviyesi olan veya şehir içi düşük hızlarda
Ibrida ve Elettrica versiyonların- değil, aynı zamanda şehir dışın-
da 1930’ların 6C VE 8C mod- da sınırlı bir yükle 150 km/saate
ellerinde kullanılan; “Leggenda” kadar da sunulabiliyor. Junior
ön ızgara tasarımı sunuluyor. Ibrida 136 beygirlik içten yan-
Otomobilin en üst versiyonu, malı motoru 21kWlık elektrikli
Speciale ise 1960’larda üretilen motor ile birleştiren Hibrit sistemi
Alfa Romeo 33 Stradale ile Spi- performanstan ödün vermeden
der modellerinden ilham alan düşük yakıt tüketimi sağlıyor.
14.YIL