Page 47 - ARALIK2024-OCAK2025
P. 47

Perfo Paket, Sabelt koltuklar ve
               Alcantara döşemelerle Alfa Romeo
               sportifliğini en üst seviyeye taşıyor.






                                                               Kabin  içinde  de  kullanım  alan-  “Progresso” ön ızgara tasarımı
                                                               larından ödün vermeden tasarla-  ile kombinleniyor. Otomobilin   47
                                                               nan Junior; benzersiz bir sportif   arka tasarımında da Alfa Romeo
                                                               deneyim ve İtalyan tasarımının   ruhunu yansıtan ögeler bulun-
                                                               ayırt edici güzelliğini yansıtıyor.   duğuna değinen Yalaza ayrıca;
                                                               Junior, üst segment oyuncularla   “Kesik Kuyruk (Coda Tronca)
                                                               rekabet edebilecek nitelikte üç   tasarımına sahip arka kısımda   MAGAZINE.COM.TR
                                                               kademeli, ayarlanabilir seviyeli   aydınlatma  grubu  yine  3+3  Alfa
                                                               415 litreye varan bagaj hacmiyle   Romeo imzası taşıyor. Eğim-
                                                               de hayatı kolaylaştırıyor” dedi.    li arka  cam tasarımı  araca bir
                                                               Junior’ın İtalyan tasarım an-  coupe dinamizmi kazandırıyor.
                                                               layışını; karakteristik Alfa Romeo   Junior’ın, segmentinin en hafif
                                                               ön yüzüyle yansıttığına değin-  elektrikli aracı olmasını sağlayan   AUTOMOBILE
                                                               en Yalaza “İkonik 3+3 aydınlat-  1.545 kg ağırlığı, sürüş dinam-
                                                               ma grubu, V şeklindeki iki farklı   izminin yanı sıra yakıt ve enerji
                                                               ön ızgara tasarımı ile Junior, ilk   verimliliği açısından büyük avan-
                                                               bakışta birbirine çok benzey-  taj sağlıyor” dedi. Junior Ibri-
                                                               en otomobiller dünyasından,   da’da elektrikli sürüş desteği yal-
                                                               net  bir  şekilde  ayrışıyor.  Oto-  nızca park manevraları sırasında
                                                               mobilin başlangıç seviyesi olan   veya şehir içi düşük hızlarda
                                                               Ibrida ve Elettrica versiyonların-  değil, aynı zamanda şehir dışın-
                                                               da 1930’ların 6C VE 8C mod-  da sınırlı bir yükle 150 km/saate
                                                               ellerinde kullanılan; “Leggenda”   kadar da sunulabiliyor. Junior
                                                               ön ızgara tasarımı sunuluyor.   Ibrida  136  beygirlik  içten  yan-
                                                               Otomobilin en üst versiyonu,   malı motoru 21kWlık elektrikli
                                                               Speciale ise 1960’larda üretilen   motor ile birleştiren Hibrit sistemi
                                                               Alfa Romeo 33 Stradale ile Spi-  performanstan  ödün  vermeden
                                                               der modellerinden ilham alan   düşük yakıt tüketimi sağlıyor.

                                                                                                              14.YIL
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52