Page 40 - Temmuz-Agustos2024
P. 40
Yazar-Özgür SUNAY
RENAULT AUSTRAL E-TECH
enault, elektrikli mod- modeli olan daha performanslı 200
ellere somut olarak bağlı beygirlik Full Hybrid E-Tech modelini
40 büyük yatırım yapan ilk üreticilerden sunuyor. Renault Austral 4,51 metre
olmasına rağmen (pille
MAGAZINE.COM.TR R çalışan otomobillere lekten direksiyonlu şasi sayesinde
uzunluğunda mükemmel bir xx vitesli
otomatik şanzıman ve dört teker-
biri olduğu unutulmamalıdır), E-Tech
yolculukları maceracı bir arkadaşa
hibrit teknolojisi ile emisyonları
azaltmada ama aynı zamanda ticari
dönüştürüyor. Austral E-Tech
düzeyde de önemli sonuçlar elde
Hybrid, 1.2 litrelik 3 silindirli turbo
tarafından kapatılmadığında birlikte
uyarlayacağınızı bildiğiniz sürece,
AUTOMOBILE etmeyi başardı. Sürüş tarzınızı nasıl benzinli motorun elektronik kumanda
çalıştığı son derece etkili bir tahrik
gerçekten düşük yakıt tüketimine
izin veren ve House of the Los-
sistemi ve iki elektrik motorundan
tillere'in stratejik C segmentinde
pazarın büyük dilimlerini fethetmes- güç alıyor. Bunlardan biri, elektrik
modunda sürmek ve aküyü şarj
ine yardımcı olan ve %100 elek- etmek için çekiş e-motorudur. Diğeri
trikli Mégane'in yanı sıra iki E-Tech ise Ice motorunu çalıştırmak, hızları
Austral ve Ariana modelini kullanan değiştirmek ve akünün şarj edilme-
yüksek teknolojili bir çözüm sunuyor. sine yardımcı olmak için kullanılan
Müttefiki Nissan ile birlikte geliştirilen yüksek voltajlı bir marş jeneratörü.
kanıtlanmış CMF-CD platformu- Toplam'da güç 200 hp güç üretiyor.
na dayanan yeni Renault Austral, Tahrik bölümü ise elektrik modunda
özellikle üç farklı elektrikli benzinli iki hızı ve ICE motoru için dört hızı
motorla sunuluyor. Bunlar, 48 veya birleştiren gelişmiş bir şanzıma-
12 Volt sisteme sahip iki Hafif Hibrit na bağlı. 15 kombinasyon ile bu
üniteye sahip ve testimizdeki Austral şanzıman, ilk neslindeki torktan
Automobile Magazine | TEMMUZ-AĞUSTOS 2024